Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de bioscoop.

U leest om dit moment het verhaal de bioscoop gepost door ---an noniem. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: ---an noniem
Gepost op: 2008-10-24

Verhaal:

de bioscoop
Op een zaterdag kwam Saartje langs. Ze vroeg wanneer ze nog eens op de kinderen moest passen . Dat was al een tijdje geleden.
Het toeval wilde dat er nu een topfilm was die nu in de bioscoop speelde die ik graag had gezien.
Ik zei tegen Saartje misschien volgende week donderdag ?
Ze keek in haar agenda en ja hoor die dag was nog vrij, en we noteerden alvast de dag.

Toen mijn ventje thuiskwam, vertelde ik hem van het leuke nieuws en hij was er ook blij mee, om er eens tussenuit te zijn.

Ik had al een wild plan om hem te verwennen, maar daarom mocht het mij ook niet mankeren hé.
Dus zondag als ik uit de douche kwam beval ik hem, scheer nu mijn kutje mooi kaal, en ga daarna maar jou haartjes in een mooie dikke Brazilian scheren, de rest lekker glad. En dit is nog maar een voorbereiding voor donderdag.
Ik zag dat hij een beetje verbaasd was, maar er toch ook van genoot.
Na de scheerbeurt gingen we ons weer wassen en zaten we in kamerjas voor de TV.
Na een halfuurtje, deed ik de tv uit en beval ik hem om zijn kamerjas uit te doen en voor de TV te gaan staan. Dan moest mijn slaafje masturberen en klaarkomen.
Dat was de laatste keer dat hij mocht tot donderdag, anders zou hij wel de kracht leren kennen van een wasknijper op een tepel.
Nadat hij klaar was gekomen mocht hij me een heerlijke massage komen geven en een lekkere vinger- en befbeurt, zodat ik er ook iets aan had.

De donderdag van de film moest mijn slaafje werken tot 17hr. Maar om 16hr30 stuurde ik al een sms-je dat hij moest thuiskomen zonder slipje, en het slipje in het handschoenkastje leggen van de auto.
Thuisgekomen van zijn werk, ging ik direct met mijn hand in zijn broek voelen, enjahoor, geen slip te voelen. Goed zo slaafje van me, zei ik.
Saartje was daar 5 minuutjes later, en dan konden we vertrekken.

We waren nog wat vroeg dus reden we eerst naar een café niet ver van het restaurant. Op weg naar het café, deed ik de slip van onder mijn knierok, en beval mijn slaaf die aan het rijden was om me te vingeren. Ondertussen kon ik wat met mijn borsten spelen. Toen ik klaarkwam waren mijn borsten ook al uit mijn bloes gefloept. Sommige automobilisten keken hele tijd. Maar daar trok ik me niets van aan.
Aangekomen in het café, dronken wij nog 2 coctails, en toen gaf ik mijn slaafje een rekkertje voor in het haar. Hier zei ik, hang dat maar rond uw ballen. Toen hij terug van het WC kwam, was het tijd om naar de bioscoop te gaan.

Tijdens de film ging mijn hand in zijn broek, ik kon goed op zijn "gebonden" balletjes slaan, terwijl hij voorzichtjes aftrok en klaarkwam.
Daarna moest hij mij vingeren, en kwam ik ook weer.

Op terug weg reed ik. Want mijn slaafje mocht zijn rekkertje terug van zijn ballen doen en dan het slipje uit het handschoenkastje halen. Dus moest zijn broek weer eens af hihihi

Bij thuiskomst vroeg Saartje hoe het geweest was : goed goed goed zeiden we ........

Aantal keer bekeken: 3554
Waardering: 4.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online