Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

camperen op kreta.

U leest om dit moment het verhaal camperen op kreta gepost door John. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: John
Gepost op: 2010-6-21

Verhaal:

camperen op kreta
Mijn vakantie op Kreta,

Enige jaren geleden ben ik met een paar vrienden op vakantie geweest naar het zon overgoten Kreta. We zouden met een grote gaan maar uiteindelijk bleven we met zn 4-en over. Na een busrit op de camping te zijn aangekomen en de spullen een plek te hebben gegeven zijn we ons buiten gaan mengen met de andere gasten. Alcohol vloeide al snel en de sigaretten gingen ook goed. Mijn maten en ik hadden al snel de aandacht van een groepje van 6 meiden van 24-27 jaar. Contact was leuk en we trokken de eerste paar dagen samen op. Al snel kwamen de geintjes en de opmerkingen: “ jullie zullen wel playboys of andere vunzige boekjes bij jullie hebben.” Waarop een van mijn vrienden op stapte op een van de meiden afliep en haar boek uit haar handen griste en zei: wij niet maar wat is dit dan??” En toverde een kamasutra boekje te voorschijn. Hard gelach volgde. De meiden hadden wel zin om met een van onze maten het boekje door te nemen. Hard gelach volgde. Later op de dag na lekker uitgebakken te zijn van het strand gingen we ons afdouchen op de camping en klaar te maken om te gaan stappen. Na me uitgekleed te hebben zag ik dat het raam open kon en dacht dat het wel lekker zou zijn om de frisse wind tijdens het douchen te voelen (tja toch enigszins verbrand) en de lekkere buiten lucht te ruiken. T raam kwam toch tot aan mijn borst dus ik hoefde niemand te choqueren. Na een tijdje te douchen en het shampoo uit mijn haar te wassen, hoorde ergens een paar stemmen maar kon er niks van maken totdat ik een paar tikken op mijn schouder voelde. Het waren de meiden… Zo lekker aan het douchen? Jazekers zei ik. Of ze mijn rug moesten inzepen waarop ik blufte nou kom maar… het is alleen erg druk bij de heren douches… Dat durfde ze toch niet. Of ik wel echt naakt stond. Nee, ik douche altijd met mijn zwembroek aan… Natuurlijk naakt. Bewijs het maar…..
Als je mijn lul wil zien kun je het ook gewoon vragen. Hun wangen kleurde rood maar een zei: ja ik wil je lul wel zien. Nou dan moet je je toch echt optrekken om over het randje te kunnen kijken. Ik denk nog nou dat doet ze niet. Maar warempel ze zegt tegen haar vriendin als jij me nou een knietje leent kijk ik eerst en dan help ik jou. Zo gezegd zo gedaan en ja hoor al snel het eerste koppie dat naar beneden keek om afgelost te worden door de tweede en de derde. En? Vroeg ik. Ja mooi hoor, scheer je het altijd of alleen als je op vakantie gaat. Nee altijd antwoordde ik. Maar nu jullie mijn lul hebben gezien… voor wat hoort wat…. Ze lachte hard en liepen weg, smoesde wat en draaide zich om en toonde allen hun borsten. Tandjes…. Dit alles wond me wel op. Ik douchte door en net toen ik me aan het afdrogen was kwam er een terug. Ze vroeg me of ik het mooi had gevonden wat ik uiteraard niet kon ontkennen. Vervolgens of ik een harde had gekregen… Ik zei dat het met niet onberoerd had gelaten. Haar ogen werden groter.. Later die avond zijn mn maten en ik gaan stappen, alcohol vloeide rijkelijk en de stemming zat er goed in, wederom omringd door vrouwelijk schoon en onze shirts werden onder gegoten met drank en moesten uit en er werd gelikt en schunnig gedanst. Opeens stonden de meiden er ook tussen en het meisje van vanmiddag ze tegen me: zo aandacht genoeg he? Ik durf te wedden dat ik jouw aandacht wel kan vasthouden… Bluf antwoordde ik waarop haar hand (zodat niemand het kon zien) mijn lul door mijn broek begon te masseren. T was een korte broek dus veel bescherming bood het niet waarop ik haar vroeg of we niet ergens rustig met zn tweeën konden zijn. Prima antwoordde ze laten naar t strand gaan. We liepen samen de deur uit en bij het oversteken tuuterde en signaleerde de auto’s bij het zien van de bobbel in mijn broek. Op het strand aangekomen lieten we er geen gras over groeien binnen no time had ik haar jurkje uitgedaan en haar bh los zij trok mn shirt uit en knoopte mijn broek los… Ik ontdekte dat ze geen slipje droeg waarop ze zei voel eens hoe nat ik ben… Kletsnat was ze, ze gleed met haar hand langs mijn boxer naar binnen en gleed langs mijn stam. Ze trok haar hand terug en likte mijn voorvocht van haar hand af. Lekker antwoordde ze. Ze zakte door haar knieën en trok mijn boxer naar beneden en greep mijn pik vast. Langzaam begon ze met haar tong mijn eikel te bewerken en likte ze mijn toompje waarna ze nog eens flink kneep en het voorvocht uit mijn buis zoog. Nu nam m helemaal in de mond en zoog m diep naar binnen. Ik werd er gek van en wilde haar voelen dus ik trok haar omhaag en legde haar op een van de strand bedden neer en dook met mijn gezicht in haar kruis en likte haar lippen en beet er zachtjes in. Ik zoog het vocht en liktje haar clitje, ze trok me aan mn haren omhoog en zoende me op de mond en proefde haarzelf. Steek m in me. Ik pakte mijn lul en begeleid deze langs haar lipjes naar binnen. Ze bijt op haar liep en sluit haar ogen een zachte ooohh volgt, langzaam begin ik haar te rijden en voer het tempo op. Ze begint steeds harder te beuken tegen me aan en harder te ademen. Ik geniet met volle teugen terwijl zij opeens verkrampt en haar kut knijpt zich om mijn lul waarna ze begint te schokken, ik ga onverstoord door maar naar enige tijd vraagt ze of ik alsjeblieft wil stoppen maar haar gezicht staat alsof ze nogmaals gaat komen… Ik besluit het tempo op te voeren en ja hoor in no time climaxt ze weer wederom vraagt ze nu helemaal buiten zichzelf, buiten adem haar hoofd draait, het zweet gutst van d’r af of ik alsjeblieft nu wil stoppen want ze word gek. Wederom beuk ik door en ja hoor een derde keer. Dit had ik nog nooit meegemaakt en stond inmiddels ook op knappen en nadat ze enigszins bij was gekomen duwde ze me van haar af en nam mijn pik weer in haar mond. Terwijl ze erop zoog begon ze met haar hand te trekken en de andere ging richting mijn achterste. Ik dacht dat ik gek werd. Wat een heerlijk gevoel nam zich meester van me, ik dacht dat mijn kop ging ontploffen zo hard kwam ik klaar en stortte haar mond vol. Ze had moeite het allemaal weg te werken maar ze slikte alles door. Ik kon erna amper op mijn benen staan en ging even zitten. Nu zagen we dat we niet alleen waren. Vanaf het hoger liggende gedeelte keken haar vriendinnen en mijn vrienden toe. We kregen een luid applaus en maakte er een leuk feestje van………


Aantal keer bekeken: 15643
Waardering: 4.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online