Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

bezoek.

U leest om dit moment het verhaal bezoek gepost door Frank Ciscu. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Frank Ciscu
Gepost op: 2006-1-1

Verhaal:

bezoek
Op bezoek.

Door Frank Ciscu

Ik werkte als filiaalchef in een kleine boekhandel. Er stond al jaren een vertrouwde verkoper in de zaak. Sinds een half jaar had hij assistentie van twee meisjes, die ik zelf had aangenomen. Een daar van was Daphne. Ze was 21 jaar en woonde in een tot woning omgebouwde schuur achter het huis van haar ouders. Zij had mij op verschillende momenten laten blijken dat ze wat voor mij voelde. Daphne was een knappe blonde meid, maar ik was tot nu toe niet op haar avances ingegaan.
Ik had haar zelf in het bedrijf opgeleid. Bovendien was ik verantwoordelijk voor de planning van haar werkzaamheden. Ik vond daarom dat ik enige afstand moest bewaren.

Hoe Daphne over mij dacht liet ze mij heel duidelijk weten op een dag nadat ze zich ziek had gemeld. Ik ging als collega bij haar op bezoek. Ze lag in bed in het huis van haar ouders. Ik werd door haar moeder naar boven gestuurd en trof Daphne zittend in bed aan. Ze droeg een minuscuul doorzichtig nachthemdje met aan de voorzijde een aantal knoopjes, waarvan de drie bovenste knoopjes open waren. Door het hemdje zag ik duidelijk haar borsten afgetekend en het openvallende kraagje zorgde voor een ruime inkijk. Ik was niet voorbereid op een bijna blote collega en wist niet goed waar ik kijken moest. Daphne zag er niet echt ziek uit en ze vertelde mij dat ze de volgende dag weer aan het werk ging.
Ze wilde dat ik bij haar op het bed kwam zitten.
Daar er geen stoel op het kamertje stond bleef mij niets anders over en kwam ik ongewild wel heel dicht bij haar. Ze gaf in het gesprek dat we hadden te kennen dat ze mij al meerdere malen had laten merken wat ze voor mij voelde.
Ze vroeg waarom ik niet reageerde op die signalen.
Ik wist niet goed raad met die openhartigheid.
Daphne was een mooie meid en als ik haar in privé omstandigheden had ontmoet waren de zaken misschien anders gelopen.
Ik was bang dat een relatie met een collega tot problemen kon leiden. Dat vertelde ik haar.
Ze had wel begrip voor mijn standpunt maar zei dat ze zou blijven proberen om mij over de streep te trekken. Desnoods zou ze haar baan opzeggen.

Een maand later was ik het voorval min of meer vergeten. Daphne was wel een paar keer met mij en nog enkele andere vrienden en vriendinnen uit geweest. Daarbij was een vriend, Ben, die extra aandacht had voor haar. Ben bezocht haar ook regelmatig thuis en ik ging er vanuit dat ze een relatie hadden.
Op een avond nodigde Daphne mij uit om koffie te komen drinken. Rond acht uur klopte ik op haar deur en zij riep dat ik door kon lopen. Via een halletje kwam ik in de woonkamer. De kamer was schaars verlicht en er brandden diverse kaarsjes. Daphne zat op de bank. Zij droeg het mij al bekende licht doorschijnend kort nacht hemdje en een klein eveneens licht doorschijnend broekje.
Ik zag dat zij daaronder niets droeg.
Zij verontschuldigde zich. Ze zei: ‘Ik voelde mij vanmiddag niet lekker en ben een tijdje naar bed gegaan. Ik voel me nu weer goed maar ik had geen tijd en geen zin om mij aan te kleden. Ik vind het niet erg dat je mij zo ziet maar ik zal wat anders aantrekken als jij dat wil.’
Ik voelde mij niet echt op mijn gemak maar ik vond dat ze er zo wel sexy uitzag. Ik zei dat ze zich voor mij niet aan hoefde te kleden. Daphne schonk koffie in en we gingen op de bank zitten. We praatten wat over het werk en over wederzijdse vrienden. Zij vertelde dat ze de avond daarvoor Ben op bezoek had gehad. Hij was handtastelijk geworden en had geprobeerd haar te zoenen. Zij had zich daartegen verzet en had hem met enig geweld van zich af moeten houden. Daarna hadden ze een woordenwisseling gehad waarbij Ben haar had verweten dat ze waarschijnlijk wel met mij wilde vrijen. Zij had hem toen gezegd dat ik haar respecteerde maar dat ze het bij mij wel zou goedvinden.
Daarna was hij kwaad de deur uitgelopen.
Daphne schonk een tweede kopje koffie in en dat gaf mij de gelegenheid om haar verhaal te verwerken.
Ik zag haar opmerking als een regelrechte uitnodiging. Nadat het tweede kopje koffie was leeggedronken zette ze de kopjes weg. Zij schonk voor ons beiden een drankje in en kwam vrij dicht naast mij zitten. Ze zei: ‘Ik wil je een rare vraag stellen en ik hoop dat je een eerlijk antwoord geeft. Ik droom vaak dat ik met jou op de bank zit te zoenen. Ik wil graag weten hoe het in het echt zou zijn. Ik weet dat je geen verkering met me wil maar kun je mij voor een keer mijn zin geven? Ik zal er met niemand over praten.’
Ik bloosde een beetje want ik verwachtte niet dat zij zo direct over dit intieme onderwerp zou praten. Ik voelde mij onzeker maar de verleiding om op haar voorstel in te gaan was erg groot.
Daphne merkte dat ik aarzelde en om mij aan te moedigen zei ze: ‘Laten we het gewoon doen dan zien we wel wat er van komt.’
Er begonnen bij mij allerlei gevoelens op te komen. Ik bedacht dat de schaarse kleding bedoeld was om mij te verleiden en ik moet bekennen dat het haar aardig lukte.
Aarzelend zei ik: ‘Ik heb niet veel ervaring maar ik wil wel mijn best doen.’
‘Wacht even,’ zei ze. Ze stond op en deed de buitendeur op slot.
Ze kwam weer naast mij zitten en ik legde na enige tijd mijn arm over haar schouder. Ik trok haar wat naar mij toe en ik drukte voorzichtig mijn half geopende lippen tegen haar gesloten lippen. Ik duwde met mijn tong haar lippen open en mijn tong begon de binnenkant van haar mond te verkennen. Ik proefde een heerlijke zoete smaak in haar mond en ze rook licht naar lavendel. Ze begon langzaam haar tong te bewegen. Ze reageerde snel. Haar zoenen werd steeds heftiger en ik trok haar dichter naar mij toe.
Ik voelde haar harde tepels door mijn overhemd tegen mijn borst.
Ik bracht na een tijdje mijn rechterhand onder haar nachthemd en streek zachtjes over haar rug. Ik voelde aan de reactie van haar lichaam dat ze dit fijn vond.
We gingen staan en Daphne drukte zich stevig tegen mij aan. Ze sloeg haar armen om mijn nek. Terwijl ik haar kuste gingen mijn handen van haar rug naar de billen. Ik voelde dat ze mooie iets mollige ronde billen had. Daphne reageerde door haar onderlichaam licht tegen mijn onderlichaam te wrijven. Ik merkte dat mijn pik hierdoor wat begon te zwellen en zij voelde het ook. ‘Volgens mij wind ik je op.’zei ze.
‘Ja,’antwoordde ik met een wat hese stem. ‘Ik kan het niet helpen. Het komt door het zoenen en je staat erg dicht tegen mij aan.’ Daphne reageerde hierop door haar onderlichaam nog dichter tegen mij aan te drukken en zei: ‘Ik vind het niet erg. Het geeft mij een fijn gevoel in mijn buik.’ Ik voelde haar borsten door mijn overhemd tegen mij aan drukken en haar tepels prikten als twee dopjes tegen mijn borst. Ik streek met mijn handen over haar rug langzaam naar boven. Hierbij haalde ik haar nachthemd wat omhoog. Zij reageerde hierop door gewillig haar armen naar boven te steken. Ik begreep de bedoeling en deed met enige schroom het nachthemd over haar hoofd uit. Ik zag een paar prachtige stevige kleine borsten tevoorschijn komen met daarop verhoudingsgewijs grote lichtbruine harde tepels. Ze stond voor mij in haar kleine slipje dat zo dun was dat ik duidelijk de omtrek van haar schaamlippen kon zien.
Door het zien van al dat moois begon mijn pik te groeien.
Ik wilde haar borsten strelen maar Daphne deed een stapje terug.
Ze zei: ‘Ik heb iets uit gedaan. Nu is het jouw beurt.’
Ik aarzelde maar na aandringen van haar trok ik mijn overhemd uit. We gingen bij elkaar op de bank zitten en ze streek met een hand over mijn borst. Ze schoof geleidelijk dichter naar mij toe, tot ze tegen mij aanzat. Ik streek met mijn rechterhand over haar linker borst en ik voelde haar harde tepel. Daphne kreunde licht en haar hand ging van mijn borst over mijn buik naar mijn kruis. Ondertussen was mijn pik al flink stijf geworden. Zij voelde dat en zei: ‘Zo, die krijgt het krap. Zal ik hem wat meer de ruimte geven?’
Zij wachtte mijn antwoord niet af en maakte de knopen van mijn broek open. Ik protesteerde zwak maar zij trok resoluut de broek samen met mijn onderbroek naar beneden. Ze keek naar mijn vrijgekomen stijve pik en zei: ‘Het is voor het eerst dat ik dit in het echt zie. Wat is hij groot. Mag ik er aan voelen?’
Ik kon haar dit niet weigeren.
Ze pakte mijn pik vast en kneep er zacht in. Mijn broek zat in de weg en zij vroeg mij hem helemaal uit te doen. Nu ik al zo ver was gegaan verloor ik alle schaamte en ik deed mijn schoenen, sokken, broek en onderbroek uit. Ik zat nu helemaal naakt op de bank. Ik voelde mij ook heel erg bloot maar het gaf best een geil gevoel. Ik realiseerde mij dat ik dit eigenlijk niet kon maken met mijn collega maar de situatie was er niet naar om mijn verstand te gebruiken.
Ik besloot Daphne ook van haar laatste kledingstukje te ontdoen. Zij werkte hieraan volkomen mee. Ik stroopte haar broekje af en legde het naast de bank. Daphne had op haar kut lichtblonde krulletjes waar haar roze schaamlippen doorheen schenen. De aanblik hiervan maakte mij overmoedig.
Het was voor het eerst dat ik een jonge vrouw helemaal naakt zag.
Ik kon niet van haar afblijven en streek met mijn vingers over haar buik waarna ik langzaam afzakte naar haar kut. Ik voelde haar daar nat worden en ik probeerde met mijn middelvinger naar binnen te gaan.
Daphne kreunde zachtjes.
Ik liet mijn vinger voorzichtig tussen haar schaamlippen verdwijnen. Het voelde lekker zacht, warm en glibberig aan. Ik bewoog mijn vinger langzaam in haar warme holletje. Ze reageerde hierop door haar onderlichaam mee te bewegen en ik hoorde haar ademhaling versnellen. Ik voelde dat ze mijn pik beetpakte en er zachtjes in kneep. Ze raakte steeds meer opgewonden. Ze duwde haar onderlichaam steeds dichter tegen mij aan zodat mijn vinger dieper in haar kwam. Mijn hand kwam wat in de verdrukking en daarom haalde ik na een tijdje mijn vinger uit haar kut. Zij duwde mij wat naar achteren zodat ik op mijn rug op de bank kwam te liggen. Ze ging schrijlings op mijn dijbenen zitten en begon mijn buik en mijn borst te strelen. Dit gaf een fijn gevoel en ik pakte met beide handen haar borsten vast. Ik streelde haar harde tepels met mijn duimen. Zij boog zich voorover en begon aan mijn tepels te zuigen. Hierbij streken haar zachte borsten langs mijn omhoog staande pik. Met haar handen streelde zij mijn buik en mijn liezen.
Ik werd gek van genot en mijn pik stond op springen.
Daphne voelde dit en ze pakte met een hand mijn pik stevig vast. Haar mond ging van mijn tepels naar mijn buik, waar ze met haar tong een nat spoor trok tot aan mijn ballen, die ze met haar tong drijfnat maakte.
Ik kreeg een geil gevoel in mijn onderbuik en voelde dat ik klaar ging komen.
Omdat ik dit te snel vond gaan pakte ik haar hoofd beet en haalde haar voorzichtig van mij af. Ik stond op en legde haar op de rug op de bank.
Mijn pik stond stijf vooruit en mijn ballen glinsterden in het kaarslicht van haar speeksel.
Ik keek naar haar blote lijf en zij keek mij aan met een dromerige blik. Ik werd hierdoor nog meer opgewonden. Ik wilde haar proeven. Ik begon met haar mond. Daarna kuste ik haar borsten. Ik nam een voor een haar tepels in de mond. Ik liet mijn tong er omheen draaien en proefde haar lichaamsgeur met een heel klein vleugje zout. Daphne kreunde en ik voelde dat haar nagels dunne strepen over mijn rug trokken.
Met mijn rechterhand streelde ik haar borsten en haar buik om daarna bij haar kut uit te komen. Ik volgde met mijn wijsvinger de omtrek van haar schaamlippen en zij duwde haar onderlichaam naar boven. Ik stak een vinger in haar kut duwde hem voor de helft naar binnen. Daphne reageerde hierop met een zacht: ‘Mmmm’ en ze duwde haar onderlichaam verder naar boven. Ik voelde met mijn duim haar klitje en begon het te bewerken. Ik merkte dat Daphne haar lichaam spande en ik hoorde haar hijgend ademhalen. Zij kreunde luider en haar onderlichaam bewoog ritmisch mee met het tempo waarin ik mijn duim bewoog. Ik bracht mijn linkerhand onder haar billen en begon zachtjes te kneden.
Ik merkte dat ze ging klaar komen.
Haar lichaam begon hevig te schokken en ik voelde aan mijn vinger dat de ze haar kutspieren samenkneep.
Ze pakte mijn hoofd vast en duwde mijn gezicht stevig tegen haar lippen. Ze begon mij heftig te zoenen. Ik verhoogde de druk van mijn duim en liet mijn vinger zo diep mogelijk in haar drijfnatte kutje glijden.
Daphne begon te hijgen en het leek of haar hele lichaam verkrampte. Haar nagels klauwden zich vast in mijn rug.
Zij kwam met een aantal ingehouden kreetjes klaar.
Haar hele lichaam schokte en ik voelde haar sappen langs mijn hand lopen. Ik had moeite om niet gelijktijdig spontaan klaar te komen.
Ik haalde mijn vinger terug en begon haar te kussen op haar buik, borsten en mond. Ze was gretig en haar tong ging opnieuw hevig tekeer in mijn mond.
Ik ging op haar liggen en Daphne pakte mijn nog steeds keiharde pik beet.
Ze deed haar benen wat uit elkaar en ze probeerde mijn pik in haar kut te brengen.
Op dat moment begon mijn verstand enigszins terug te komen. Ik voelde dat ik klaar zou komen zodra ik bij haar naar binnen zou gaan. Ik vroeg haar of ze de pil gebruikte. Zij zei: ‘Nee, maar dat geeft niet. Voor een keer zal dat toch niet erg zijn?.’ Ik zei dat ik dat risico niet durfde te nemen en ik duwde mijn stijve pik tegen haar natte schaamlippen. Daphne zei:‘Je kunt hem er toch wel even insteken? Ik wil hem in mij voelen en door jou ontmaagd worden.’ De verleiding was erg groot, maar ik wist me te beheersen.
‘Een andere keer wil ik dat best doen,’beloofde ik, maar ik wil het risico nu niet nemen.’
‘Je hebt eigenlijk wel gelijk,’gaf ze toe. ‘Ik houd je wel aan je belofte.’
We zoenden elkaar en onze handen verkenden gretig alle gevoelige plekjes. Ze duwde mij zachtjes achterover zodat ik op mijn rug op de bank kwam te liggen.
‘Ik wil je toch verwennen,’zei ze. Ze ging met haar gezicht naar mij toe schrijlings op mijn benen zitten. Zij streelde mijn buik en mijn schaamhaar. Van daaruit streek over mijn dijbenen en haar handen gingen geleidelijk via de binnenzijde omhoog.
Ik voelde een lichte wrijving langs de zijkant van mijn ballen.
Mijn pik was nog steeds keihard. Ze pakte hem beet en haalde langzaam de voorhuid naar beneden.
In mijn onderbuik voelde ik de spanning weer vergroten.
Met haar andere hand kneedde ze zachtjes mijn ballen. Dit gaf een zodanig fijn gevoel dat ik nu kreunde van genot. Dit was voor Daphne een teken om alle schroom opzij te zetten. Ik voelde haar lippen over mijn ontblote eikel schuiven. Haar mond voelde vochtig warm en zacht aan. Met haar tong ging ze over het topje van mijn eikel.
Ik verloor de controle over mijzelf.
Mijn onderlichaam drukte ik naar boven en ik voelde dat mijn pik dieper in haar mond schoof. Ze begon haar lippen over mijn pik heen en weer te bewegen terwijl haar tong cirkeltjes om mijn eikel draaide. Ik hield het niet lang meer vol. Ik voelde de lust door mijn hele lichaam trekken. Met tot het uiterst gespannen spieren probeerde ik het moment uit te stellen maar dat lukte niet.
‘Ik kom klaar!’zei ik met een hese stem.
Daarop begon ze haar mond over mijn pik sneller heen en weer te bewegen terwijl ze harder in mijn ballen kneep.
Het leek alsof mijn hele lichaam zich spande voor de ontlading. Ik kreeg een heel fijn gevoel, alsof er in mijn onderbuik een bal was samengetrokken die door mijn hele lichaam uit elkaar spatte. Kreunend voelde ik dat mijn zaad schoksgewijs mijn lichaam verliet. Ik spoot mijn sperma in haar mond en ik merkte dat zij het doorslikte.
Nadat ze mij had leeg geperst, bewoog ze haar mond nog langzaam over mijn glibberige pik.
Zij likte mijn eikel schoon en ik voelde haar tong afwisselend langs mijn pik en mijn ballen strijken. Ik was heerlijk ontspannen en mijn lichaam verkrampte zich af en toe licht van genot. Ik wilde haar zoenen. Ik duwde haar zachtjes van mij af legde haar op de rug op de bank. Ze strekte haar armen naar mij uit en ik ging op haar liggen. In haar ogen zag ik nog steeds die dromerige blik. Ik voelde met mijn nog steeds stijve pik haar natte kutje.
De verleiding was groot om nu bij haar naar binnen te gaan. Daphne dacht er net zo over want zij pakte mijn pik beet en bracht hem voor haar kut. Zij bewoog haar bekken naar boven en probeerde hem naar binnen duwen. Zij fluisterde: ‘Nu kan het geen kwaad meer.’ Ze spreidde haar benen en ik voelde dat mijn pik haar glibberige kut binnengleed. Heel langzaam liet ik mij in haar dalen en het leek of er geen einde aan kwam. Mijn hart sloeg over en het duizelde in mijn hoofd. Ondanks het feit dat ik net was klaargekomen kreeg ik het gevoel dat ik opnieuw een orgasme beleefde. Met mijn pik zo diep mogelijk in haar bleef ik even stil liggen genieten van het heerlijke gevoel. Ze wilde wat zeggen maar ik sloot mijn lippen om haar half geopende mond. Haar tong reageerde onmiddellijk op mijn tong en ik proefde nog een restant van mijn sperma in haar mond. Ik bewoog mij langzaam in haar terwijl ik mijn mond op haar mond hield. Met de rechterhand pakte ik voorzichtig haar borst en ik streelde met mijn duim over haar harde tepel. Ze reageerde hierop door zich op mijn mond min of meer vast te zuigen en haar tong bewoog zich snel over mijn tong. Haar rechterhand lag om mijn nek en ik voelde dat ze met de linkerhand mijn bil vastpakte. Ze begon met haar bekken heen en weer te gaan. Haar bewegingen maakten mij weer erg geil en ik versnelde mijn beweging in haar. Ik voelde haar drijfnatte kut zich samentrekken om mijn pik. Haar tong ging als een razende tekeer in mijn mond. Haar nagels van de hand op mijn bil groeven zich diep in mijn huid. Haar benen kronkelden om mijn benen en ze klemde zich stevig aan mijn vast. Ze begon te kreunen en kwam schokkend klaar, waarbij ze mijn tong bijna naar binnen zoog. Door haar orgasme voelde ik opnieuw mijn buikspieren samentrekken en van heel diep weg spoot ik mijn sperma in enkele schokken diep in haar kut.
We waren uitgeput en probeerden tot rust te komen. Ik bewoog mijn pik heel zachtjes haar. Regelmatig ging er een rilling van genot door ons lichaam.
Geleidelijk aan begon ik weer besef van de omgeving te krijgen en langzaam haalde ik mijn, inmiddels wat geslonken, pik uit Daphne.
Ze zuchtte diep en zei: ‘Dit was heerlijk. Ik heb mezelf vaak gevingerd, maar jouw pik in mijn kutje gaven mij een bijzonder gevoel. Ik ben nog nooit zo lekker klaar gekomen.
Daphne schonk nog een drankje in. We kropen dicht tegen elkaar op de bank en genoten nog een tijdje na. Ze sprak over liefde maar voor mij was dat niet aan de orde. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat we door de omstandigheid in deze situatie terecht waren gekomen maar dat ik niet kon zeggen of ik van haar hield. De volgende ochtend moest ik vroeg op. Ik kleedde mij aan, gaf haar een afscheidszoen en reed naar huis.

Achteraf vond ik dat ik veel te ver was gegaan. Ik wist mij de daarop volgende dagen ook niet goed een houding te geven tegenover haar. Daphne dacht daar anders over en maakte regelmatig opmerkingen over ons samenzijn. Ze wilde ook een nieuwe afspraak maken maar ik hield dat af.
Ik kwam twee maand later weer bij haar op bezoek nadat ze zich opnieuw ziek had gemeld. Ze lag weer in bed met haar doorzichtige nachthemdje aan. In de intieme sfeer van haar slaapkamer kwam de vrijpartij ter sprake. Door de herinnering begon mijn pik te spannen in mijn broek. Zij merkte het ook op en zei: ‘Ik zie dat je opgewonden bent. We kunnen nu zonder risico neuken want ik slik sinds de vorige keer de pil.’
Ik had mij voorgenomen om mij niet meer te laten verleiden, maar dat is niet gelukt.


Aantal keer bekeken: 56977
Waardering: 7.26 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online