Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de dietiste 2.

U leest om dit moment het verhaal de dietiste 2 gepost door wim. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: wim
Gepost op: 2006-10-2

Verhaal:

de dietiste 2
Na dat ik 2 weken op de camping was gebleven en we een heerlijke wek met de dames heeft gehad besloten ze weer om weg te gaan en hebben toen afgesproken om dit te vervolgen en dat we dan afspreken als we elkaar zouden zien.
Ik kwam na een week na dat ik thuis was gekomen van de camping bij ingrid op controle in haar spreekkamer in het ziekenhuis en de deur achter mij op slot deed gaf ze me toen heerlijk een zoen wat ik beantwoorde en ik haar stevig vastpakte .
we wilden eigenlijk praten over het met mij ging maar we waren zo geil dat ingrid de luxaflex bij de ramen dicht deed en vroeg of ik trek had om haar een beurt te geven daar hoefde ik niet over na te denken en we waren snel naakt en lagen te vrijen of we elkaar al jaren niet hadden gezien, ze vertelde na afloop dat ze het zo lekker had gevonden nu en ook op de camping dat ze steeds weer droomde over een lekkere beurt met mij op haar werkplek,ik vertelde dat ik het ook lekker had gevonden en ze pakte me lul beet en begon er aan te zuigen en met me ballen te spelen .

Na dat we een uur bezig waren geweest vertelde ingrid dat we snel is een afspraak moesten maken voor een avond thuis of op de camping ik vroeg toen doen we dan weer een trio of alleen wij 2 waarop ze antwoorde nee gekkie anja kom dan ook mee en we doen dan weer een triootje ,waarop we een datum prikten in onze agenda's en met een kus afscheid namen .
ik had op een vrijdag morgen een afspraak bij de dietistverpleegkundige anja die mij ook zo heerlijk met een tongzoen mij verwelkomde en mij eerst controleerde met alles en toen ik daarmee klaar was had anja de knoopjes beetje los zitten en zei zachtjes snel geef me een beurt je heb vorige week wel ingrid geneukt maar nu ben ik aan de beurt waarop ze snel de deur op slot ook deed en zich uitkleedde en mijn lul al in haar vingers had en mij snel geil er mee maakte , ze ging op de grond liggen en ik neukte haar zo hard dat ze lag te kermen van genot we werden tijdens onze vrijpartij gestoord door de telefoon die ze moest op nemen ze ging naaakt bij haar bureau staan en ik ging achter haar staan liet ze een beetje bukken en nam haar in haar kut ja zo doen hondjes ook zei ik tegen haar en ze genoot er van , ik begreep later toen ze de telefoon neerlegde terwijl ik haar neukte dat ze haar echtgenoot aan de lijn had gehad en dat die niks door had dat ik haar aan neuken was.
we zijn zo een tijdje door gegaan en spraken af voor de dag erna bij mij op de camping af om verder te gaan .
ik wa de vrijdag avond al naar de camping gegaan en had een beetje schoon gemaakt toen al in de vroege morgen de 2 dames binnen kwamen en aan mij vroegen is er koffie waarop ik antwoorde ben je geil of wil je koffie waarop ze beide zeiden we zijn het allebei en willen de hele dag vrijen met jou wim waarop ik al spontaan een stijve lul kreeg wauw dat had ik weer de dames zagen het en pakten mij beet en sjorden me broek uit en begonnen samen aan mijn lul te likken .we lagen op een gegeven moment in bed toen ingrid vertelde dat ze mij wel is wil gaan gek maken en deed een condoom om bij mij en ging boven op me zitten en deed me lul in haar kont steken en ze genoot er lekker van vertelde ze anja zei dat wil ik niet doel liever neuken zo dan in me kont en lag me te zoenen als een gek en ik kwam klaar in ingrid de kont ik was zo uitgeput op dat moment dat we moe en voldaan in bed lagen toen ik na dat ik 10 min had gelegen zag dat de dames elkaar aan bevredigen waren en elkaar aan vingeren waren en ik dit schouwspel wel leuk vond nam ik ingrid vast en stak me lul in haar kutje zo geil werd ik ervan .
we zijn zo de hele dag nog door gegaan en anja vertelde mij dat ze getrouwd was maar ik beter op sex gebied was dan haar man waarop ik antwoorde nou weet je wat dan ben ik van af nu je minnaar en ook die van ingrid en we spreken geregeld dan is gedrieen af .
dit ga nu al een tijdje goed en de dames komen wel is een weekend bij mij slapen thuis en vertellen de man dan dat ze weekend dienst of zo hebben , ingrid kom laatste tijd veel bij mij langs s'avonds dan brengt ze haar man weg naar een cursus avond en ze kom dan hier thuis en we doen dan een vluggertje en ga ze snel douche in en is daarna weer weg die stelde me voor of ik ook trek had in 3 vrouwen waarop ik zei misschien maar dat bespreken we later wel is .
volgende keer vertel ik wel hier hoe het op dit moment gaat met ons drieen we zien elkaar geregeld prive als in ziekenhuis.



Aantal keer bekeken: 13151
Waardering: 3.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online