Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de dode wraak !!!!!.

U leest om dit moment het verhaal de dode wraak !!!!! gepost door sns. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: sns
Gepost op: 2011-8-26

Verhaal:

de dode wraak !!!!!
Het was en donkere nacht en het stormde. tina en marie zaten samen in de auto. tina was zwanger marie had zeer lange nagels . ze reden tussen en bos ( want het was en korte weg naar huis ) en opeens zagen ze en rendier tina zat aan het stuur en schrok te pletter ! ze draaide opeens naar rechts en botste tegen en boom . het was en erg ongeluk.
de nagels van marie kwamen in haar eigen benen ! . toen werden ze allebij naar het ziekenehuis gebracht en van marie werd 13 jaar lang niks gehoord ? tina en haar kind bleven gezond.
tina en haar kind leevden samen ergens diep in het bos alleen!
tina had en goede job en had de perfekte uren om thuis te komen voor haar kind optehalen van school maar op en dag moest ze overwerken maar ze had het al tevoren al gepland dus zij ze tegen haar kind : schat ik moet overwerken dus jij gaat vanavond alleen naar huis oke. uren gingen voorbij en school was gedaan suzanne (naam van het kind ) was vergeten allleen naar huis te gaan tot het 18 u s avond was en de juf haar alleen op de schoolplein zag zoeteke moest je niet naar huis alleen je moest tog alleen narr huis gaan ? suzzane zij a ja das waar tot morgen juf en de juf zwaaide haar uit . toen ze en paar straten verder was had ze het gevoel dat iemand haar achter volgden ze hoorden opeens en geluid dat als volgt ging / tik tik krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrscjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ze hoorde het om de 2 meter ze werd bang en begon telkens sneller te stappen hoe sneller ze ging hoe harder het geluid kwam !




ik ben moe ik ga slapen daag !!!!!!!







hahaha grapje verder met het verhaal : mwaahahahahahahahhaahaaaaaaaaaaaaaaaaa


ze kwam in het bos aan en opeens stopte ze want ze werd moe en ze heigden en het geluid kwam dichter en dichter en dichter en dichter !!!!!!!!!!

tina kwam thuis aan en ze merkte dat suzzane er niet was ze raakte in paniek en belde naar suzzane om te hooren waar ze was maar ze belde en paar keer en nam nog steedds ni op dus ze belde de politie op en zij da ze vermist was de politie ondervraagde tina en ging direkt op jacht naar suzzane maar helaas kwam de politie aan en zei tegen de moeder dat ze haar niet hebben gevonden tina zet het op huilen na en half uurtje vermande tina zich en besloot om zelf te gaan zoeken (eigenlijk had ze da al voor de halfuur gedaan maar ale lees voortxd xx ) opeens ze reed kij traag en zach en hoop bladeren de wind begon te blazen en de bladeren vlogen ale kanten op opeens zete tina het op huilen ze zach suzzane dood lichen met en briefje in haar hand en er stond op : jij nam mijn benen ik nam je kind !!!!!!!!!!!!

Aantal keer bekeken: 5680
Waardering: 4.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online