Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de boswandeling.

U leest om dit moment het verhaal de boswandeling gepost door Marc en Denise . Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Marc en Denise
Gepost op: 2007-1-15

Verhaal:

de boswandeling
De wandeling

Op een morgen gaat Madelon een stukje wandelen. Ze besluit naar het bos te gaan. Het is een koude dag dus kleed ze zich warm aan. Dennis die een paar weken tot rust wil komen zit in het vakantiehuisje van zijn ouders. Dit huisje staat gescheiden van de overige vakantie huisjes in het bos. Op het zandpad direct gelegen aan de bos rand ontmoeten zij elkaar op een mooie middag. Allebei zijn ze een beetje opgewonden door de wind die door hun haren waait. Ze genieten van de rust.

Niets vermoedend wandelt Madelon langs Dennis die nog even omkeek om de lange mooie benen nog eens goed te bewonderen. Het meisje zag de jongen omkijken en liep door met een glimlach. Hij zag haar lach en riep �Je ziet er leuk uit dus keek ik nog even om“. Het meisje vond het een grappig voorval en zei; “leuk dat ik nog iemand tegen kom vandaag het is zo stil in het bos door de kou�. De jongen bleek vriendelijk dus spraken zomaar even met elkaar over koetjes en kalfjes. Heb je zin om nog even een stukje met mij op te lopen.
Het meisje had een goed gevoel overgehouden aan de eerste ontmoeting en besloot mee te gaan. Zij had zich al snel voorgesteld aan de jongen. Zij heette Madelon. “Ik ben Dennis�: zei de jongen. Madelon zei dat ze de hele dag vrij had dus geen verplichtingen had. Dennis vertelde dat hij de hele week vrij was en alleen in een vakantiehuisje bivakkeerde. Het was een hele koude dag. De weg in het bos leek een prachtige tunnel door de mooie gekleurde herfstbomen aan weerszijde van het pad. Plotseling schrok Dennis toen hij zag dat hij zijn gulp niet helemaal had dicht gedaan. Je hoeft niet te schrikken hoor zei Madelon. Dennis probeerde zijn gulp dicht te ritsen maar dat lukte niet. “Ik zal het wel even voor je doen� zei Madelon. Al snel bleek dat de maillot van Dennis, die hij onder zijn broek droeg, tussen de rits terecht was gekomen. Madelon kwam met haar handpalm tegen zijn penis aan. Dennis voelde een warme gloed door zijn lichaam trekken. Weet je wat, in het vakantiehuisje zal ik even je maillot tussen de rits uit halen. Dan kan hij weer gewoon dicht. Niet dat het moet hoor, ik zit er niet zo mee. Daar aan gekomen probeerde ze de rits weer vrij te krijgen. Dat lukte niet. Je hebt toch een warme maillot aan dus kan die broek wel uit. “Zal Ik zal een paar houtblokken halen dan doen we die in de openhaard“ vroeg Dennis. Dat leek haar wel gezellig, gelet op de schemer die inviel. Dennis ging opzoek naar hout. Madelon werd heel erg geil, toen ze hem zag zoeken. Dennis zag er best aantrekkelijk uit in zijn trui met daaronder een maillot.
Madelon trok haar laarzen uit die ze droeg over haar netkousen waarvan er een stuk was getrokken om er modern uit te zien. Tegen de kou droeg ze daarover zwarte kniekousen. Haar korte rok was erg uitdagend met daarop een truitje waar haar grote borsten goed in te zien waren.
Dennis had het vuur aangestoken en samen zaten ze met een glas wijn op de knusse bank. Madelon zag dat er een klein maar wel kloppend bultje in de maillot van Dennis was ontstaan. Zij legde haar hand op zijn been om te zien hoe het verder zal reageren. Het bultje groeide uit tot een paal. Zij daagde hem uit door haar lange benen duidelijk in het zichtveld van Dennis te plaatsen. Dennis legde zijn hand op haar buik die direct hard werd. Langzaam liet hij zijn hand over haar rok tot op haar been glijden. Madelon had het niet meer en gooide Dennis languit op de bank. Zijn hand wreef over haar slipje. Ze begon te piepen en liet haar hand in zijn maillot zakken tot ze zijn penis stevig laag vast had. Zachtjes kneep ze onderin zijn penis. Daarna deed ze de wijsvinger en duim om zijn penis en stak haar middelvinger in zijn anus. Dennis werd ontzettend gek van opwinding. Zijn hart klopte nu in zijn keel.

Ze besloten naar de slaapkamer te gaan waar op het nachtkastje veel leuke attributen stonden. Ze besloten om hun boven kleren uit te doen maar de sexy onderkleding aan te laten. Dennis legde zijn hoofd op de netkousen van Madelon en begon haar te zachtjes te likken op haar dik geworden clitoris. Madelon trok het been van hem tegen zich aan en lag op zijn andere been. Zijn benen voelde zacht en warm door de dikke maillot. Ze werd daardoor heel erg nat . Dennis pakte een anaal vibrator en legde hem heel zachtjes op haar anus. Door de trillingen schoof hij als vanzelf naar binnen. Haar hele lichaam trilde van verlangen. De dildo duwde hij langzaam helemaal naar binnen. Madelon wilde maar een ding en dat was ook een dildo helemaal in Dennis planten. Er waren er maar twee in huis dus besloot ze iets anders. Dennis had nog nooit een dildo in zijn kont gevoeld maar werd bloedje geil van haar idee. Ze kwam terug met een grote dikke kaars. Ze smeerde er glijmiddel op zette die op de rand van het bed. Ze pakje Dennis op een zei dat hij op de kaars moest gaan zitten. Ze deed de maillot een beetje opzij. Dennis liet zich heel voorzichtig over de kaars glijden. Madelon werd nog gekker en Dennis wist niet wat hij meemaakte. Madelon ging op haar knieën en pijpte de steeds dikker wordende penis. “Neem de kaars dieper tot hij helemaal in je zit� riep ze en de penis werd buiten langer en dikker. Madelon had de dildo ook nog in haar anus. De panty zorgde ervoor dat hij niet uit haar anus kon schuiven. “Wil je ook een vibrator in mijn kutje stoppen�: vroeg ze. Dennis was helemaal van de wereld. Dennis pakte een dildo en bracht die heel langzaam bij haar naar binnen.
Madelon rilde van genot. Ze besloten alle attributen even uit hun kutjes en kontjes te nemen en even bij te komen.

Toen legde Madelon Dennis op zijn rug op bed en legde een kussen onder zijn rug. Dennis zijn penis zwol nog meer op. Toen bracht zij zijn benen over zijn hoofd naar achteren en bond zijn benen boven zijn hoofd ook vast. Zij billen waren nu omhoog gericht. Zij kneep in zijn penis die op springen stond. Zij ging op zijn buik zitten en begon hem vreselijk te pijpen. De armen van Madelon waren om zijn vastgebonden benen geslagen. Wat Dennis niet had gezien was dat zij een dikke vibrator in haar rechterhand had. Met twee vingers zocht zij zijn anus op en ging die langzaam masseren. Daarna stopte ze twee vingers in zijn anus en opende deze. Toen probeerde ze de vibrator, geheel ingesmeerd met olie, tussen haar vingers door in zijn kloppende anus te stoppen. De vibrator was veel dikker dan de kaars dus moest ze zeer voorzichtig zijn. Dennis kon geen kant op en wist niet hoe hij het had. Haar panty voelde ook zo lekker zacht op zijn buik en langs zijn benen. De vibrator werd langzaam maar zeker naar binnen geduwd. Toen hij er in zat deed Madelon de powerknop op slow. Zijn hele lichaam begon te trillen. Dennis piepte als nooit tevoren. Madelon werd nog opgewondener en deed haar vingers in haar natte kutje. Dennis gilde van opgewondenheid. Madelon hield het ook niet meer. “Lik me� riep ze tegen Dennis. Nog voordat Dennis zijn tong tegen haar clitoris had gelegd kwam ze klaar. Dennis was ondertussen ook al aan het sproeien geslagen. Voor allebei was dit een van de mooiste ervaringen. Het dat op zomaar een herfstdag.






Aantal keer bekeken: 22262
Waardering: 6.87 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online