Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

break up as it should be 2.

U leest om dit moment het verhaal break up as it should be 2 gepost door ANOUK. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: ANOUK
Gepost op: 2009-4-5

Verhaal:

break up as it should be 2
Michiel en ik liepen het strand op. Het was er niet zo druk. De zon scheen wel, maar er stond een koele wind. De meeste mensen zaten heerlijk op de terrassen van de strandtenten, achter het glas en dus uit de wind. We liepen naar het water en besloten richting de pier te lopen. Michiel sloeg zijn arm om me heen. Ik keek naar hem en zag zijn mooie, lieve gezicht. Ik had Michiel nog nooit op deze manier bekeken. Natuurlijk keek ik wel naar andere mannen, maar Michiel was de beste vriend van mijn ex, dus toch een beetje verboden terrein. Met mijn blik op de pier gericht vroeg ik; 'Hoe moet het nu tussen jou en Tom? Ik denk niet dat hij het je in dank afneemt.' Michiel stopte met lopen en trok me in zijn armen. Hij lag een hand tegen mijn gezicht en zei; 'Maak je daar maar niet druk om prinses, dat doe ik ook niet. Als ik mijn vriendschap niet op spel had willen zetten, had ik vanmiddag nooit bij jullie gaan zitten. Tom is een egoïst. Ik heb veel voor hem aan de kant gezet. Maar dit ging me te ver! Ik wou jou al sinds de dag dat ik je voor het eerst zag en nu had ik de kans.' Ik voelde me overspoeld met liefde. Ik lag mijn hoofd op zijn schouder en hij sloeg mijn armen om me heen. Ik zei: 'Oh Michiel, ik hou van je' Het was de eerste keer dat ik dit ook echt voelde tot op het bot!

Michiel liet me los en zette het op een lopen. 'Wie het eerst bij die paal is' riep hij terwijl hij de voorsprong nam. Ik lachte, zette de achtervolging in en riep 'valsspeler!' Ik rende zo hard ik kon, maar Michiel was veel groter dan mij en hij had al een voorsprong dus winnen kon ik het niet meer. Hij kwam dan ook als eerste bij de paal. Hij draaide zich om, smeet zijn tas op de grond en opende zijn armen. Ik sprong met volle vaart in zijn armen en we vielen lachend achterover in het zand. Toen ik hem aankeek pakte hij mijn gezicht met twee handen vast en begon me te zoenen. Ik sloot mijn ogen en zoende hartstochtelijk terug. Zijn handen gleden over mijn schouders en mijn rug naar mijn billen. Ik woelde met mijn handen door zijn haar en kreunde tussen het zoenen door; 'weet je waar we nu zijn?' Michiel stopte, keek me vragend aan en vroeg; 'Hoe bedoel je, waar we nu zijn?' Ik stond op, sloeg mijn armen over elkaar en zei streng 'Goedendag meneer. U weet toch wel dat u in overtreding bent hè?' 'Ik? In overtreding?' speelde Michiel het spel mee 'Nou mevrouw agent, wat doe ik verkeerd dan?' Ik antwoordde; 'Artikel 3.8 van het wetboek meneertje! Ik citeer; Het is streng verboden om kleding, van welke soort dan ook, te dragen op het naaktstrand, einde citaat.' Michiel stond op en kleedde zich snel uit. Hij keek me aan en zei; 'Moet u niet het goede voorbeeld geven mevrouw agent.' 'eigenlijk wel meneer. Maar ik heb net, bij het uitschrijven van de laatste bon, mijn vinger verstuikt. Dus ik kan me niet uitkleden.' zei ik terwijl ik hem triomfantelijk aankeek en mijn vinger in de lucht stak. 'hm zal ik u dan maar even helpen' zei hij en trok me tegen zich aan.

Hij trok mijn hemdje uit en trok de strik van mijn wikkelrok los. Hij sloeg zijn armen om me heen en terwijl hij in mijn nek kuste, knipte hij de sluiting van mijn BH los. Hij schoof de bandjes van mijn schouder en kuste de lege plek die de bandjes achterlieten. Mijn BH viel op de grond en al kussend zakte hij naar beneden. Hij nam de zijkant van mijn slipje tussen zijn tanden en trok deze naar beneden. Hij deed hetzelfde aan de andere kant en mijn slipje viel in het zand. Hij kwam overeind en deed een stapje achteruit. Hij liet zijn blik over mijn naakte lichaam gaan en zei; 'help me onthouden dat ik je vader en moeder bedank voor hun mooie dochter’ In verlegenheid gebracht, lachte ik een beetje. 'Weet je, die pier kan me gestolen worden!' zei Michiel. Hij stapte weer naar voren en kuste mijn borsten. Ik stapte achteruit en zei 'we hebben toeschouwers.' Michiel keek om en de oudere heren zwaaide lachend. Michiel zwaaide terug en de mannen staken hun duimen omhoog. Michiel lachte en draaide zich weer naar me toe. Hij tilde me op en liep richting de duinen. ' Michiel onze kleding!' giechelde ik. Hij negeerde de opmerking en liep door. In een duinpan zette hij me rustig neer en ging verder waar hij gebleven was.

Tergend langzaam kuste en likte hij mijn borsten terwijl hij zijn handen over mijn rug liet glijden. Ik gloeide van binnen. Zijn mond zakte af naar mijn buik en zijn handen naar mijn billen. Hij gaf plagende kusjes boven mijn poesje maar liet deze verder met rust. Ik kreunde van genot. Hij liet me mijn benen iets spreiden en kuste de binnenkant van mijn benen. Hij begon iets boven mijn knie en kuste steeds meer omhoog. Ik stond letterlijk te trillen op mijn benen. Michiel zag het en vroeg met een glimlach op zijn gezicht ' wil je soms even gaan liggen?' Ik knikte en ging liggen. Hij knielde tussen mijn benen en begon mijn buik opnieuw te kussen. Wat was hij heerlijk! Tom ging altijd recht op zijn doel af maar Michiel niet. Hij bleef maar om die plek heen draaien. Ik werd ondertussen helemaal gek. Ik had het gevoel dat ik op knappen stond. Ik greep naar zijn haar. Ik woelde erdoorheen en kreunde. Hij keek me aan en glimlachte. 'Mevrouwtje ongeduld’ zei hij plagend. 'Ik kan er niets aan doen. Je maakt me gek’ zei ik tegen hem. Hij boog zich over me heen en kuste me op mijn mond terwijl ik zijn erectie tegen mijn schaamlippen voelde drukken. Ik duwde mijn heupen een beetje omhoog maar Michiel trok zich terug. ' Jezus Michiel' kreunde ik. 'Ik ben nog helemaal niet klaar met je' zei hij en zijn mond omsloot mijn tepel. 'hm maar jij dan?' kreunde ik. 'Maak je daar maar niet druk om, dat komt goed. Nu mag je alleen maar genieten' zei Michiel. Ik sloot mijn ogen en deed wat hij zei. Zijn handen gingen over mijn hele lichaam terwijl zijn tong met mijn tepel speelde. Hij beet er soms zachtjes in en zoog eraan. Ik wist niet dat het zo lekker kon zijn. Ik was helemaal van de wereld. Zijn handen waren bij mijn benen aangekomen. Hij streelde de binnenkant van mijn benen. Steeds hoger en hoger maar hij stopte vlak voor hij mijn verlangende kutje aan zou raken. Ik kon niet stil liggen. Ik konkelde en draaide onder hem. Ik kreunde en zuchtte. Ik was zo geil! Mijn kutje was drijfnat. Ik was er heilig van overtuigd dat een aanraking genoeg zou zijn om me tot een orgasme te brengen! Michiel zakte nu met zijn mond af naar mijn kutje. Hij liet zijn tong tussen mijn lipjes doorglijden. Hij zoog zachtjes op mijn klitje en stak twee vingers in mijn drijfnatte kutje. Hij kreunde en zei; 'Wat ben je heerlijk nat!' Hij begon zijn vingers in me te bewegen, zijn andere hand lag op mijn borst en zijn tong speelde met mijn klitje. 'oh Chiel ik hou het niet lang meer' kreunde ik. Het heerlijke spel had ervoor gezorgd dat ik me niet langer in kon houden. Me niet langer in wilde houden! "hoeft ook niet poppetje' kreunde hij waarna hij zijn werk weer hervatte. Ik voelde een heftig orgasme opkomen. Diep van binnen begon dat heerlijke gevoel. Mijn hele lichaam sidderde van genot. Ik kwam kreunend klaar. Er liep een traan over mijn wang. Michiel zag het en boog zich over me heen. Hij keek me vragend aan. Ik glimlachte en zuchtte zacht 'puur genot' Hij kuste me en veegde de traan weg.

Ik klopte met mijn vlakke hand op het zand naast me. Michiel ging naast me liggen en keek me geil aan. Ik kuste hem en proefde de smaak van mijn kutje. Ik kwam overeind en zei 'hm nu ben jij aan de beurt mannetje' Ik ging op zijn buik zitten. Ik bukte voorover en keek hem geil aan voor ik hem in zijn nek begon te kussen. Mijn handen liet ik over zijn borstkas glijden. Ik kneep zachtjes in zijn tepels en kwam weer terug naar zijn schouders. Ik kuste zijn armen. Zijn sterke armen. Ik vind het fantastisch als een man’s armen mooi gespierd zijn. Ik liet mijn vingers door zijn oksel glijden en speelde even met de haartjes. Ik nam een tepel in mijn mond en beet er zachtjes in. Daarna ging ik met mijn mond naar zijn andere tepel en deed hetzelfde. Ik drukte een kus op de andere arm en speelde ook daar even met de zachte haartjes onder zijn oksel. Ik ging iets verzitten en voelde dat ik goed op weg was. Ik bleef een langzaam draaien met mijn heupen. Ik liet mijn handen weer over zijn borst en buik gaan en zette daarbij soms even mijn nagels in zijn huid. Ik kuste zijn mooie buikje en speelde met mijn vingers met de donkere haartje die steeds dieper naar beneden liepen. Ik knielde nu tussen zijn benen en zette mijn handen net iets achter me op zijn kuiten. Ik kuste de binnenkant van zijn benen en liet mijn handen rustig omhoog glijden. Toen mijn handen bijna boven waren kuste ik zijn zak. Ik liet mijn tong er langs glijden en nam zijn ballen even in mijn mond. Ik hoorde aan zijn gekreun dat het goed voelde. Met mijn ene hand raakte ik soms even heel licht zijn erectie aan. Met twee vingers van mijn andere hand streelde ik het gevoelige stukje tussen zijn zak en zijn anus. Hij kreunde zachtjes; 'oh shit nouk, dit is lekker!' Ik werd hier zelf ook weer bloedgeil van. Ik drukte een kus op zijn eikel en nam deze daarna in mijn mond. Ik likte met mijn tong langs het randje en zoog zachtjes aan zijn heerlijke lul. Met een hand kneep ik afwisselend in zijn tepel en met de andere speelde ik zachtjes met zijn ballen. Ik likte aan zijn lul als een klein kind aan een lolly. Zijn gekreun en zijn hand die mijn schouder vastpakte vertelde me dat ik even rustig aan moest doen. Ik pakte zijn lul met een hand vast en trok er met lange rustige halen aan. Ik bukte over Michiel heen en kuste hem. 'je bent zo lekker' fluisterde ik.

Michiel haalde zijn vingers tussen mijn lipjes door en zei 'hm kom op me zitten schat.' Ik stopte met mijn handwerk en ging op hem zitten. Ik pakte zijn stijve vast en begeleidde die mijn smachtende kutje in terwijl ik hem diep in zijn ogen keek. Ik liet me er zachtjes helemaal overheen zakken. 'Oké, wacht even' zei Michiel. Ik glimlachte en draaide een klein cirkeltje met mijn heupen. 'Fuck! Ik hou dit echt niet lang vol' zei hij terwijl hij me wanhopig aankeek. 'Ik kan er niets aan doen! Ik glimlachte en vroeg 'waar wachten we dan op?' Hij keek me aan en pakte mijn billen vast. Hij kneep erin en ik begon hem te berijden. Hij gaf het ritme aan met zijn handen terwijl mijn vingers mijn klitje masseerde. We wisselden het tempo af. Soms stopte hij me even zodat hij even op adem kon komen. Maar op een geven moment maakte dat ook niet meer uit. Hij bewoog me sneller en sneller en ik vingerde me steeds sneller. Zijn ademhaling werd steeds zwaarder tot hij even zijn adem inhield en niet veel later hard kreunend klaarkwam. Terwijl ik voelde hoe zijn zaad mijn lichaam ingepompt werd kwam ook ik klaar. Ik viel uitgeput in zijn armen.

Michiel knuffelde me en streelde daarna met zijn handen over mijn rug. Zo lagen we een tijdje bij te komen. Na een tijdje gleden Michiel's handen naar mijn billen. Hij keek me aan en ik zag ik zijn ogen dat hij meer wou. Ik grinnikte. Hij duwde me van zich af en ging op me zitten. Ik kietelde met mijn vingers over de donkere haartjes die van zijn navel naar zijn schaamstreek liepen. Hij greep mijn borsten vast en kneedde en masseerde ze. Hij likte mijn tepel zoog eraan en kneep erin. 'Je hebt van die heerlijk tieten' kreunde hij tussendoor. Mijn handen vonden ondertussen opnieuw zijn heerlijke lul. Ik voelde dat hij alweer aardig gezwollen was. Ik trok hem even met een paar korte halen en greep toen zijn billen. Ik duwde hem zodat hij wat hoger kwam zitten. Ik speelde met mijn hand nog even met zijn ballen. Ik verjoeg zijn handen van mijn borsten en hij begon zichzelf af te trekken. Ik stopte hem en zei ' leg hem tussen mijn borsten.' Na hij dat had gedaan, duwde ik mijn borsten tegen elkaar. Hij duwde mijn handen weg en duwde zelf mijn borsten tegen elkaar. Hij begon rustig te stoten. Ik kwam iets omhoog met mijn hoofd en probeerde hem te pijpen wanneer hij naar voren stootte. Zijn gekreun en mijn smakkende geluid weerklonk. Ik probeerde, met mijn handen op zijn billen, hem dichterbij te duwen. Maar hij werkte niet mee. Ik hoorde opnieuw hoe hij zwaarder ging ademen. Ik keek hem aan en opende mijn mond. Hij glimlachte en sloot zijn ogen. Hij begon nu heftig te stoten en even later voelde ik zijn warme zaad in mijn mondje komen en op mijn kin. Ik slikte het door en keek naar Michiel. Hij veegde zijn zaad van mijn kin en stak zijn vinger in mijn mond. Ik likte er langzaam met mijn tong langs en beet er zachtjes in.

Michiel stond op. Hij klopte het zand van zijn lijf en trok mij overeind. Ik hurkte even en nam zijn eikel in mijn mond. Ik likte hem schoon en stond daarna op. Michiel klopte het zand van mijn lijf en sloeg een arm om me heen. 'Tijd om terug te gaan prinses' zei hij. We liepen de duinpan uit richting onze kleding. We zagen dat de beide heren ondertussen waren vertrokken. Bij onze spullen aangekomen zagen we een briefje liggen. "Jongedame en jongeman, jullie hebben twee oude mannen een heerlijke dag bezorgd. Wees gerust we zijn jullie niet gevolgd. Maar we beseffen terdege wat er zich in die duinpan af heeft moeten spelen. Jongedame ik hoop dat u het niet erg vind maar we zijn zo vrij geweest beide een souvenir mee te nemen. We hebben echter een financiële bijdrage achtergelaten voor een nieuw setje. Blijf van elkaar genieten, en van het leven! Hoogachtend de twee oude mannen" Ik keek naar de kleding en zag dat mijn BH en slipje mistte. 'De ouwe snoepers' lachte Michiel. Ik kon er ook wel om lachen. Toen we ons aangekleed hadden en Michiel zijn tas opende om er een flesje water uit te halen zag hij dat de heren er een briefje van 50 in hadden gestopt.
'Zullen we morgen samen Alkmaar in om een nieuw setje uit te kiezen?' vroeg hij en gaf me, met een ondeugende blik in zijn ogen, een knipoog. 'Graag!' antwoordde ik en we liepen samen terug naar de strandopgang.

Aantal keer bekeken: 14834
Waardering: 8.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online