Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

bios.

U leest om dit moment het verhaal bios gepost door droompje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: droompje
Gepost op: 2006-11-30

Verhaal:

bios
De hele dag waren we elkaar al aan het gekmaken met sms-jes, en we hadden afgesproken in de bioscoop zodat niet iedereen ons kon zien. Daarom hadden we ook de slechtste film geboekt om het risico te verkleinen en met de hoop dat we nog wat konde kletsen

We zaten in de bioscoop een vier tal mensen zaten een paar rijen voor ons en verder was er niemand.
De film was niet echt leuk en we dachte eraan om weg te gaan, je wilde eerst nog even naar de wc zei je dus ik kon net zo goed even wachten.
Ik keek hoe je in het licht van de film wegliep en zag dat je billen erg mooi in je nieuwe rok uitkwamen.
N aeen paar minuten was je weer terug, en ging naast me zitten, je had een bak popcorn en een flesje cola meegenomen en zei dat je van gedachte was veranderd en dat je dacht dat het nog heel leuk kon worden.

Ik snapte het niet en dacht dan pak ik maar wat popcorn en hoop dat het nog wat wordt, maar in plaats van popcorn had ik je sting in me handen.
Ik keek je aan en je keek me ondeugend naar me, met de opmerking;ik vond het zonde als die nat wordt wil hem zo nog wel even lekker kunnen showen.Maar blijf me niet zo aankijken en verwen me kutje lekker met je handen want na al die sms-jes ben ik zo lekker geil geworden dat ik niet nog langer kan wachten.

Dat liet ik me geen tweede keer zeggen en begon je kutje heerlijk te ontdekken in het donker, eerst wat strelen over het zachte streepje haar en langzaam je lippen te strelen en voeld eal snel dat je al aardig nat was en voelde de warmte al stralen.
Ik maakte me vingers nog wat natter door ze in je mond te doen en ik voelde je tong over me vingers kronkelen.
Ik bracht ze weer tuusen je benen en bogen heerlijk over je kutje te wrijven, je clit gaf ik af en toe wat extra aandacht en merkte hoe lekker je daar op reageerde.Duwde zachtjes met me pink en wijsvinger je lippen wat uit elkaar die al aardig opgezwolle waren en ging langzaam met me middel en ringvinger je kutje in.
Ik voelde hoe nat je was en er kwam een golf van hitten op me af.
Langzaam maar constant gingen me vingers heerlijk heen en weer waarbij me handpalm steeds even tegen je clit kwam om je daardoor nog gekker te maken.
Ik merkte al dat je niet meer stil kon zitten en steeds verder onderuit ging zitten waardoor me vingers steeds dieper gingen en de rest van me hand je kutje omsloten.
Ik voelde een golf van je geile vocht over me vingers komen en voeld hoe je kutje heerlijk strak samentrok om me vingers heen.
Je had zoveel moeite om het niet uit te schreewen dat je zo hard op je onderlip moest bijten om dat te onderdruken dat je geeneens doorhad dat je lip licht aan het bloeden was.
Maar je kwam heerlijk klaar en we moesten een stoel verschuiven omdat die zo nat was geworden.

We waren net op tijd want op dat moment ging het licht aan voor de pauze, en de vier voor ons liepen de lobby in.


Je kon het niet ontgaan hoe hard me pik hiervan geworden was want die stond rechtop in me broek.
Je haalde hem eruit en begon langzaam te strelen en langzaam me voorhuid naar boven en beneden te trekken met tussenposes om dan weer te strelen.

Ondertussen waren de vier weer terug met een medewerker om te vragen of wij het ook goed vonden als ze de film meteen weer zouden starten.
Je was me aan het pesten want je ging accoord maar vroeg het ook nog of ik het ook goed vond terwijl je op dat moment me pik net wat steviger vastpakte, ik kreeg er nog net met vrij normale stem uit dat is goed hoor.

En ik zag je ondeugend lachen.
Het licht ging weer uit en de film begon weer en je bracht je hoofd nu omlaag en begon me verder te pesten door met het puntje van je tong af en toe me eikel aan te raken of er om heen te draaien.
Ik werd helemaal gek, dit ging voor mijn gevoel heel erg lang door en ik verlangde zo erg naar je.
Ik wou niets liever dan je nu lekker te kunnen neuken en me pik herlijk in je kutje te laten glijden totdat ik niet meer verder kon.
Maar helaas kon dat hier niet, maar je mond ging nu aan de zijkant van me lul langzaam naar beneden en dan weer omhoog.
Je begon met 1 hand me ballen te maseren en ik voelde je lippen en tong aan alle kanten.
Langzaam gingen je lippen om me eikel heen en begon rustig te zuigen terwijl je tong me verder gek maakte.
Je mond ging steeds verder omlaag om me lul heen totdat je hem bijna helemaal in je had, nu ging je heerlijk op en neer met een hand heerlijk strak om me lul 1 hand om me ballen en met je mond heerlijk om me lul heen.
Het duurde dan ook niet lang voordat het geile hete zaad me pik uit spoot en je lul nog even lekker in je mond hield.
Rustig deden weer weer alles aan en verlieten we de zaal om voldaan rustig naar huis te gaan waar je nog een stripact uitvoerde en we nog een geile nacht samen hadden.Maar dat is weer een heel

Aantal keer bekeken: 15763
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online