Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de altijd lekkere linda.

U leest om dit moment het verhaal de altijd lekkere linda gepost door Menno. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Menno
Gepost op: 2008-12-15

Verhaal:

de altijd lekkere linda
Ik ken Linda van wederzijdse vrienden die altijd gezamenlijk uitgaan. Je kent het wel zo’n meid die iedere jongen kon krijgen. Lekker figuur, mooi stijl donker blond haar, mooie borsten, mooie ogen ze zag er altijd lekker uit. Ze is nu 21 en woont samen met een veel oudere gast Dave. Ik ken Linda al toen ze 16 jaar was en ze had altijd vriendjes. Ik durfde nooit mijn gevoelens voor haar te uiten. Ik was te gewoon. Niet lelijk maar ik viel ook niet op. Menig avond fantaseerde ik over haar terwijl ik mijn jonge heer een flinke ruk gaf. Maar daar bleef het ook bij met Linda. Ik was gewoon veel te verlegen. Nu heb ik het gewoon van me af gezet want ze woonde al een paar jaar samen.
Als we uit gingen vertrokken we altijd vanuit het huis van Linda en Dave. We gingen meestal naar dezelfde gezellige tenten. Afgelopen zaterdag was het weer erg gezellig en Linda zag er weer super lekker uit. Ik had veel met haar gelachen maar daar bleef het ook bij. Zondag kwam ik erachter dat ik mijn portemonnee was vergeten. Die deed ik altijd bij haar in de handtas tijdens het stappen. Ik belde haar op. Ze was samen met Dave bij haar ouders en ze vroeg of ik de portemonnee maandagochtend kon ophalen. Zo gezegd zo gedaan.
Om half tien stond ik voor haar deur. Linda deed open en ze was gekleed in een zijde ochtend jas. Ze zei dat ze net had gedoucht want ze had wat uitgeslapen, het was namelijk laat geworden de avond ervoor. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. Ik stapte naar binnen en ze vroeg of ik een bak koffie wilde. Nou dat wilde ik wel. “ Is Dave er niet” vroeg ik. ‘Die is allang naar zijn werk’, zei Linda terwijl we plaatsnamen op de bank. Ze ging tegenover me zitten en haar nacht japon viel een beetje open. Ik kon haar prachtige ronde borsten goed zien in de nacht japon. Ik zag direct dat ze geen BH aanhad. Meteen kreeg ik het erg warm en voelde duidelijk wat groeien. Ik zat wat ongemakkelijk maar dat liet ik niet blijken. We spraken wat over zaterdag en ik begon me al meer op mijn gemak te voelen.
Uit het niets vroeg ze: Waarom hebben wij nooit wat me elkaar gehad? Ik was verbijsterd en vroeg of ze dat wel wilde. Nou zei ze, ik kon altijd wel met je lachen. Ik heb wel eens over je gefantaseerd toen ik seks had met Dave en dat beviel me uitstekend. Ik luisterde met rode oortjes. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan dat ik nooit een stap heb gezet richting haar. Maar ik dacht dit is mijn kans dus verpest het nou niet. Mijn hart bonsde in mijn keel. Nou, zei ik, als ik dat geweten had dan wist ik het wel, mijn fantasieën over jouw hebben mijn menig nacht in slaap gebracht. Ze moest lachen. Oh ja wat fantaseer je dan allemaal over mij zei ze ondeugend. Dit is mijn kans dacht ik: Nou dat je een ochtend jas aan had met niks er onder en dat je die ochtend jas langzaam voor mijn neus uittrok. Mmmmmm zei ze dat kunnen we regelen. Toen wist ik het. Eindelijk kwam mijn langverwachte droom uit. Ze stond op en ging vlak voor me staan. Ik moest blijven zitten op het puntje van de bank. Mijn gezicht was ter hoogte van haar onder buik. Vervolgens deed ze de knop los van haar ochtend jas en deed haar ochtend jas helemaal uit. Daar stond ze helemaal naakt. Haar strakke slanke lichaam met haar heerlijk ronde borsten die stevig vooruit staken. Haar tepels waren keihard geworden. Haar kutje was helemaal geschoren met een streepje erboven. Haar kutje was ongeveer 10 centimeter van mijn gezicht verwijderd. En hoe loopt je fantasie nu verder?? Zei ze met een zachte stem. Ik pakte met beide handen haar stevige kont vast en begon haar kutje te beroeren met mijn tong. Ik likte haar hevig. Ze begon meteen te hard te kreunen en deed haar hoofd achterover. Ze pakte mijn hoofd en duwde mijn gezicht hard tegen haar kut aan. Toen mijn tong diep in haar warme diepte zat likte ik daarna haar klit. Hier werd ze nog geiler van en wreef haar kut sappen helemaal uit op mijn gezicht. Heerlijk vond ik het. En kort daarna kwam ze hevig en schokkend klaar. Nu ik zei ze. Ze ging op haar knieën voor mij zitten en maakte mijn broek open. Ze haalde mijn jong heer eruit die natuurlijk al in zijn volle glorie stond en zeik nat was van voren. Ze kreunde eventjes voordat ze hem heerlijk in haar mond nam. Ze zoog, likte, beet, slurpte en trok heerlijk aan mijn pik. Ik voelde uit mijn ballen een lading zaad aan komen dat haar hele mond vol zou spuiten. Ik pakte haar hoofd beet en zei Nee!. Ik wil nog niet komen, ik wil je neuken zei ik tegen Linda. Ze hield op en zei: Neuk me zoals je over in je fantasieën . Ik draaide haar om. Liet haar voor over buigen en liet haar benen spreiden. Ze stond met haar handen op de eettafel voor over gebukt. Haar heerlijk glimmende openstaande kutje stond prachtig onder haar strakke ster. Als snel stootte ik mijn keihard pikt in haar heerlijk natte kut. Ze begon te kreunen en riep: Neuk me Neuk me. Het duurde niet lang voor dat ik klaarkwam en zee vol zaad in haar heerlijke kutje spoot. Linda was zichzelf aan het vingeren en ze kwam nogmaals luid kreunend klaar.
Voldaan zakte naast elkaar op de bank. Ik keek haar aan zei: Ik wil nog een ding met je doen uit mijn fantasieën. En dat is? vroeg ze. Ik gaf haar een tedere tongzoen. We begonnen heftig te zoenen en dat resulteerde weer in een wilde sexpartij. Linda Bedankt!


Aantal keer bekeken: 13459
Waardering: 7.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online