Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

bubbelbad.

U leest om dit moment het verhaal bubbelbad gepost door jeroen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: jeroen
Gepost op: 2010-1-31

Verhaal:

bubbelbad
Toen ik geen vriendin had ging ik af en toe alleen naar de sauna.
Heerlijk met me pik paraderen en geil kutjes en pikken kijken. Toen ik de zoutbad in ging zag ik 2 jongens naar me kijken en daarom ging ik naast hun liggen. Stiekem probeerde 1tje voetje met me te vrijen en het contact was gelegd. Daarna gingen we met ze 3en in een bubbelbad zitten en ik zat in het midden, toen de bubbels begonnen voelde ik gelijk 2 handen om mijn pik en een vinger me kontje masseren. Ondertussen kwam er een griet het trapje aflopen en ik keek zo haar kutje in wat een geile aanblik terwijl ik zelf gevingerd en getrokken werd. Bijna kwam ik tot een hoogtepunt maar toen stopte ze omdat ik het vroeg. Jammer genoeg hebben we geen trio gemaakt ook al wilde ik dat heel erg graag. Nu nog eigenlijk mmmmm.

Aantal keer bekeken: 16452
Waardering: 2.10 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online