Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

bloed...

U leest om dit moment het verhaal bloed.. gepost door marrrr.... Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: marrrr...
Gepost op: 2010-9-23

Verhaal:

bloed..
''doei lisa we komen wat later thuis dus vroeg naar bed gaan he?''
''jaah mam ik ben geen baby meer!!''roept lisa terug
eindelijk, denk ze ,een keer geen last 's avonds van die irri-ouders..pff
ze gaat naar beneden en pakt een fles cola en een zak chips..die legt ze op de tafel.
ze pakt haar fiets en gaat een film halen..
als ze er is pakt ze een griezel film e n een humor film. welke zal ze nemen.. ze neemt de griezel film, dan gaat terug naar huis ze zet de film aan en niet veel later gaat de huistelefoon. ''hallo met lisa?'' zegt ze. ''ik woon vijf huizen naast je en ik heb bloed en kom naar je toe!!''
en de telefoon wordt opgehangen..
ja hoor een grapje van bo zeker..denkt ze
dan neemt ze nog een grote slok cola en gaat verder kijken om half elf gaat weer de telefoon en er wordt gezegd:'' ik woon vier huizen naast je, ik heb bloed en kom naar je toe..''
''bo ik weet...'' en voor ze haar zin afmaakt wordt er opgehangen..
''dat is raar bo doet volgens mij niet zo stom..''
maar verder boeit het haar niks en ze gaat verder kijken..
weer wordt er gebeld ''bo doe niet zo fl...''zegt ze snel
maar diegene onderbreekt haar:''ik woon twee huizen naast je, ik heb bloed en kom langs...''
ik snap er echt niks van. ze begint bang te worden en doet alle ramen en deuren op slot..
''zo nu kan me niks gebeuren'' en dan gaat de telefoon weer ik woon naast je ik heb bloed en kom nu langs..''
degene hangt op en er wordt aangebeld..
ze vergeet wat de man zei en denkt
shit wat nu..open doen?? of dicht laten?? ze besluit de deur open te doen..
ze loop trillend naar de deur en doet 'm open ze ziet een man met een grote schram op zijn gezicht en er stromen grote donkere druppels bloed uit.. ze gilt keihard ''aaaaaaaaahhhhhh'' en dan ziet ze dat het de buurman is..
''sorry dat ik je zo laat schrikken maar mag ik een pleister??''



niet alles hoeft eng te zijn

we weten allemaal niet waarom hij eerst vijf dan vier dan drie dan twee dan naast haar woont..

Aantal keer bekeken: 2994
Waardering: 6.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online