Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

blunders met bandit mijn pony (1).

U leest om dit moment het verhaal blunders met bandit mijn pony (1) gepost door simone. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: simone
Gepost op: 2008-1-3

Verhaal:

blunders met bandit mijn pony (1)
ik heb een hele lieve en leuke pony. hij heet bandit. met hem beleef ik dingen waarvan je helemaal in een deuk ligt.

ik en mijn vriendin gingen een keer een buitenrit maken op onze pony's. nou we gingen over het crosspaadje. aan de zijkanten heb je weilanden, echt heel mooi. en in die weilanden staan koeien. nou willen we bijna overgaan in een snellere gang, schiet bandit er opeens vandoor. ik kan me dan nog net op tijd vastgrijpen, maar na een paar seconden viel ik er al af. wel een flinke klap maar je moet bij paardrijden niet voor niks altijd een cap op. bandit was geschrokken van de koeien, dat was de eerste keer dat ie ze zag. nou ik en mijn vriendin helemaal in een deuk. nu kijkt bandit al minder naar de koeien.

er komen nog meer blunders van bandit mijn pony.

Aantal keer bekeken: 4918
Waardering: 3.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online