Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de buurvrouw.

U leest om dit moment het verhaal de buurvrouw gepost door Rob D. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Rob D
Gepost op: 2006-10-5

Verhaal:

de buurvrouw
Het is een jaar of wat geleden en ik woonde in een rustige wijk in Alkmaar, was getrouwd en had 2 kids, omdat ik om gezondheids redenen niet meer kon en mocht werken was ik hele dagen thuis en mijn vrouw werkte.
De kinderen gingen naar school aan de andere kant van de straat 30 seconden verderop.
Om mijn verveling een beetje op te vullen nodigde ik de meeste buurvrouwen uit voor koffie of ik ging bij hun.
Op een dag kwam de buurvrouw van verderop, ongeveer mijn leeftijd, alleen thee drinken.
Tot toen had ik geen andere belangstelling voor haar ze was aardig en stond klaar als er iets gebeuren moets bij ons of andere buren.
Ze kwam binnen en ik had haar thee al klaar gezet, ik bekeek haar en zag dat je ergens last van moest hebben haar houding verraade dat.
Op mijn vraag antwoorde ze dat ze enorme last had van haar nek en schouders, toen ik haar aanrade om dat door haar man te laten masseren, zei ze dat hij dat zeker niet zou doen.
Ik bood haar aan , als ze medalgan had,dat ik dat als ze wilde wel voor haar zou willen doen.
Ze stemde in en ging gelijk naar haar huis om die balsem te halen.
Toen ze weer bij me was gaf ze me de tube en deed haar shirt omhoog, ik zag dat ze geen bh droeg, ik begon me handen in te wrijven en ging haar nek zachtjes masseren het geen haar hoorbaar goed deed maar het gevoel van een heelijk zacht vrouwen lichaam zo dicht bij me waar ik aan mocht komen liet mij niet ongevoelig, ik voelde hoe in mijn broek de boel tot leven kwam vooral toen ik haar rug begon te masseren me prik kroop bijna uit mijn broek.
Omdat ik verder niet echt de intentie had om sex met haar te hebben, zei ik haar: het is beter dat ik nu stop anders ga ik te ver.
Wat ze zei verbaasde me: je kunt me niet ver genoeg gaan, me pik kon niet harder worden en me verstand gaf de moed op.
Ik gaf aan dat ik mijn handen dan moest wassen hetgeen ze goed vond, dan ga ik vast naar boven zei ze me.
Als een kleine geile jongen stond ik me handen te wassen en ging ook naar boven naar mijn slaapkamer, deed de deur open en mijn ogen en mond vielen open, daar lag ze op bed met een lichaam van een meid van 18 en helemaal bloot, kom kleed je uit zei ze, binnen 2 tellen waren we beide bloot, ik liep naar het bed en voor ik op bed lag had ze keiharde pik al vast en begon te likken en te zuigen, ik wist niet hoe ik het had, dat had mijn vrouw nog nooit gedaan zo spontaan me bij mijn pik grijpen ik werd nog geiler dan ik al was, kroop op bed en begon haar te zoenen te strelen, ik zoog aan haar heerlijke puntige tietjes en voelde haar met me pik en ballen spelen.
Plots stopte ze en zei me op me rug te gaan liggen, voor ik het wist zat ze al boven op me warme harde pik en begon me te berijden alsof het de laatste keer zou zijn (ECHT NIET)we rolden en neukten het hele bed door tot dat we beiden gelijk een orgasme kregen.
Toen we op de klok keken moesten we haasten om de kids uit school te kunnen halen.
Dit was niet de laatste keer ik was op slag verliefd op dat heerlijke geile mens, dit moesten we meer doen .

Aantal keer bekeken: 43626
Waardering: 6.32 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online