Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

chat jongen.

U leest om dit moment het verhaal chat jongen gepost door jenn. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: jenn
Gepost op: 2009-2-10

Verhaal:

chat jongen
ik zat al een tijdje op een chat-site met jongens en meisjes te chatten. het is altijd heel leuk daar en ik kom vaal aardige mensen van mijn leeftijd tegen.

op een dag kwam ik aan de praat met een jongen hij leek me wel aardig. hij vroeg of ik hyves had ik zei ja maar ik wou eerst zijn hele naam weten zodat ik wist of die betrouwbaar was voor hij mijn hyves-naam kreeg. daar deed hij heel moeilijk over maar na een paar keer vragen kreeg ik dan toch zijn hele naam.

Dus ik zijn naam intypen bij hyves zijn voornaam kwam me best bekent voor een jonge uit mijn klas heet namelijk ook zo. dus maar jahh ik dacht dat zal hem toch niet zijn. maar toen ik zijn hele naam in had getypt was hij het WEL! ik schrok best erg en vroeg me af of ik geen leugens tegen hem had verteld want dan had ik nu een klein probleem.

ik vertelde de jonge dat ik hem kende. hij zei dat dit niet kon maar vroeg toch waarvan. ik zei dat ik bij hem in de klas zat. Nu wist hij het ook zeker. ik vroeg om zijn msn omdat ik hem wel beter wou leren kennen (in de klas had ik nog geen 3 zinnen tegen heb gezegd) dus ik kreeg zijn msn en we hebben daar nog veel gepraat. ik kreeg het idee dat hij me leuk vond maar jahh op school gedroeg hij zich heel anders dan op msn dus ik wist het niet.

Ik vertelde dit aan een goede vriendin van mij en zijn wist niet wat ze er mee moest ze vond hem helemaal geen type om op een chatsite te zitten. ze vroeg wat zijn msn was ik gaf haar de msn maar... dit was niet de msn die zei had. Ze zei dat hij misschien 2 msn`s had en gaf mij de msn die zei had.

ik praatte op deze msn met hem maar hij gedroeg zich ineens zo anders. ik vond het maar raar. hij had me ooit naar mijn lievelingsboek gevraagd op zijn oude msn dus nu vroeg ik op zijn nieuwe msn waarom hij dat had gevraagd, hij zei dat hij dit nooit had gevraagd en ik schaamde me dood. ik had me vast vergist.

op een dag vroeg ik hem over de chatsite waar ik hem had ontmoet. maaarr.. hij wist helemaal nikt van die site ! er klopte iets niet.

ik vroeg hem op zijn andere msn een paar dingen over school maar hij reageerde hier niet op.

toen wist ik het zeker die jongen die ik had ontmoet via de chat was mijn klasgenootje helemaal NIET. ik schaamde me dood wat ik allemaal aan mijn klasgenootje had verteld. ik heb hem het hele verhaal uitgelegd en hij begreep het maar de kans dat hij mij leuk vind ik heeeel erg klein.


Aantal keer bekeken: 3917
Waardering: 7.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online