Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de dood.

U leest om dit moment het verhaal de dood gepost door kamila. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: kamila
Gepost op: 2011-8-1

Verhaal:

de dood
meerle had geen vrienden en vriendinnen.op een dag zat ze op een pagina en daarop stond toen ZOEK JE EEN VRIENDIN KLIK HIER. ze klikte er op en er stond KOM OM 6 UUR NAAR HET KERKPLEIN. meerle was heel blij ze ging dus om 6 uur het kerkplein daar zag ze een meisje zitte ze had heel lang zwart haar daardoor zag je haar gezicht niet. ze ging naar de meisje toe en zei: "hallo ik ben Meerle en wie ben jij? met een kille stem andwoorde de meisje: " ik heet zoey"
kom je naar mij toe vroeg meerle?
zoey andwoorde jaah dat lijkt me leuk
meerle en zoey gingen samen naar meerle se huis. ze gingen naar boven om met meerle se poppen te spelen. zoey vroeg aan meerle: heb je pleister
meerle vroeg: wat ga je met pleisters doen ?
zoey andwoorde: dat zie je straks wel okjj
meerle gaf haar pleisters. 1 uur later moest meerle naar de wc en toen ze terug kwam zat zoey met een mes in haar hand ze wachten op meerle. meerle vroeg wat ga je met die mes doen en waar haal jij die mes vandaan ?? zoey kwam dichter naar meerle en ze stak die mes in haar buik.

1 WEEK LATER:
meerle ligt in het ziekenhuis.haar moeder en haar vader zijn net naar hun werk gegaan. de deur ging toen open en daar voor de deur zt zoey te wachten met een mes in haar hand en die mes was rood van het bloed zoey kwam dichter bij meerle. meerle durfde niet eens te gillen.zoey stak een mes recht in haar hard. de suster kwam rennen naar binnen maar zoey was nergens te zien.de mooie witte laken was nu hellemaal bloed.
NIEMAND WEET WIE MEERLE VERMOORD HEEFT.
MAAR PAS OP MISSCHIEN BEN JIJ DE VOLGENDE SLACHTOFFER. !!!!!!!!!!!



Aantal keer bekeken: 3842
Waardering: 5.07 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online