Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de eerte keer bij mij lingerie meester.

U leest om dit moment het verhaal de eerte keer bij mij lingerie meester gepost door Ad Jansen. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Ad Jansen
Gepost op: 2009-10-1

Verhaal:

de eerte keer bij mij lingerie meester
De eerste keer.

Na een tijdje via mail met mijn meester diverse opdrachtten uitgevoerd te hebben hadden we besloten het maar eens op een ontmoeting te laten uitdraaien.
Na zorgvuldig een datum en plaats geprikt te hebben kreeg ik van mijn meester de opdracht daar te verschijnen.
Onze ontmoeting zou plaats vinden in het weekend zodat ik alles goed voorbereid zou kunnen doen zowel verzorging als kleding.
Mijn meester had mijn als opdracht gegeven om te verschijnen in het wit en zou me om kunnen kleden op locatie.
Omdat ik geen flater wilde slaan bij mijn meester toch alles nog een keer goed nagekeken of alles compleet was.
Hoe dichter het bij het weekend kwam hoe sneller mijn hart begon te bonken, niet zo vreemd want het was voor mij de eerste keer dat ik als slet bij een meester op bezoek moest komen.
Uiteindelijk was het dan zover met de trein naar de afgesproken plek gegaan, met het briefje in mijn hand en knikkende kniee-en het adres opgezocht met behulp van de plattegrond.
Was blij dat ik van mijn meester niet in de kleding hoefde te reizen want dat zou een hartaanval tot gevolg hebben gehad.
Gelukkig was het niet ver lopen naar de plaats waar we afgesproken hadden en ben direkt naar binnen gegaan zoals de meester mij opogedragen had.
Bij binnenkomst lag er een briefje klaar voor me tevens lagen er nog wat kledingstukken waar ik niet aan gedacht had of nog niet had de meester had een goed voorgevoel gehad, waar ik wel van schrok was het feit dat er ook make-up lag en een spiegel.
Nadat ik de brief gelezen had werdt me alles duidelijk ik moest me volledig als slet omkleden en daar hoorde ook make-up bij zo wsilde de meester me dus ontvangen.
Het is op zich al een uitdaging om je als slet te kleden maar ook jezelf opmaken als je geen ervaring met make-up hebt is best lastig maar de wil van de meester is wet dus aan de slag met die spullen.
Na een minuut of tien prutsen met de make-up zag ik er echt als een stoephoer uit dit kwam door de keuze van de kleuren van de make-up en natuurlijk ook de witte kleding.
Daar stond het sletje dan met witte nylons jarretels en string bh en een doorkijkjukje die maar net mijn kontje bedekte op naalshakken van 10 cm wat ook nieuw voor me was en daarbij knalrode lippen en zwaar opgemaakte ogen.
Zou zo als hoer op straat kunnen gaan staan.
Ik was nog wat in de speigel aan het kijken toen mij meester plotseling achter me stond en vroeg of het nog ging duren,hiervan schrok ik wel een beetje wilde wegrennen maar met die hakken en kleding bleef ik liever binnen zodat alleen mijn meester me zag.
Eenmaal in de kamer aangekomen te zijn moest ik maar eens ronddraaien zodat de meester alles kon zien wat ik aangetrokken had.
Zijn eertse reactie was niet veelbelovend dacht ik maar toen ik eenmaal volledig rondgedraaid was kneep hij mijn kontje om het vlees eens te keuren en begon te glimlachen.
Zijn eerste wooorden in de kamer waren "zo sletje jij gaat me vandaag eens lekker verwennen" en kijk me daarbij die in mijn ogen, kreeg een kleur als een boei.
Moest eerst maar eens wennen aan het feit dat ik op naaldhakken stond dus liet hij me regelmatig zijn drankjes halen.
na het tweede drankje moest ik maar eens tussen zijn benen hurken zodat hij eens goed bij mijn kutje kon komen.
De meester deed mijn jurkje wat omhooog en keek eens goed naar mijn kontje met mijn witte string die al vochtig was geworden van het gevoel van het aanhebben.
Hij kneep nog eens in mijn kontje en zei me toen "draai eens om" natuurlijk reageerde ik meteen en zag bij het omdraaaien dat de meester zijn broek uit had gedaan wat ik dus niet gemerkt had en met zijn lul op mondhoogte zat.
Zo sletje zei hij en nu pijpen en niet knoeien met mijn zaad.
Onwennig deed ik mijn lippen om zijn lul en begon eraan te zuigen de smaak kon ik niet een twee drie thuisbrengen maar ik had A gezegd dus dan ook B niet zeuren maar pijpen.
Na een tijdje voelde ik de lul van mijn mester nog groter worden dan dat hij al was en spoot zijn zaad achter in mijn keel kon niets anders meer dan slikken wat wel vreemd was moest er van kokhalzen maar bleef volhouden om maar niet te knoeien met het zaad van mijn meester.
Nadat de meester weer tot was gekomen moest ik mij string uittrekken en met mijn sterretje naar hem toe draaien
wat hij wilde doen was nog niet duidelijk maar dat duurde niet lang ik voelde de vingers van mijn meester over mijn sterretje glijden en voorzichtig een keertje drukken op het sterretje.
Voelt een beetje strak daar zal ik eens wat aan gaan doen waren zijn woorden blijf zo zitten en wacht tot ik terug ben, niet veel later was hij terug met een potje vaseliene en een budplug.
Ontspan jezelf maar een sletje zodat ik je eens goed op kan rekken en met de ingevette budplug duwde hij tegen mijn sterretje aan deze ging wat open en toendrukkte de meester door totdat de butplug op zijn plaats zat heb wel eens wat in mijn sterretje gedaan maar dit was toch maatje meer.
Dit was nog niet genoeg vondt mijn meester en pompte de budplug nog verderf op zodat mijn sterretje op uitscheuren stond.
Ik moest mijn string weer aantrekken en voor drinken gaan zorgen zodat mijn meester alles eens goed kon bekijken wat is dat moeilijk om normaal te blijven lopen met die plug in je sterretje.
Na mijn meester nog een keer gepijpt te hebben vondt hij het genoeg voor de eerste keer en wilde niet hebben dat ik door een slechte ervaring geen volgende afspraak met hem wilde maken dus ik mocht voor hem komen staan zodat hij de plug uit mijn sterretje kon halen.
Wat een verlossing, heb geen idee tot welk maat de budplug opgebazen was maar had het gevoel dat er een komkommer in kon.
Nadat de meester mij als dank en tevredenheid ook gepijpt had hebben we afscheid genomen en spreken we elkaar nog steeds via de mail al dan niet met een opdracht.

heb jij ook interrese om het eens in het echt mee te maken mail me dan
bisexboy@hotmail.com


Aantal keer bekeken: 11624
Waardering: 7.55 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online