Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

cougar....

U leest om dit moment het verhaal cougar... gepost door monique. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: monique
Gepost op: 2011-8-8

Verhaal:

cougar...
Het is half zes als ik snel nog even de laatste boodschappen voor het eten van die avond haal.
Kids zijn uit logeren en ik heb gelukkig het rijk voor me alleen.
De hele dag ben ik al in een opgewonden stemming. Ik neem een fles witte wijn mee, wat lekkere hapjes en das genoeg voor de avond.

Diezelfde middag heb ik een aantal klanten geholpen en daar zaten een aantal mannen onder die allemaal even vriendelijk en flirterig waren.
Lag het aan mij? Was ik te vrolijk en te amicaal?
Vertaalden zij de lichaamstaal verkeerd?
Anyway, ik voelde me die middag heerlijk en helemaal toen mn vaste klant (de glazenwasser die ik altijd help) zei dat hij door mij geholpen wilde worden...
Mijn collega stond al veelbetekenend naar me te kijken.
Dat beloofde wat...

Ik pakte zijn vaste prik (donuts en twee ham kaas croissants) in en vroeg hem hoe het met 'm ging, ik had hem al een tijdje niet gezien en dat was me opgevallen.
Kennelijk was dat voor hem het groene licht dat ie nodig had.
Hij vertelde dat hij zichzelf had moeten dwingen niet meer langs te komen want zijn belangstelling gold niet langer enkel en alleen de donuts en croissants...
Hij vond onze gesprekjes altijd erg leuk en kreeg steeds meer warme gevoelens bij de aanrakingen die ontstonden tijdens het afrekenen.

Hij vertelde dat hij zich wekenlang had afgevraagt of ik dezelfde gevoelens zou hebben, daar hij geen enkele hoogte kon krijgen van mijn vriendelijke lach en de interresse die ik in hem toonde.
Hij had heus wel gemerkt dat ik dat bij wel meer mannen deed.

Ik bekende hem eerlijk dat ik een zwak voor hem had omdat hij altijd zo spontaan vertelde over zijn werk en hij gaf me af en toe een complimentje, net op een moment dat ik het ook echt nodig had.
Zo waren we al gauw een half uurtje aan het kletsen en doordat ik zo openhartig tegen hem was kwam hij op het idee om eens iets met elkaar te gaan drinken.
Misschien konden we nader kennis maken.

Ik wilde gelijk het ijzer smeden toen het heet was en door al dat geflirt was ik aardig warm geworden...
Ik nodigde hem voor die avond uit bij mij thuis en zei er wel bij dat dit niet mijn gewoonte was.

Thuisgekomen, wijn en tapas in de koelkast, muziek uitgezocht, en lekker gedouched, heerlijk luchtje op zwarte leren laarzen en een jurkje aan en nu maar wachten op wat komen gaat...

Ik heb net de kaarsen aangestoken als ik de deurbel hoor.
Mn opwinding is bijna voelbaar en ik weet wat er die avond gaat gebeuren.
Hij komt binnenstappen en ik ruik gelijk de geur van een mannenlichaam vermengd met een vaag ruikend herenluchtje.
Dan laat mijn kruis voor het eerst van zich spreken. De opgewonden sensatie van weten dat je het straks met elkaar gaat doen, weten dat je zijn harde penis straks in je voelt en weten dat hij het ook weet doet de boel beneden flink kriebelen. Ik voel mn schaamlippen nat worden en opzwellen en probeer mn gedachte ergens anders op te focussen. Ik zie de bobbel in zijn broek groeien en groeien.

Ik bied 'm een drankje aan en neem zelf een flink glas wijn met ijs, om af te koelen.
We gaan zitten en ik probeer wat meer over 'm te weten te komen.
Ik vraag hem naar zijn leeftijd en waar ik al een beetje bang voor was word nu duidelijk.
24 is wel erg jong! Toch trek ik me er niets van aan.
Eigenlijk windt het me alleen maar meer op...
Benieuwd wie wat van elkaar kan leren!
De wijn vloeit steeds sneller en ook hij laat zich de drank goed smaken.
Ik krijg steeds meer moed en als de gelegenheid zich voordoet raak ik zijn arm aan en streel met mijn vingers over zijn huid.
Hij geniet zichtbaar en ik glij langzaam met mijn wijsvinger verder over zijn overhemd naar het open gedeelte waar een stukje borstkas is ontbloot.
Hij blijft me aankijken en ik volg zijn ademhaling bij elke aanraking.
Die gaat steeds sneller...
Ik schuif zijn overhemd een stukje omhoog en zie zijn ontblote buik.
Lekker strak en bruin en hij ruikt heerlijk.
De knoopjes van zijn spijkerbroek maak ik langzaam los en de spanning tussen ons is steeds sterker voelbaar.
Ik blijf 'm aankijken als ik zijn broek van zijn heupen laat glijden en wil zijn blik vasthouden.
Zijn onderbroek komt tevoorschijn en die verbergt een enorme knots.
Lekker zo'n jong pikkie...
Omdat hij al die tijd nog niets heeft gedaan, pak ik langzaam zijn hand en leid hem onder mijn jurk.
Ik voel zijn vingers die over de netpanty glijden en hij stopt even en kijkt me aan als hij ontdekt dat ik er geen ondergoed onder draag...
Onze ogen laten elkaar niet los en ik voel zijn wijsvinger naar binnen glijden.
Ik ben nat van opwinding en omdat ik hem wel erg aantrekkelijk vind, kus ik hem.
Mijn tong vind zijn tong en samen bewegen ze kronkelend door afwisselend zijn en mijn mond.

Al snel sta ik in alleen maar mijn netpakje en heb ik hem ontdaan van zijn kleding.
Zijn knots van een penis staat fier overeind en glimt van de voorvocht.
Als ik vraag of hij in me wil komen met zijn lul, moet ik voorover gaan staan.
Zijn handen pakken me bij mijn heupen en ik leid zijn grote stevige penis bij me naar binnen.
Langzaam glijd hij in en uit me, bijna op het ritme van de muziek.
Zo staan we samen te genieten van de neukparty. Zijn ademhaling gaat zwaar en hij kreunt zacht. Ik hoor hem geile dingen tegen me zeggen en daar word ik nog opgewondener van.

Ik merk dat hij, sneller dan ik wil, gaat klaarkomen en duw hem uit me.
We drinken nog wat en als ik voel dat hij weer hard word in mijn hand terwijl ik met zijn staaf speel ga ik boven op hem zitten en schuif opnieuw zijn lul in me.
Ik laat hem af en toe langzaam uit me schieten om hem er daarna weer in te laten glijden.
Ondertussen geniet hij van mijn grote borsten.
Neemt ze in zijn mond en zuigt op mijn tepels.
Af en toe bijt hij van genot harder en kreun ik van de pijn.
Weer moet ik 'm stoppen.
Door de drank zijn we steeds ongeremder maar ik verbaas me hoe hard zijn lid blijft ondanks de alcohol.

Als hij even daarna is bijgekomen van mijn grote prammen en de paar kutloze minuten, neem ik zijn natte gladde pik in mijn mond en laat hem een staaltje pijpwerk voelen en zien. Mijn tong glijd langzaam over zijn eikel heen en ik lik het gaatje waar zijn sperma zometeen doorheen gaat vloeien.

Ik moet hem goed in de gaten houden want voor de derde keer zou hij bijna zijn zaad verschieten en net op tijd neem ik weer pauze.
De macht die ik heb over dit jonge ventje doet me goed en ik vind het erg lekker om met 'm te spelen.
Hij heeft zelf ook gemerkt dat hij een gewillige speelbal is en gaat geheel met mijn spel mee.
Laat zich heerlijk oraal verwennen en ik neem omdat ik het lekker vind ook zijn ballen in mijn likbeurt mee.
Dan vind ik het genoeg geweest en ik eis dat hij me volspuit. Hard stoot hij zijn penis in me en neukt me. Zijn handen houden mijn borsten vast en knijpen erin. Al zijn opwinding uit zich in een flinke shot sperma.

Zodra hij is klaargekomen in mijn kutje neemt hij het roer over en ik krijg nog nagenietend van het neukspel opeens een lul in mijn mond geduwd.
Hij pakt mijn hoofd beet en maakt langzame schuifbewegingen.
In mijn mond en uit mijn mond en weer erin.
Ik kijk hem aan en wil zijn ogen vasthouden.
Dan draait hij zich om en word ik verwend.
Met zijn tong maakt hij ronde draaibewegingen over mijn klitje en het word warm beneden. Mijn clitoris groeit onder zijn tong en hij voelt af en toe een scheutje geil spuiten. Ook zijn vinger maakt dezelfde draaibeweging als deze het overneemt van zijn tong.
Lang en drukkend voelt zijn vingertop aan en door de kronkelende beweging die mijn lichaam maakt, "leest" hij dat hij het goed doet.
Dan neemt zijn tong het weer over en af en toe plaagt hij likkend mijn genotsknopje.
Dan heeft hij het voornemen om me gillend klaar te laten komen en doet zijn tong zijn werk.
Omdat de bewegingen zo constant zijn en steeds iets dwingender kom ik al gauw tot een explosie van een hoogtepunt. Een allesoverheersend gevoel van klaarkomen neemt mijn lichaam over. Ik spuit van genot!

Stil nagenietend kruip ik in zijn armen en maak hem een compliment over het sexavontuur wat we net hebben gehad.
Ik ruik zijn geur en val tegen zijn borstkas aan in slaap met zijn armen om me heen. Heerlijk!

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat jong niet perse onervaren en slecht hoeft te zijn...


Aantal keer bekeken: 42671
Waardering: 7.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online