Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

centerparcs.

U leest om dit moment het verhaal centerparcs gepost door kinkybabe. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: kinkybabe
Gepost op: 2007-5-11

Verhaal:

centerparcs
Centerparcs
Het was op een warme zomerdag in centerparcs, een weekje om bij te komen van de drukke stad.
Had een goede week uitgekozen, er waren tropische temperaturen, reden genoeg dus om de tuinset uit te stallen, en het er eens flink van nemen.
Mijn stringbikini aangetrokken, mezelf subtiel ingesmeerd met verukkelijk ruikende zonneolie, plof ik mezelf op de tuinstoel, ik verstel m helemaal naar achteren.
Ontspannen lig ik achterover terwijl het zonnetje mijn lichaam aardig opwarmd.
Eigenlijk is zo'n bikini al teveel voor deze hitte, ik besluit daarom mijn bikinitopje uit te doen, immers heb ik geen inkijk..............
Tevreden en een stukje vrijer lig ik weer, de zon warmt mijn lichaam meer en meer op, nu heb ik ook nog zin om mijn benen van elkaar af te doen, zodat het zonnetje ook op mijn kutje gaat branden, de gedachte dat ik daar helemaal naakt met mijn benen wijd lig zonder iets aan, wind me wel op !!!
Ik kijk voor de zekerheid nog eens om me heen, mijn hart gaat sneller kloppen, en opeens trek ik mijn string ook uit, Mmmmmmmmmmm, heerlijk wat een vrij gevoel, ik voel me lekker ondeugend.
Mijn ogen vallen een beetje dicht, mijn lichaam meer ontspannen, mijn gedachten losser....................
De warmte maakt me nog heter als ik al was, ik streel met mijn vingers zachtjes over mijn tepels, eerst langzaam, steeds sneller en sneller.............met mijn vingers draai ik aan mijn tepels, lik met mijn tong langs mijn lippen, ik stop een vinger diep in mijn mondje en breng die naar beneden, richting mijn open poesje die erg heet aanvoeld door de zon en ook waaarschijnlijk door mijn steigende geilheid.
Ik wrijf mijn mondvocht uit over mijn klaageschoren kutje zodat die lekker nat en gimmend wordt, snel draai ik rondjes met 2 vingers over mijn klit, kreun zachtjes, stop die 2 vingers diep in mijn hete kutje, ik kreun nog wat harder, en wilde dat er nu een lekkere bink was die me hard zou nemen.
Ik dacht aan die 2 leuke jonge jongens die ik s'middags had gezien in het zwembad.
Ze stonden achter me bij de glijbaan, ik hoorde de ene tegen die andere zeggen 'kijk dan wat een grote tattoo, Ik vindt m wel mooi jij' , de andere zei 'Ja, en een lekker wijf ook zeg' .
De hele tijd heb ik ze in de gaten gehouden die boys, ben een keer zelfs tegen 1 van hen aangebotst op de wildwaterbaan, waarop ik me liefelijk excuseerde, helaas durfde ik niet te zeggen/vragen, Heej boys, kom me pakken.
Ik fantaseer dat die jongens mij in het kleedhok van het zwembad nemen.
Ze botsen tegen me op in de wildwaterbaan, en sleuren me mee, opeens grijpt de ene met zijn hand naar mijn kutje, en knijpt er eens in, ik vind het lekker en werk niet tegen, ik geef hem een knippoog als we weer op rustig water komen.
De 2e keer dat ik ze tegenkom in het zwembad, merk ik dat ze expres tegen me aan botsen, de ander die trekt met zijn hand mijn bikinitopje een stuk naar beneden, allebei kijken ze snel richting mijn borst...........mijn tepel wordt een beetje hards, en ik begin lichtjes te blozen.
De een zegt tegen mij 'wij willen jou wel allebei nemen'.
Mijn lichaam begint te sidderen, weet even niets te zeggen, daarop zegt de ander 'We zullen jou het nummertje van je leven geven'.
We zwemmen een stukje verder, we komen door de grot, en daar houden de jongens mij tegen, ze drukken me tegen een muurtje aan, fluisteren geile woorden in mijn oren zoals; lekker geil wijf, we hebben 2 lekkere pikken voor je, zullen je helemaal onder spuiten, en je van 2 kanten verwennen, over 10 minuten in het grote kleedhok.
Mijn hart bonst, mijn kutje klopt, mijn tepels zijn gevoelig, ik heb zin, om mezelf lekker te laten nemen door die 2 stoere lekkere gasten!!
Na 10 minuten sta ik bij het kleedhok, de jongens openen de deur, ze waren er al, ik ben net binnen of ze grijpen me al allebei tegelijk, ze rukken mijn bikini van mijn lijf, de een begint metteen hard aan mijn tepels te likken en zuigen, de ander zit op zijn knieen mijn geile kutje te likken en zuigen, ik voel me echt verwend.
Mijn lichaam draait mee, ik zeg tegen ze dat ik geen spijt heb om gekomen te zijn.
Ze beloven me dat het nog lekkerder gaat worden, en daarop moet ik op z'n hondjes gaan zitten.
De een likt mijn kontje en vervolgens vingerd hij er stevig in.
De ander gaat voor me zitten, met de bedoeling die grote stijve pik eens lekker diep in mijn mondje te nemen.
Ik zuig m eerst langzaam naar binnen, hij beweegt ritmisch mee, en zo neukt hij mij in mijn mondje, ik zuig er lekker aan, en proef al het geile voorvocht Mmmmmmmmmmmmmmmmm, damn dit is geil !!
Af en toe slaat hij met zijn stijve pik tegen mijn gezicht aan, en stopt m weerterug in mijn natte mondje.
Die ene is lekker met mijn kontje bezig geweest, heeft zijn pik in de tussentijd stijf gerukt, en slaat met zijn pik tegen mijn kontje aan, terwijl hij nog 3 vingers erin heeft.
Opeens voel ik iets mijn kontje indringen, het voelt heerlijk aan, hij heeft zijn pik in mijn kontje geduwt, en zegt tegen die ander 'Lekker joh, echt geil kontje heeft ze, echt zeer goed neukbaar!!
Ondertussen vermaak ik me ook goed met de grote pik in mijn mond, zuig me helemaal naar binnen, en als die eruit gaat, draai ik met mijn tong snel rondjes om zijn eikel.
Met 1 hand vinger ik mijn klitje, en draai met mijn kontje, de pik voel ik goed zitten, en ik word dan ook buitengewoon hard geneukt..............
De gene die ik pijp zegt dat het nu zijn beurt is, en dus haalt de ander zijn stijve pik uit mijn warme kontje, lang duurt het niet, of die andere pik zat al in mijn voorgeneukte kontje.
Deze was wat groter en dikker, en voelde ik helemaal lekker.
De ander zat nu op zijn knieen voor me, en ik ging zijn goedhard pik ook diep in mijn keeltje zuigen, en lekker likken en zachtjes sabbelen aan die gevoelige eikel.
Veel voorvocht heeft hij me te bieden, immers hij was al goed opgegeild door het neuken in mijn kontje.
Af en toe schiet de pik uit mijn mondje, dit door het lekkere harde neukwerk van achteren, snel stop ik m dan weer in mijn mondje, ik pijp alsof mijn leven er vanaf hangt.
en kreun omdat ik me heerlijk genomen voel.
Wanneer een van de gasten op zijn rug gaat liggen, is het de bedoeling dat ik op zijn pik ga zitten
Ik laat mijn openstaande kutje over zijn pik glijden, en slaak een lekkere zucht, de ander masseert mijn natte kontje flink, ik hef mijn billen wat omhoog, en voel de 2e pik mijn kontgaatje inglijden.
Hard word ik van 2 kanten genomen, laat me helemaal gaan, dit is verukkelijk.
Allebei zeggen ze dat ze moeten spuiten, houden het niet meer vol, de ene haalt zijn pik uit mijn kontje, ik laar de pik van de ander uit mijn kutje glijden, ga wat naar achteren, de ene achter me spuit al zijn geil op mijn kontje, het geil druipt langs mijn kontje naar beneden mijn kutje.
De ander spuit in mijn mondje, er valt een beetje op mijn lippen, wat ik lekker aflik met mijn tong, terwijl ik het sperma wat op mijn kutje is gedropen met mijn vingers uitsmeer over mijn kutje en 2 vingers in het natte gaatje duw, kom ik ook heerlijk klaar tijdens een heftige tongzoen met een van die lekkere gasten.
Ik lig nog steeds in mijn tuinstoel in het achtertuintje van het bungalowhuisje van C'parcs, 4 vingers in mijn kutje, mijn benen ver uitelkaar, geen bikinitopje en slipje aan, ik voel mijn kutje kloppen, en dat ik heftig moet klaarkomen, mijn lichaam schokt, mijn klitje zwelt op, mijn gaatje wordt goed zichtbaar, zonnetje op mijn hete kutje, lekker fantasietje, ik moet.....................................Aaahhhhhhhhhhhhh, Mmmmmmmmmm, kl...KOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aantal keer bekeken: 45811
Waardering: 7.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online