Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

bij het zwembad.

U leest om dit moment het verhaal bij het zwembad gepost door Kor. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Kor
Gepost op: 2009-8-14

Verhaal:

bij het zwembad
Het was druk in het zwembad. Het was warm. Zeg maar gerust 'heet'. Vaak kloppen de weersvoorspellingen niet, maar in de krant hadden ze het deze keer goed. Het gebied in Zuid-Frankrijk waar onze camping lag, viel midden in het rode gebied. Meer dan 35 graden dus. Er waren behoorlijk wat campinggasten aan het zwemmen en ook vrijwel alle ligbedden waren bezet. Op sommige lag alleen maar een handdoek. Soms was de eigenaar aan het zwemmen, maar regelmatig werd het ligbed alleen maar bezet gehouden voor iemand die nog moest komen.

Ineens zag ik haar aankomen. Ze droeg een zomerjurkje en ze droeg haar zonnebril bovenop haar hoofd. Aan haar bruine huid te zien, was ze hier al wat langer. Ze ging op het ligbed recht tegenover mij zitten. Ze kletste even met de mensen op de ligbedden naast haar en trok haar jurkje uit. Ze zag er fantastisch uit in haar bikini. Haar navel-piercing glinsterde in de zon. Ze ging op het ligbed zitten en pakte haar fles zonnebrand. Nadat ze zich had ingesmeerd, zette ze haar zonnebril op en ging liggen. Tot mijn grote verbazing lag ze met haar benen gespreid op het ligbed. De meeste dames houden tijdens het zonnen hun benen stijf tegen elkaar of ze leggen zelfs de voeten over elkaar. Maar zij niet. Haar voeten laggen elk aan een kant van het bed. Heel ongebruikelijk, maar wel heel leuk om naar te kijken. In mijn gedachten zag ik haar liggen zonder bikinibroekje aan. Het was maar goed dat ik een
zwemshort droeg in plaats van een strakke zwembroek. Ik voelde namelijk al wat groeien.
Ze krabde even aan de binnenkant van haar been. Ze ging iets omhoog en streelde met haar wijsvinger langs de rand van haar broekje. Lag ze me nou op te geilen? Door haar zonnebril kon ik niet zien of ze naar me keek. Maar ik droeg geen zonnebril en zij kon dus wel zien dat ik naar haar lag te kijken.

Oh shit, wat was dat nou? Er kwamen twee mensen aan die beiden een ligbed achter zich aan trokken. Nee hè, ze gingen precies tussen ons in liggen. Ze waren behoorlijk gezet en zouden mijn prachtige uitzicht volledig bederven. Ik zou zelfs rechtop moeten gaan zitten als ik nog wat wilde zien. Gelukkig schoven ze net genoeg door om niet in beeld te liggen. Alleen hun benen lagen in mijn gezichtsveld, maar daar kon ik gemakkelijk overheen kijken. Ik hield dus het zicht op het moois wat zich voor mij afspeelde.
Intussen had ze haar hand op haar buik gelegd. Nu ging ze met haar hand omhoog en streek met haar wijsvinger langs haar topje. Was dit alleen om de zweetdruppeltjes weg te vegen of was het ook voor mij bedoeld? Het moest voor mij bedoeld zijn, want ze bleef maar doorgaan. Ik kreeg het gevoel dat ik heel snel wat moest afkoelen en ik besloot een frisse duik te nemen. Toen ik langs haar liep, zei ik zachtjes "mooi uitzicht". Ze zei niets, maar ik zag een vage glimlach op haar gezicht. Ik zwom naar de overkant en toen ik me daar omdraaide, zag ik dat zij ook het water inkwam. Ik wachtte even en ze kwam naar me toe zwemmen. Ze hield een beetje afstand, maar was dicht genoeg bij om met elkaar te kunnen praten. "Dus het beviel je wel wat je zag? Ik had wel gezien hoor, hoe je naar me keek." "Het viel ook niet mee om niet naar je te kijken. Je lag immers precies recht tegenover me." "Ik zag die bobbel in je zwembroek ook wel. Volgens mij heb jij wel zin om meer te doen dan alleen maar kijken." "Het is hier wel een beetje erg druk", zei ik lachend. "Vanavond als het zwembad gesloten is, is het hier heel rustig", zei ze met een zwoele stem. "Zullen we tegen 11 uur afspreken bij de kleedhokjes?" "Dat is goed."

's Avonds was er een playbackshow op het podium bij de bar. Er waren fantastische acts bij, maar ik zat met mijn gedachten ergens anders. Toen de show rond kwart voor 11 afgelopen was, liep ik richting zwembad. Ik zag haar al aankomen. Ze had haar zomerjurkje weer aan. Aan deze kant van het bad was het hek dicht, maar aan de andere kant kon je er nog bij komen. We liepen langs de struiken zo snel mogelijk naar de kleedhokjes. Niemand zag ons. We gingen een kleedhokje voor moeders met kleine kinderen in. Die was lekker ruim en er was zelfs een soort plank met daarop een aankleedkussen. Het was al donker, maar door het licht van de volle maan kon ik haar goed zien. Ze lachte en ging tegen me aanstaan. "Heb je een leuke avond gehad?" "De show was wel leuk, maar de tijd ging veel te langzaam. En jij?" "Ik heb spelletjes gedaan met mijn zus en zwager. Ik ben met hen op vakantie. Het was de bedoeling dat ik met mijn vriend zou gaan, maar het raakte vlak voor de vakantie uit tussen
ons."
Ik wilde haar een zoen geven, maar ze trok haar hoofd terug. "Hé, hé, niet zo snel. Ik weet nog niet eens hoe je heet", zei ze lachend. "Nou, ik ben Kor. En hoe heet jij?" "Mijn naam is Paula." "Aangenaam kennis te maken, Paula. Heel aangenaam." Onze monden vonden elkaar en het werd een heel lange kus. Ik omhelsde haar en voelde dat ze geen BH droeg. Ze ging met haar handen onder mijn shirt en zette zachtjes haar nagels in mijn rug. Ik pakte haar bij haar middel en schoof mijn handen langzaam omhoog, totdat mijn duimen over haar hard geworden tepels streelden. Ze begon me steeds heftiger te zoenen en haar handen daalden af naar mijn broek. Ze stak een hand in mijn sportbroekje en terwijl ze me stevig bij mijn bil pakte, trok ze me stijf tegen zich aan. De bobbel in mijn broek prikte tegen haar buik. "Mmm, die heeft er wel zin in." Ze deed een stapje achteruit, liet mijn bil los en pakte mijn keiharde lul vast. Haar hand gleed langzaam naar beneden tot ze mijn ballen in haar hand had. Ze kneedde ze zachtjes. Ze liet even los om mijn broekje uit te doen.
Terwijl ze bukte om mijn broek naar mijn enkels te schuiven, nam ze mijn lul in haar mond en begon er op te zuigen. Ik trok haar jurkje omhoog tot die op haar schouders hing. Ze stopte even met zuigen zodat ik haar jurkje helemaal uit kon trekken. Ik kneedde even haar stevige borsten en liet toen een hand via haar buik naar beneden gaan. Ik stopte even bij haar navelpiercing, trok er zachtjes even aan en ging toen verder naar beneden.
Ik liet mijn hand in haar slipje glijden. Mijn vinger ging over haar clitje en gleed moeiteloos naar binnen, want ze was zeiknat. Een tweede vinger kwam er al snel bij en ze kreunde zacht, terwijl ze op mijn pik bleef zuigen en met haar pinken mijn ballen masseerde.
Omdat ik nog niet wilde klaarkomen, trok ik haar overeind. Ik deed haar slipje uit, gaf haar een natte tongzoen en draaide haar om. Met mijn ene hand masseerde ik haar brosten en met de wijsvinger van mijn andere hand wreef ik over haar clitje.
Ze begon steeds zwaarder te ademen en het duurde maar even totdat ze over haar hele lijf begon te schokken en kreunend klaarkwam. Terwijl ze zich omdraaide, greep ze mijn ballen. "Ik wil meer", fluisterde ze. Ik tilde haar op en ze sloeg haar armen om mijn nek en haar benen om mijn middel. Toen ik haar langzaam liet zakken, gleed mijn lul haar grotje in. Door haar beenspieren te spannen en weer te ontspannen, begon ze me langzaam te berijden.
Zou ik haar ook zo vast kunnen houden als ik klaarkwam? Of zouden mijn spieren dan te slap worden? Ik wilde niet het risico lopen dat ik haar zou laten vallen en daarom zette ik haar op het aankleedkussen. De hoogte was precies goed en mijn lul kon nu nog wat dieper naar binnen. Ze keek me strak aan. "Wat is er?", vroeg ik. "Zullen we kijken wie het langst de ander kan blijven aankijken?, antwoordde ze. "Wie verliest, likt straks de ander schoon." "Dat is goed", zei ik en ik keek recht in haar mooie blauwe ogen. Ik bleef pompende bewegingen maken en merkte dat een orgasme niet lang meer op zich zou laten wachten. Paula keek mij aan met een glimlach op haar gezicht. Ik gaf haar een zoen op haar mond. "Wel blijven kijken hè." Aan haar ademhaling hoorde ik dat er opnieuw een hoogtepunt aan zat te komen. Wie zou het eerst klaarkomen? En wie zou het langst de ander kunnen blijven aankijken?
We kwamen tegelijk klaar. Terwijl ik mijn zaad voelde opborrelen en diep in haar spoot, begon ze luid te kreunen. Ze sloot haar ogen en gooide haar hoofd in haar nek. Ik zei niets, maar probeerde haar orgasme zo lang mogelijk te laten duren door zachtjes te blijven pompen. Toen ik echt niet meer kon, zei ik "ik heb gewonnen". Ze lachte en gaf me een lange tongzoen. "Okee, ga jij nu maar even op het aankleedkussen zitten. Dan zal ik je je prijs geven." Ik ging zitten en ze boog zich voorover. Zachtjes begon ze mijn lul schoon te likken. Ze begon bij mijn eikel en daalde langzaam af. Toen nam ze mijn eikel in haar mond om hem helemaal leeg te zuigen. Intussen maakte ze draaiende bewegingen met haar tong. Het duurde maar even of hij stond weer recht overeind. Met haar handen trok ze mijn voorhuid naar achteren en met haar tong bleef ze mijn eikel bewerken. "Mmm, dat is wel een heel goede schoonmaakbeurt." Ze reageerde door mijn eikel diep in haar mond te nemen en er even extra hard op te zuigen.Ik boog me iets voorover zodat ik bij haar borsten kon. Ik masseerde ze zacht en aaide over haar tepels. Ze draaide een beetje bij, zodat ik met mijn hand bij haar kutje kon. Ze was kletsnat van mijn zaad en van het geil. Ik wreef met de binnenkant van mijn hand over haar clit. Ze begon me nog harder te pijpen. Ik liet haar los en spande al mijn spieren op het moment dat ik in haar keel klaarkwam. Ze zoog me helemaal leeg en kwam toen overeind. Ze gaf me een natte zoen, zodat ik mezelf kon proeven. "Ik moet gaan", zei ze. "Ik heb tegen mijn zus gezegd dat ik nog even een roseetje ging drinken bij de bar." "Zie ik je morgen weer?" "Morgen gaan we terug naar Nederland." "Jammer, ik wou dat ik je eerder
had ontmoet bij het zwembad." "Ja, maar dat was wel een heerlijk afsluiting van mijn vakantie." Ze gaf me nog een zoen en we kleedden ons weer aan. Toen we buiten kwamen, zag iemand van het personeel ons. "Hé, wat moet dat daar?" "Oh, mijn vriendin moest naar het toilet en alle toiletten bij de bar waren bezet. Toen ben ik even met haar hier naar toe gelopen." "Dat is niet de bedoeling, maar vooruit, voor deze keer zal ik het door de vingers zien." "Dankjewel, het zal niet weer gebeuren."

De volgende ochtend zat ik de krant te lezen toen er een auto langsreed. Achterin zat Paula. Ze had haar zomerjurkje aan en ze had haar zonnebril op. Ze keek mijn kant op en maakte met haar mond een kussende beweging."


Aantal keer bekeken: 31903
Waardering: 7.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online