Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

blunder in de achtbaan.

U leest om dit moment het verhaal blunder in de achtbaan gepost door gekkie. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: gekkie
Gepost op: 2010-8-17

Verhaal:

blunder in de achtbaan
het was zover, een leuk dagje pretpark met mijn vriend! eindelijk zaten we dan in de achtbaan, gezellig! omdat het nogal lang duurde voordat het treintje boven was dacht mijn vriend leuk te zijn en aan mijn borsten te zitten!
na het ritje achtbaan lopen we naar buiten en kijken bij de foto kraam (er worden altijd leuke foto's genomen onderweg)
zie ik ineens een filmpje waarop mijn vriend mijn borsten aanraakt (bleek dus de hele rit gefilmd te zijn)
ik natuurlijk schrikken en ik roep keihard 'shit het staat erop dat je aan mijn tiet zit'
natuurlijk niet echt slim want nu keek iedereen er naar en iedereen moest keihard lachen.
:D

Aantal keer bekeken: 7188
Waardering: 6.51 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online