Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de bunker (ECHT GEBEURD!!!!).

U leest om dit moment het verhaal de bunker (ECHT GEBEURD!!!!) gepost door Roxan Haandrikman. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Roxan Haandrikman
Gepost op: 2011-4-30

Verhaal:

de bunker (ECHT GEBEURD!!!!)
Ik zat in groep 7.
Op mijn school gingen groep 7 en 8 altijd samen op schoolkamp naar Schiermonnikoog voor 3 dagen lang.
We hadden er de grootste lol.
We gingen naar het strand en tegen de golven beuken of ermee in glijden, blikspuit spelen tussen wat heuvels, schatzoeken enz.
Op een van de dagen nam de meester ons mee naar een oude bunker op het eiland.
Hij vertelde ons verhalen over hoe het een bunker was waar vroeger als niemand zich erin verstopte er mensen in werden gemarteld.
We mochten naar binnen en zagen 2 kamers in het pikdonkere gebouw.
Een had geen deur dus konden we er gewoon naar binnen lopen maar de andere had wel een deur die op slot was.
De jongens begonnen te kletsen over dat er vast martelinstrumenten en lijken in zaten in de hoop om mij en de andere meisjes bang te maken.
Alle andere meisjes stonden te rillen maar ik deed gewoon met de jongens mee omdat ik het helemaal niet eng vond(he toen ik 8 was heb ik mijn opa naakt gezien en nu maakt niks me meer bang).
Opeens kwamen een jongen en een meisje van groep 8 gillend de kamer zonder deur uitrennen en zeiden dat er een slang lag.
Ik ging samen met hun en nog een jongen van groep 8 naar die kamer om te kijken waar die slang lag en toen was het maar gewoon een natte stok.
Een paar minuten later riep de meester dat we gingen vertrekken en dat deden we dus.
Later op de avond zaten we rond een kampvuur broodjes te roosten en enge verhalen te vertellen.
Toen we de broodjes op hadden en nog wat verhalen hadden verteld stond de meester opeens op met een rare grijns op zijn gezicht.
Hij zei dat we nu het donker was weer terug zouden gaan naar de bunker.
Na een paar seconden zaten we allemaal op onze fietsen en gingen we weer naar de bunker.
Terwijl we onderweg waren vroeg een meisje waarom we in het donker terug naar de bunker gingen waarop de meester antwoorde dat het er in het donker nog enger was en dat er overdag te weinig gegild werd.
Tot onze verbazing stonden er al 2 fietsen bij de bunker toen we er waren.
Aan de fietsen was te zien dat het een man en een vrouw waren.
We besloten ons in groepjes van minimaal 5 in te delen en op zoek te gaan naar de mensen maar tot onze verbazing konden we ze niet vinden.
Alle groepjes piepen wel 10 keer om de bunker heen maar we zagen niemand en in de bunker was ook niemand.
Een meisje uit groep 8 waar ik nog wel eens bessen ging plukken begon erg zenuwachtig te worden zei tegen de meester dat ze liever weg wou.
We gingen met z'n allen tegen een hek staan dat om de bunker was gezet zodat niemand van de heuvel kon afvallen staan.
Opeens begon een jongen uit groep 7 te schreewen terwijl hij naar beneden langs de heuvel wees.
Toen we allemaal keken zagen we 2 lichtjes die waarschijnlijk van zaklampen waren maar het vreemde was dat het gebied onderaan de heuvel haast onmogelijk was om te komen.
Het meisje waarmee ik nog wel eens bessen ging plukken pakte mijn zaklamp uit mijn handen en scheen naar beneden om te kunnen zien of er iemand was maar we zagen allleen maar bomen.
We begonnen naar beneden te roepen maar we kregen geen antwoord.
Opeens hoorden we 2 stemmen schreeuwen.
Eerst dachten we dat het van beneden de heuvel vandaan kwam maar toen we wat beter luisterden hoorden we dat het geschreeuw uit de bunker kwam.
Samen met de meester en de jongens die grappen maakten over de martelkamer rende ik de bunker binnen.
Toen we wat beter luisterden hoorden we dat het geschreeuw uit de martelkamer kwam.
Als een kudde stieren renden we naar de kamer om te zien dat de deur nog steeds dicht was.
De 3 grootste jongens begonnen tegen de deur te schoppen, te slaan, te duwen en te trekken maar we kregen er geen beweging in.
Opeens hield het geschreeuw op en hoorden we niks meer.
We riepen nog een paar keer om te zien of er iemand was maar we kregen geen antwoord.
"Laten we hier alsjeblieft weggaan!" riep een meisje die gewoon stond te huilen van de angst.
de volgende dag pakten ik en een paar andere kinderen onze fietsen om weer naar de bunker te gaan en te kijken of de fietsen er nog stonde maar de meester hield ons tegen en zei dat hij mee zou gaan.
Toen we aankwamen zagen we dat de fietsen weg waren.
De meester zei dat het vast een grap was geweest van iemand en wou alweer vertrekken zodat we konden ontbijten(het was nog heel vroeg in de ochtend)maar een paar kinderen waren de bunker binnengegaan om te kijken of daar nog iets was en we hoorden ze schreeuwen.
Meteen rende de rest van de groep de bunker in om te zien dat 1 van de jongens met zijn zaklamp tegen de deur van de gesloten kamer aanscheen waar een handafdruk van van iets wat op bloed leek op zat.
Gauw renden we naar buiten en sprongen op de fietsen en fietseten weg zo snel als we konden.
We gingen later die dag naar de politie en vertelden hun wat er allemaal gebeurd was.
Een van de agenten zei dat hij had gehoord dat er een vloek ruste op de bunker en dat ze een onderzoek zouden instellen.
Dezelfde dag gingen we met de boot terug naar huis maar niemand kon ophouden met kijken naar het eiland tot het uit zicht was.
Toen we een paar weken lang terug waren belde de meester naar de politie om te vragen over de bunker maar de politie zei dat we maar beter allemaal konden proberen het te vergeten.

Aantal keer bekeken: 11106
Waardering: 6.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online