Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

briefje in klas.

U leest om dit moment het verhaal briefje in klas gepost door cornelia. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: cornelia
Gepost op: 2010-12-5

Verhaal:

briefje in klas
Dit gebeurden zo'n 40 jaar geleden in de 6e klas lagere school.De hoofdmeester die ook les gaf, begon op het bord het een en ander uit te vegen met zo'n wisser.Nu laat zo'n wisser krijtsporen na op het bord.En een van die vegen leek precies op een penis.Ik schreef dit op een briefje naar mijn vriendin en gooide het naar haar toe.Maar het briefje viel naast haar tafeltje en een ander meisje zag dit en pakte het op.Vervolgens vond zij dit wel een goed idee om er mee naar de hoofdmeester te gaan.Toen ze ook nog vertelde dat ik het had gegooid kon ik wel door de grond gaan,moest toen ook voor straf onder de bel staan, dat was toen een erge straf in die tijd.Van de hoofdmeester kreeg ik ook nog mee, dat als ik niet goed mijn best zou doen, hij het briefje aan mijn ouders zou geven.

Aantal keer bekeken: 4199
Waardering: 4.59 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online