Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

beroemde vakantie.

U leest om dit moment het verhaal beroemde vakantie gepost door shauna. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: shauna
Gepost op: 2011-7-17

Verhaal:

beroemde vakantie
vandaag is het zover, ik vertrek naar mijn tante in londen voor een vakantie.
Dat is ook het land van de band Far out. ik moet dan wel deze vakantie zonder mijn paarden. Gelukkig is daar ook een manege zodat ik lekker vaak buiten kan rijden.
eenmaal in het vliegtuig zit ik al bijna te stuiteren, het is zolang geleden dat ik mijn tante zag. ik kijk uit mijn raampje en droom weg. wilt u zorgen dat de stoelen rechtopstaan en de gordels om! word er omgeroepen door de intercom.
ik loop door de menigte naar de plek waar ik mijn koffer moet ophalen en loop naar buiten. he saskia wat leuk dat je er dan eindelijk bent. roept mijn tante en omhelst me stevig. kom dan gaan we naar de auto. is goed tante zeg ik met een glimlach. we hebben elkaar veel te vertellen na 10 jaar. zo daar zijn we dan en mijn tante zet de auto uit. ik stap uit en pak mijn koffer uit de auto. tante? ja saskia? ik dacht dat je in het centrum woonde? nee hoor ik ben 5 jaar geleden verhuist nadat je oom overleed. ik denk even terug aan mijn oom die ik alleen maar vaag ken van toen ik 7 jaar was. hij overleed in een tragisch auto ongeluk. in mijn kamer pak ik mijn spullen uit en gaan we eten. ik heb best wel honger na z'n lange dag.

saskia roept tante. ja? antwoord ik. zal ik je londen laten zien? ja leuk antwoord ik opgewonden. ik maak veel foto's en kan niet wachten om straxs naar de manege te gaan die maar 3 km van mijn tante af ligt.
op de manege word ik voorgesteld aan maggie, zij zal me helpen in de opgeving. nou saskia, laat maar eens zien wat je allemaal kan. en we stijgen op. ik vind die hollandse paarden leuk, die zwarte. ow je bedoelt friezen? ja die en we noemen even later nog meer rassen op die we mooi vinden. wedstrijdje doen tot die boom? oke is goed en af! en we sprinten er vandoor. mijn paard wint met een halslengte en ik beloon heb uitgebreid met een knuffel. zo he jij kan goed rijden prijst maggie. dank je, ik heb thuis een arabier staan en die kan er wat van. lach ik. wat is eigenlijk jouw favoriete muziek? vraag ik aan maggie. far out en die van jou, en zijn ze ook bij jullie in holland populair? ja zeker roep ik blij en iedereen vind ze te gek!
nadat we de paarden op stal hebben gezet ga ik naar huis, en pak ik mijn camera van boven. ga je foto's maken saskia? ja het is hier zo mooi. ik wil dat mijn vriendinnen thuis kunnen zien waar ik geweest ben. en dan ga dan lekker buiten wandelen. ik kom veel leuke dingen tegen en sla dan ook niks over.opeens hoor ik gehinnek en duw een struik opzij. ik zie 2 jongens met een paard en 1 jongen komt me bekent voor. nee toch dat kan niet, hij lijkt precies op davey van.. far out.


!!vervolg komt!!

Aantal keer bekeken: 4098
Waardering: 5.85 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online