Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bloody Mary.

U leest om dit moment het verhaal Bloody Mary gepost door Eline. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Eline
Gepost op: 2009-11-4

Verhaal:

Bloody Mary
Met z'n drieën zaten ze in de living.
Eline, Glenda en Anke waren elkaar aan het uitdagen.
Het was aan de beurt van Eline om uitgedaagt te worden.Ze kreeg de opdracht om 3 keer 'bloody mary' te zeggen in de spiegel van de badkamer.Eline kende de legende. Die zei dat als je 3 keer 'bloody Mary' in een spiegel in een donkere kamer zegt, dat de vrouw dan verschijnt en dan je ogen uitkrabt. Met de dood als gevolg. Maar Eline geloofde maar weinig van de legende. Dus ging ze naar de badkamer gevolgd door Glenda en Anke. Zij wouden Eline controleren. Eline ging voor de spiegel staan. Ze zei bloody Mary, en nog eens en nog eens. Er gebeurde niets. Eline wou zich omdraaien maar opeens hoorde ze een afgrijselijke gil gevolgd door een akelig gelach. Bloody Mary was in de spiegel verschenen in bloed gehuld. Ze keek Eline aan krabde haar ene oog uit. Eline verging van de pijn. Het andere oog werd uitgekrabt. Eline bloedde langzaam maar zeker dood. Glenda en Anke wouden vluchten maar zij werden ook gegrepen door bloody Mary.
De ouders van Eline kwamen thuis na een avondje stappen. Ze vonden dat het stonk in huis. Ze gingen naar de badkamer en vonden Eline, Glenda en Anke zonder ogen in een grote plas bloed. Ze waren dood. En in de spiegel stond er in bloed geschreven: 'Kijk achter je!'. Dat deden ze en ze zagen bloody Mary. Sinds die dag staat het huis leeg. En af en toe hoor je een gil en dan zie je bloedspatten op de ruiten.

Aantal keer bekeken: 16911
Waardering: 7.12 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online