Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de dood van de soldaten.

U leest om dit moment het verhaal de dood van de soldaten gepost door tijn enzerink. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: tijn enzerink
Gepost op: 2011-8-7

Verhaal:

de dood van de soldaten
er was eens een jongen en hij hete steve. hij ging bij zijn vriend slapen,mark. op school heeft hij de bijnaam MM ,dat staat voor misterieuze mark, hij word zo genoemdt omdat hij soms in de klas opspingt van zijn plaats en dan bijvoorbeeld gaat roepen dat hij niet terrecht is gestorven. ik fiets de straat in en stop voor het huis van mark. steve wil aanbellen maar er word al open gedaan. steve kijkt naar binnen en ziet niemand. hij stapt naar binnen en kijktom zich heen en in een keer ziet hij mark. steve zegt mike. weet jij het? wat weet ik vraagt steve. je weet wel zegt mark. dat van de tweede wereld oorlog. wie alle twee in het leger. we werden uitgemaakt voor verraders en gemarteld voor informatie en vervolgens gedood.
mark zegt steve. waar heb je het over?
we hadden ons vermomd als kinderen zegt mark. weet je het dan niet meer. we zworen op wraak!
de houd van mark viel van zijn lijf en er was alleen nog een wit skalet over dat onder het bloed zat. nee zegt steve. ik ben hem niet denk ik. je moet hem zijn schreeuwt mark. steve draait zich om om wegt te gaan maar de deur klapt terug en gaat op slot. jij gaat niet weg zegt mark. je weet te veel steve. mark pakt een mes en steekt steve neer.



TWEE WEKEN LATER...



stuk uit de krant:

LEGERBASIS AANGEVALLEN EN GEEXPLODEERT!
op 14jan. 2011 is er een leger basis aangevallen en geexplodeert! de generaals zijn allemaal aangetroffen op een martel tafel en in hun buik is gesneden: NAMENS STEVE EN MARK

Aantal keer bekeken: 4331
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online