Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de (b) (n) anny een heet welkom.

U leest om dit moment het verhaal de (b) (n) anny een heet welkom gepost door Mandy. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Mandy
Gepost op: 2011-8-6

Verhaal:

de (b) (n) anny een heet welkom
wat doe je als je negentien jaar oud bent en je saaie leventje achter je wil laten juist je gaat in het buitenland aan het werk als Nanny......

Ik was net van de middelbare af en had nog geen zin in studeren. ik besloot net al meerdere meisjes eerst een jaar in het buitenland als Nanny te gaan werken. Ik had al vaak op gepast op de kinderen uit mijn buurt dus ik had er zin in. via zo,n buro werdt ik naar het zonnige spanje gestuurd om daar voor en rijk nederlands gezin die daar was gaan wonen te gaan werken. Ik was erg zenuwachtig tien de dag er aan kwam want ik wist dat ik daar niemand voor de rest kennen. En al was ik wat je noemt een lekker wijf van 1,72 net zestig kilo , een strak kontje en mooie volle borsten, lang bloed haar tot mijn middel en grote groene ogen moest ik eerst mensen vinden waar ik mee om kon gaan. Ik werdt door de chauffeur van de familie op gehaald van het vliegveld , en ik moest zeggen dat hij erg aantrekkelijk was hij was hooguit dertig jaar oud. Hij was gespierd , had donker haar en een rij mooie tanden. Hij nam mij af en toe op met zijn ogen die dan vooral op mijn borsten bleven liggen. Misschien waren de zenuwen nergens voor nodig geweest met hem zou ik me best kunnen vermaken dacht ik. We stopte voor de enorme villa waar ik het komende jaar voor de kinderen zou gaan zorgen. De heer des huises werkte als een of andere top chirug in het ziekenhuis, en zijn vrouw was een top advocate en was volgens eigen zeggen niet heel veel thuis. Daarom wouden ze iemand die voor hun twee jongste kinderen kon zorgen. Ze hadden ook nog een twintig jarige inwoonde zoon maar door zijn studie konden ze niet verwachten dat hij op zijn twee zusjes zou passen. Ellis de vrouw was thuis al stond ze op het punt voor een paar dagen naar Parijs te gaan ze heette me van harte welkom en bracht me snel naar het hoofd huishouden. Ik had het makkelijk ik hoefde alleen voor de kinderen te zorgen , als die op school waren had ik vrij en mocht ik doen wat ik wou, winkelen, zwemmen in het prive zwembad, naar het prive strand, paardrijden sporten in de sportzaal in de villa. Andere meisjes die ik kende en dit werk deden moesten soms ook het hele huishouden nog eens doen. Het hoofd huishouding was een aardige vrouw. Ellis stelde me nog snel voor aan haar dochtertjes de tweeling Marly en Marissa en ging weg. De tweeling liet me de rest van het huis zien, het tuinhuis waar hun broer Bas woonde en gingen toen op hun kamer spelen zo dat ik mijn spullen op mijn kamer kon uit pakken. ik had een eigen badkamer met uitzicht op de zee. onder mij was de tuin en zag dat er meer personeel was. op de huishoudster na was iedereen hier geloof ik jong , de tuin jongen en die bij het zwembad zagen er lekker uit en ik voelde een kriebel in mijn onderbuik. Ik verklede me en liep naar beneden omdat het mijn eerste dag was had Ellis geregeld dat de tweeling die ik M&M noemde naar hun spaanse opa en oma gingen zodat ik rustig aan het huis kon wennen. Ik kreeg een heerlijke maaltijd en de huishoudster kondigde aan dat ze naar huis ging en dat Juan tegen een uur of tien vanavond terug zou zijn. Ik besloot te gaan zwemmen en deed mij bikini aan en dook het koele water in en zwom een paar baantjes heen en weer. Dat ziet er lekker uit hoorde ik achter me zeggen en keek op. Aan de zwembad rand stond enkel gekleed in een zwembroek de chauffeur die dook naast me in het water. Ik heb me nog niet eens normaal voor gesteld ik heet scott zei hij en gaf mij een hand. ik heet Mandy zei ik en merkte dat Scott weer meer op mijn borsten lette dan me gewoon in mijn ogen aan te kijken. normaal gesproken irriteerde me dat mateloos maar op een of andere manier werdt ik er nu redelijk geil door , hij droeg een redelijk strakke zwembroek waar je goed in kon zien dat hij nu niet bepaald klein geschapen was.Ik zwom langs hem heen en wreef perongeluk expres er langs heen met mijn hand en zwom naar het ondiepe gedeelte toe wat een een soort rots gemaakt was. Ik mertke dat Scott me achter aan zwom en trok mijn bikinitopje een stukje opzij zo dat mijn inmiddels harde tepels er uit kwamen en draaide me om en keek hem recht aan. Heb je een vriendje in Nederland ? vroeg Scott en keek me aan. Op dit moment ben ik niet in Nederland zei ik simpel en glimlachte ondeugend. Scott deed een stap naar me toe en ik voelde dat bij hem ook wat harder was geworden. begroeten jullie zo alle nieuwe mensen hier? vroeg ik en liet mijn tong even over mijn lippen gaan. alleen de lekkere wijven zei Scott en duwde me tegen de rand van het zwembad aan en hapte met zijn mond naar mijn borsten ik duwde mijn onderlijf tegen hem aan en zuchtte van genot. Ik merkte dat ik steeds geiler aan het worden was. ik zag het licht in het tuinhuis branden en wist dat de tuinman ook nog ergens moest wezen en de bewakers bij de poort en dat we zo gezien konden worden. Maar dat maakte me nog geiler. Scott duwde zijn mond op die van mij en drong zijn tong naar binnen en ik verlangde er naar dat die tong die zo behendigd in mijn mond was heel ergens anders zou gaan. Ik voelde hoe Scott mijn bikini topje uit trok en weer gulzig naar mijn borsten hapte en zijn handen gleden naar beneden en trokken mijn broekje uit ..hmmm lekker gromde hij toen hij aan mijn lekkere gladde kutje voelde ik trok hem mee naar het gedeelte waar maar een heel klein beetje water stond en duwde hem op zijn rug en trok zijn zwembroek naar beneden en keek verlekkerd naar zijn lekkere grote steigerende lul en nam hem gulzig in mijn mond en zoog en sabbelde er op en likte er aan als of het een lolly was. Scott kreunde het uit en trok mijn kutje naar zich toe en begon me heerlijke te likken het tempo voerde zich steeds meer op en scott kwam als eerste spuiten klaar , en ik slikte alles in en keek hem verlekkerd aan. Scott draaide me om en legde me op mijn rug en ging door met deffen tot ik heerlijk en gillend klaar kwam. Neuk me kreunde ik nog steeds gek van geilheid. Dit hoefde ik geen tweede keer te zeggen scott schoof zijn al weer gegroeide lul in me en begon te stoten ohh jaaaa kreunde ik zo lekker ik sloeg mijn benen op hem heen om hem nog beter te kunnen voelen. Scott zette met tegen de rand aan en stootte steeds harder....ohh harder kreunde ik harder... Scott deed wat er van hem gevraagt werdt en voor de tweede keer kwam hij klaar net voor dat ik krijsend klaar kwam zag ik het gordijntje van het tuinhuisje bewegen....Scott kuste me gulzig en fluisterde dat hij me graag een aantal keren ergens heen wou brengen en ik hoopte dat hij zijn woord zou houden, terug op mijn kamer zag ik dat ik een sms had van een vriendin van mij die zich afvroeg hoe het was en hoe het welkom was...ik smste terug ...het was een erg heet welkom en duwde op zend.

Aantal keer bekeken: 22154
Waardering: 5.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online