Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de discotheek.

U leest om dit moment het verhaal de discotheek gepost door Janine. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Janine
Gepost op: 2009-1-8

Verhaal:

de discotheek
Hoera, Vrijdagavond. Ik was dat kantoor meer dan zat en die dikke patser, die zich chef noemt kan van mij ook een hartverzakking krijgen. De chagerijn.
Naar huis, eten, uitrusten, douchen en op jacht naar domme kleine jongetjes die zich het hoofd op hiol laten jagen door mijn iets te blote jurken.
Het duurt even voor ik de goede jurk gevonden heb. Creme, van voor een split tpot de navel, van achter tot aan de bilnaad en open aan de zijkanten open. als ik hem aantrek merk ik dat hij wat aan de korte kant is, maar ach, daar worden die puistenkoppies alleen maar hitsiger van. Onderbroek? Nou nee, ik laat ze eerst een beetje tegen mijn blote kut swaffelen en dan poeier ik ze af, desnoods met behulp van een van de grpote jongens. Kunnen ze zich lekker aftrekken op het toilet, terwijl ik de volgende al weer opnaai. "Goed idee Janine", zeg ik tegen mezelf.
Een half uur later zit ik de tram naar het centrum. Keurige lange jas. Alleen de creme naaldhakken verraden misschien mijn bedoelingen, maar ik heb geleerd, dat er over het algemeen niemand naar beneden kijkt. Natuurlijk wordt ik nagestaard, want ik weet dat de meeste kwallen van het andere geslacht als een blok voor mij vallen. Terecht, want ik ben geweldig. Een prachtig stuk en zeer begeerenswaardig.
Alleen ben ik tot nu toe nog nooit iets of iemand tegen gekomen die de moeite waard was. "Eigenlijk zijn al die kerels zwaar waardeloos" denk ik bij mijzelf. De deur van de discotheek gaat bijna automatisch open en de portier begroet mij met een oppervlakkige blik: "Dag Janine". "Dag Henk".
ik doe mijn jas uit en ga aan de bar zitten. Het is warm binnen zweterig warm. Het duurt niet lang of het eerste pubertje komt al naast me zitten. Begerig kijkt hij naar mij titten en om hem nog wat te stimuleren doe ik de benen een beetje uit elkaar. "Wil je wat van mij drinken?"vraagt hij. "Graag iets duurs"zeg ik. Hij kijkt me aan en zijn hand gaat richting knie. Net voordat hij die raakt geef ik hem een enorme pets in zijn gezicht. "Wie denk je wel dat je bent" roep ik. "Donder op'ga je moeder lastig vallen". Het gezicht dat hij trekt is geweldig. De eerste punten voor vanavond zijn binnen. De volgende pik ik op op de dansvloer, zo'n studietype met brilletje. Ik ga met hem schuifelen en raak een paar keer per ongeluk zijn swaffel-apparaat. Binnen de kortste keren voel ik een stok omhoog komen, waar een komplete feesttent omhoog past. Afblaffen en wegwezen . Het scoort lekker vanavond. En dan ... dan zie ik hem. Zwarte krullen, dunnen handen en een gezicht als het mooiste beeld uit de oudheid. Zijn blouse hangt half open en ik merk hoe ik opgewonden raak.
Hij is het ... hem moet ik hebben. Al dansend schuif ik naar hem toe en als hij bij mij is pakt hij mij zacht in zijn armen. Ik voel hoe ik smelt. Welk een Adonis. Zijn lippen raken de mijne en de wereld om mij heen vervaagt. Ik voel hoe ik langzaam achteruiiot gedrukt wordt tot dat ik tegen de muur sta. Ik doe mijn ogen open en zie dat hij verdwenen is. Om mij heen staan zo'n acht tot tien pubers. Twee houden mijn armen vast en de derde legt zijn hand op mijn mond. Ik voel hoe de eerste een heel lang en dik ding in mijn kut laat glijden, twee andere handen kneden mijn borsten, mijn reet en de hele rest van mijn lichaam. Ik wordt nat, kleddernat. De een na de ander laat zijn lid in mij schuiven. Ik weet niet hoe lang het geduurd heeft. Als ik de volgende morgen wakker wordt lig ik in mijn eigen bed, met daarnaast een briefje.
"Je lag buiten westen op de vloer met een hemelse glimlach om je mond. Ik heb je maar niet wakker gemaakt en naar huis gebracht. De Portier."
Ik weet dus niet precies wat er gisteren allemaal gebeurd is, maar één ding weet ik zeker. Vanavond ga ik weer.

Aantal keer bekeken: 7744
Waardering: 3.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online