Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

bloedheet.

U leest om dit moment het verhaal bloedheet gepost door c. schrier. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: c. schrier
Gepost op: 2010-10-7

Verhaal:

bloedheet
Bloedheet.

Het was een warme zomer geweest en eind juli brak er een hittegolf aan. Temperaturen van 32 graden en meer, bloedheet. Donderdag brak alle records 35 graden, ik was alleen mijn vrouw was met vriendinnen naar , Ibiza. Die had, achteraf, net zo goed voor het weer in Nederland kunnen blijven. Hoewel, dan had ik niet datgene wat me vanmiddag is overkomen meegemaakt.
Ik besloot te gaan fietsen, koel je lekker af, dacht ik.
Toen ik mijn fietsbroek aantrok en mijn pik met de kunststof in aanraking kwam begon deze al te stijgen. Een ruim T-shirt zorgde ervoor dat de bobbel niet gezien kon worden. Ik was niet de enige op de fiets iedereen wilde blijkbaar afkoelen. Zo reed ik voorbij schaars gekeelde mannen en vrouwen, jong en oud. Een paar grieten van een jaar of 20 die ik had ingehaald riepen of ik in mijn blote kont in dat fiets broekje zat. Ik remde wat af en de drie grieten kwamen naast me rijden.
Even iets kort over mezelf, ik ben 43 jaar 1.85 groot en weeg 90 kilo schoon aan de haak. Ik heb mijn leven gesport, dus een redelijk getraind lichaam en met een lul van 19 centimeter geil ik er af en toe behoorlijk op los.
De grootste vroeg het nogmaals “in je blote kont in zo’n broekje”. “Voor jouw een vraag en voor mij een weet” Ze fietste nu helemaal naast me, ik pakte haar hand en zei “hier voel maar eens maar niet tegen je vriendinnen vertellen”. Ze volgde mijn hand die ik op mijn kruis legde en kneedde zachtjes mijn pik. “Rustig” fluisterde ik “anders kom ik nog klaar” Ik knipoogde naar haar en verzekerde haar nogmaals niets tegen haar vriendinnen te zeggen en fietste door. Jezus mijn pik stond recht in de wielerbroek met een natte eikel die tegen mijn buik drukt. Ik trok het
T-shirt nog maar eens goed naar beneden en trok het vel over de eikel en veegde mijn hand af aan de stof van het shirt.
Na 40 kilometer vond ik het welletjes en besloot op de terugweg even bij vrienden langs te gaan om wat te drinken. Ik belde aan maar er werd niet opengedaan. Door de lamellen van de woonkamer zag ik dat Mieke op een ligstoel in de schaduw van een boom, in de tuin lag. Ik belde nog een paar keer zonder succes. Ik ging ervan uit dat Hans nog niet thuis was en besloot achterom te gaan. Volledig bezweet liep ik de tuin in en riep Mieke al van ver. Ze reageerde niet en bleef onbeweeglijk liggen en toen ik dichter bijkwam hoorde ik dat ze snurkte. Naast haar een aangebroken fles whisky en een leeg glas. Ze lag in een hemd en slip onderuitgezakt. Als vrouw van 48 jaar zag ze er goed uit, haar enorme borsten waren uit het hemdje gezakt en haar slip zat strak in haar kruis. Ik zag de aftekening van haar schaamlippen en haar tepels. Wat een geil gezicht en mijn pik begon zich langzaam weer te roeren. Zachtjes raakte ik haar tepels aan ze kreunde en ging verliggen hierdoor werd een deel van haar kut zichtbaar. Haar benen had ze licht uiteen. Aan de binnen kant van haar dijen gaf ik haar een kus ze reageerde door haar benen verder uit elkaar te doen. Ik trok zachtjes haar slip aan de kant en begon haar rondom haar clitoris te masseren. Mijn pik stond rechtop en het voorvocht stroomde eruit. Toen ik mijn tong tegen haar schaamlippen drukte, begon ze zwaar te hijgen maar sliep door. Die is goed zat dacht ik en voerde mijn tong van onder tot boven door haar kut, die langzaam vochtig werd.
Mijn tong nam nu het werk van mijn vingers over en in een steeds sneller tempo vloog ik langs dan weer de clitoris en dan weer volledig in haar vochtige schacht. Ze begon zwaarder te hijgen en ritmisch mee te bewegen op het ritme van mijn tong. Toen ik haar gigantische borst erbij onderhanden wilden nemen werd ze wakker en kwam klaar. Godverdomme, neuk me schiet op, ik kon nog net mijn hand op haar mond leggen anders had ze de hele buurt bij elkaar geroepen. “Ststst rustig Mieke ik ben het” en drukte mijn mond op die van de hare. Onze tongen raakten elkaar in hoog tempo aan. Ze rukte zich los en fluisterde in mijn oor “je moet me nu neuken ik hou het niet meer kom op naar binnen” We liepen naar de bank en ze tilde mijn T-shirt op en zag mijn paarse natte eikel en een proefde onmiddellijk mijn voorvocht. “God wat lekker, trek uit die broek en neuk me” Ze had haar kont naar me toe gedraaid en ik gleed in haar kut en rilde van genot. “Neuk me harder, doe doe ja O God ik kom” Ik neukte haar in een hoog tempo en plotseling draaide ze zich van met af en kroop in elkaar en rilde en kreunde Ja,Ja. “O wat lekker en wat een verrassing” ze keek me aan “ben jij niet klaar gekomen. De vraag was overbodig want mijn pik stond druipend van het nat na te trillen. Ik moest gaan zitten in de stoel Mieke kwam tussen mijn benen zitten ze pakte mijn pik vast en begon ritmisch te trekken. “Even proeven dat geil van mij en jou” ze nam mijn lul in haar mond en begon te likken alsof het een ijsje was. Ik spande mijn benen en voelde dat ik klaar kwam. Nu neukte ze me met haar mond en toen ze haar hoofd terug trok gulpte het sperma uit mijn pik. Geil zei ze terwijl ze mijn lul afzoog en het sperma doorslikte. Jezus, zuchtte ik wat lekker. Toen we samen wat gedronken hadden en Mieke mijn pik een uitgebreide schoonmaakbeurt had gegeven, kuste ik haar en sprong op de fiets.
Het bleef die week bloedheet.


Aantal keer bekeken: 37478
Waardering: 5.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online