Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

buurvrouw.

U leest om dit moment het verhaal buurvrouw gepost door Barry. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Barry
Gepost op: 2007-4-18

Verhaal:

buurvrouw
Deze waanzinnige gebeurtenis kan ik jullie niet onthouden. Sinds een aantal jaren woon ik in een gezellige straat in een oer zuid-hollandse gemeente. Sinds een jaar of 3 is er een stel komen wonen, waar zij Lilian 32 is en hij Anton 43.
Anton is werkelijk waar altijd aan het werk in zijn eigen praktijk en Lilian is dan alleen of met haar 3 kids thuis.

Omdat de kinderen bij mijn eigen kinderen in de klas zitten spreekt mijn vrouw haar nog wel eens en het kwam haar ter ore dat Lilian nogal wat tekort komt in haar sexleven. En dit is het punt waar ik ter sprake kwam. Ik heb namelijk elk moment van de dag zin in sex en neuk naast mijn vrouw best wel eens een keertje een andere vrouw. Dit kan een collegaatje zijn van mij of mijn vrouw, zelfs mijn schoonmoeder is niet veilig voor mij. En dit alles met toestemming van mijn vrouw, want zij kan gewoonweg niet zoveel geneuk verdragen.

Zij stelde me op een warme vrijdag aan Lilian voor en bood aan dat ik wat klusjes bij haar thuis zou doen, waar haar man maar niet aan toekwam. En ja hoor op zaterdag, 25 graden, ik er naartoe ze deed open en zei direct; ben effe weg even de kinderen naar de oppas toebrengen en gaf me meteen een vette knipoog. Ik wist meteen welke klus ik dadelijk kon gaan klaren: mn buurvrouw heerlijk neuken!!!

Dus terwijl ik met een koud biertje op de bank zat te wachten bracht zij de kinderen weg en toen zij terugkwam werd ik direct getracteerd op een flinke tongzoen.
Ze vertelde me welke klus erg belangrijk was en ik begon direct aan het bijschaven van de kamerdeur, die klemde namelijk nogal. Lilian ging lekker zonnen in de achtertuin. Nadat ik klaar was met de deur liep ik de beschutte achtertuin in en trof Lilian aan in alleen een string en heerlijk slapend op een strecher.
Wat moest ik, beter vertaald hoe zou ik haar benaderen? Ik wist dat ze me wilde en brutaal als ik was trok in mijn short uit, tshirt was al uit, en maakte mijn halfharde lul heerlijk stijf. Het geluk was dat helemaal niemand in de tuin kon kijken en er toch een flink zonnetje scheen. Ik benaderde Lilian en boog me over haar borsten en nam een tepel tussen mijn tanden, ineens pakte haar linkerhard mijn stijve lul en begon me heerlijk af te trekken. Ze deed haar ogen open en zei dat ze hier de hele dag al op hoopte en nu direct geneukt wilde worden in haar achtertuin. En ik ben de beroerdste niet en tilde haar op en plantte haar haarloze poes in 1 keer op mijn lul. We hebben werkelijk de hele achtertuin rondgeneukt in elk mogelijk standje en kwamen vele keren klaar.
Maar aan alle leuks komt een eind en om een uurtje of 3 ben ik na het maken van een nieuwe klusafspraak naar huis vertrokken, waar mijn vrouw al naakt klaarzat in de voorkamer om alles te horen van mij en dan ook nog eens heerlijk te worden geneukt.

Waanzinnig om jonge buurvrouwen te hebben met lekkere volle borsten.....en heb jij nog een leuke klus om te klaren, ben je in de 30 of jonger of ouder mail me dan eens en wie weet kom ik bij jou ook de klus eens klaren. barry_nl1971@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 42885
Waardering: 4.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online