Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

daar over de Linge.

U leest om dit moment het verhaal daar over de Linge gepost door beautje261--. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: beautje261--
Gepost op: 2011-7-15

Verhaal:

daar over de Linge
voor dat je mijn verhaal leest moet je dit doen ga nooooooit in je eentje de Linge op en vooral niet als je een lap vlees bij je hebt............

er was eens een meisje ze heette lotte
en lotte wou dol graag een bootje een houte bootje als ze hetaan haar ouders vroeg of ze een bootje mag zijden ze ja maar je moeter wel zelf eerst voor spaaren. oke zij lotte en spaarde 7 maarden lang geld op. *7 maanden later*
lotte had in die 7 maanden al 300 euro op gespaard en had een bootje gekocht ze wou het bootje meteen uit probeeren en deet dat met haar vader. der vader zij warom gaan we niet op de Linge varen???? lotte vondt het een goed idee. ze gingen naar deLinge en lechte het bootje in het water ze was blij en vaarden wel 2 uur lang maar toen de klok 10 sloeg viel haar vader in het water.!! lotte srok en vaarden naaar de overkant en zag daar een meisje zitten ineen wite jurk en zwart haar en roden oogen. ze gin er naar toe en riep naar het meisje of zij haar vader mischien had gezien maar het meisje zij nietssssss. ze raakte het meisje aan en het meisje sprankelde in stof op en lotte verdween in het niets mensen die nu langs de LInge lopen of rijden zien nu steets een meisje meteen wite jurk en zwarte haaren.....


dit was mijn verhaal en stem alsje blieft op mijn verhaal!!!!:)XD

Aantal keer bekeken: 2390
Waardering: 5.74 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online