Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

chantage deel 2.

U leest om dit moment het verhaal chantage deel 2 gepost door peter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: peter
Gepost op: 2009-10-1

Verhaal:

chantage deel 2
Nadat Jeroen was klaargekomen na mijn inzeepbeurt met hem trok ik ook snel mijn kleren uit. Ik liet me inzepen door Jeroen en toen hij daar mee klaar was lieten we ons de helling afzakken richting beek. We genoten van de lekkere temp. van het water.
Jeroen kwam voor me staan en ik schepte met mijn handen een hoeveelheid blubber uit de bodem en begon daar de rug en het lekkere kontje van hem mee in te smeren. Hierna waren zijn benen aan de beurt. Mijn pik was ondertussen keihard en ik ging achter Jeroen staan. Nu trok ik Jeroen tegen me aan en begon zijn buik en pik in te smeren. Ondertussen liet ik mijn ingezeepte pik achter in zijn holletje schuiven en begon hem te neuken. Even later kwam ik ook klaar en moest Jeroen plassen. Ik ging tegen de kant aan staan en Jeroen kwam voor me staan. Zijn pik was keihard en ik pakte hem in mijn hand en masserde hem een beetje zodat de straal pis over mijn lichaam spoot.
Jeroen begon het uit te smeren waardoor zijn handen en buik weer schoon werden door alle zeep. Dit was niet de bedoeling zei ik tegen hem. Er moesten nog fotos gemaakt worden van een smerige Jeroen. Ik ging de camera halen en legde deze aan de waterkant neer. Hierna liep ik weer de beek in om Jeroen nog eens lekker in te smeren met blubber. Toen ik hier mee klaar was pakte ik mijn camera en begon fotos te maken van Jeroen die ondertussen met zijn benen uit elkaar met zijn pik lag te spelen. Wat was ik geil.
Toen ik klaar was met fotograferen vroeg Jeroen mij of hij zich mocht gaan wassen. Ik zei tegen hem dat hij alleen zijn armen en handen mocht wassen. De rest gebeurt bij mij thuis wel.
Nadat ik hem hier mee had geholpen heb ik hem zijn kleren terug gegeven en tegen hem gezegd dat hij zijn broek en t-shirt aan moest trekken over zijn smerige lichaam. Wat mij betreft hoefde Jeroen bij mij thuis niet met kleren aan rond te lopen. In de tijd dat hij naakt rondliep konden zijn kleren ook gewassen worden. Ik werd geil van zijn vieze slanke lichaam dus zo zag ik hem liever.
Nadat Jeroen zich aangekleed had kleede ik me ook aan en fietsten we naar mijn huis. Het was een paar dagen goed weer geweest en ik had een luie ligstoel op het terras staan. Jeroen ging er op zijn rug op liggen en zei dat hij moest plassen. Doe maar in je broek zei ik tegen hem en begon over de bult in zijn spijkerbroek te wrijven.
Al snel voelde ik zijn warme pis door zijn broek heen komen en langs zijn benen omlaag drijven. Ik opende zijn broek en haalde zijn paal tevoorschijn. Het was weer tijd om gedeeltelijk uit de kleren te gaan voor de camera. Ik trok zijn t-shirt een stuk omhoog en zijn broek een stukje omlaag waardoor zijn hele pik vol op de foto kwam.
Het was zonde om dit mooie lichaam te lang gekleed te laten dus trok ik zijn kleren maar uit. Samen met mijn kleren die ik ook had uitgedaan verdwenen ze in de wasmachine.
einde deel 2

Aantal keer bekeken: 10745
Waardering: 2.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online