Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

collega Ciska.

U leest om dit moment het verhaal collega Ciska gepost door Bennie. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Bennie
Gepost op: 2011-3-17

Verhaal:

collega Ciska
Het is nu al even geleden dat ik haar gezien heb ,en daarom kan ik het nu schrijven! Het begon een paar jaar geleden.Als we iets nodig hadden was het gewoon om even naar kantoor te bellen en te bestellen wat je nodig had
niks ongewoons aan toch ? Maar nu werd ik terug gesms met:Hoi met mij zit me tevervelen en heb het heet ! :pff dacht wie is dit nou ? Dus ik sms en wie mag jij dan wel zijn ? Ik ben het heetste meisje van kantoor die jij net belde !Ja daar stond ik wel even van te kijken en sloeg dicht van binnen zo'n mooie meid die naar mij smste . Ik had eerlijk gezegt best vaak aan haar gedacht als ik haar belde ,op elk bedrijfs feest van onze firma zag ze er telkens oogverblindend sexy uit . zoerg dat haast geen enkele man er een praatje mee maakte , bang dat ze kommetaar kregen van hun vrouwen of vriendinnen.Ik belde nogmaals naar kantoor om te vragen of ze alles had besteld ,ik dacht stel je voor dat het toch iemand anders was ! Ze bevestigde me dat ze alles had besteld op een ding na ,maar ik zou straks wel een sms krijgen waar ik dat kon ophallen en de lijn werd verbroken. Nog geen 2 min later : piep , piep : in mijn broek een sms van haar dat hoopte ik en ja hoor nu wist ik het zeker dat het haar 06 nummer was . Ze smste ;geloof je me niet als ik zeg dat ik het HEET heb met hooftletters !.
Ik was verbaast van het laatste wat er bij stond uitroepteken punt !. . Nu was het mijn beurd om er op in te gaan , maar ja wat smsje dan dacht ik en ik begon : Heb je het heet of ben je heet want anders moet je voortaan smse ik heb het warm :ik stond echt met trillende benen te knikken toen ik op verzenden drukte je immers nooit vantevoren hoe zou ze het oppakken .
Even later piep piep ; IK BEN HEET EN SOP BIJNA WEG HIER OP DE STOEL , WAT STEL JIJ VOOR DAT IK NU MOET GAAN DOEN !. Dacht he, en begon een geil gevoel te krijgen van 1 smsje dat zij me stuurde . Nu was ik weer aan de beurd : als ik jou was zou ik er een vinger doorheen halen om te voelen of dat wel echt zo is; smste ik nu . Piep, peip ging het en er stond ; IK ZOU HET VEEL LEKKERDER VINDEN ALS JIJ DAT ZOU DOEN NAAR WERKTIJD HIER OP KANTOOR : Ik trilde nu echt zij was getrouwd en ik ook ging er door me heen . Maar binnen 2 min smste ik dat ik dat ik dan wel mijn vingers er bij af zou likken . Even later sms ; mag hopen dat je niet alleen je vingers likt en om 5 over 5 op kantoor !.
Het was pas twee uur en van werken kwam echt niks meer ik liep maar te denken aan wat ze smste .Ik belde naar huis dat het later zou worden omdat ik naar de zaak moest om spullen optehalen ,hoe laat ben je thuis vroeg ze ik zei dat ze maar alvast moesten eten want het kon weleven duren .
5 over 5 ik naar kantoor alle auto's weg behalve een ,die van haar !
Ik ging naar boven ,daar stond ze in de keuken van kantoor . Hoi zei ze. Ik liep naar haar toe en gaf haar gelijk een tongzoen waar ze zelf van schrok merkte ik want nu was zei onzekker ik voelde het gewoon aan haar reaktie van doen .Terweil ik haar zoende ging mijn hand onder haar rokje en gleed echt soepel met twee vingers in haar kutje naar binnen ze rilde en trilde tegelijk . Ik dacht hoe kan het ;ik bij haar in der kutje met twee vingeers mijn god enbesefte nu echt wat ik deed . Maar het voelde lekker nat daar tussen haar benen ik begon steeds sneller met mijn vingers heen en weer te gaan en toen echt een golf van genot kwam er uit haar kutje het sopte gewoon . Stop zei ze mijn laarzen lopen vol met mijn eigen kut sap ! Ik pakte haar hand en bracht die naar mijn broek wand die stond echt bol van genot van wat ik net hoorde uit haar mond . Ze begon zachtjes te wrijven over mijn broek maar voor dat ik het merkte haalde ze mijn pik uit de broek en lied mijn broek zakken op mijn schoenen . En hoe voeld dat zie ze ; mmm lekker zei ik met een gevoel van ahh . Mag ik hem proven zei ze met een vinger in haar mond echt zo van als je blijft ,ik kon nog net zeggen ja graag en kreude van genot en echt een bik smil op mijn gezicht .Ze pijpte lekker diep en ging met haar tong over mijn ballen soms zoog ze er een in haar mond echt dit was een geil ding die meid ,zo nu ik zie ze ze trok me mee naar haar bureau ging er op liggen met haar slip uit en rok omhoog en laarzen aan supper geil zo als ze daar met haar kale kutje omhoog en mij vertelde dat ik haar kut moest likken echt niet te geloven als ik er nu nog aan terug denk . Ik plaagde haar om met mijn tong eerst door haar liezen te likken ze kreunde van genot vervolgens haalde ik mijn tong over haar sterretje en ze genoot van elk lik die ik daar achter deed mmmmmm ze ahhh lik me lik me ik pakte haar schaamlippen in mijn mond en zoog er aan en proefde haar geile kut sap dit sap as echt lekker zoet en ik genoot er zelf ook van ik ging steeds sneller met mijn tong door haar kutje en dieper en dieper ! Doe er een vinger in zij ze en lik mij klit wat een geil gezicht echt ik stopte gelijk twee vingers in haar natte kut likte haar steveig en deed er een derde en vierde vinger bij heerlijk veel sap gaf ze en ik likte alles van haar ik hou van vol zij ze en ik begreep wat ze vertelde met die woorden . Ik begon met allen vingers in haar kutje rond te gaan en likte haar doe het zij ze en terweil ze het zei zat mijn vuist bij haar binnen en spoot ze van haar af recht op mij echt een straal dat had ik nog nooit meegemaakt gevolg door een warme golf sap uit haar kutje dat ik snel oplikte wilde niks missen van dit zoete sapje van haar ze trok mijn hand er uit en zei nu mag jij me van achter in mijn kontje neuken als dank want dit heb ik nog nooit gevoeld hoe ik me nu voel supper ,ze draaide zich om en richte mijn pik in haar kontje naar een paar minuten vroeg ik haar mag het ja zei ze doe het spuit je sperma in mijn kont en voor dat ze de a had gezegt kwam er al en golf in haar en nog een een nog een ik was echt leeg . Dit doen we vaker zei ze ! Echt dit duurde drie jaar wat we hadden minstens een keer per week .

Aantal keer bekeken: 6818
Waardering: 6.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online