Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de enge liefde .

U leest om dit moment het verhaal de enge liefde gepost door joyce----. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: joyce----
Gepost op: 2009-11-15

Verhaal:

de enge liefde
Ik liep op de gang en wou naar de trap lopen maar opeens voelde ik iets steken in m'n zij.....

Een knappe jongen met bruine haren en karmel gouden ogen.

Oh, hoi ! zei Joyce, om een beetje vrolijk over te komen.

Hij lachte, oh ik dacht dat ik je pijn deed, en wreef met zijn hand tegen me zij aan.

Ik kreeg het er warm van, en kreeg de kriebels in me buik!

oh...oh, ik moet gaan.

Ik liep weg, maar na de les kon ik niet wachten om hem te zien.

Ik liep naar beneden, en zag hem bij een groepje vrienden staan.

Ik stond even stil op de trap en keek zijn kant op en hij keek mij kant op!!

Ik werdt een beetje rood en hoeste

Hij liep weg, en ik besloot achter hem aan te gaan.

Eenmaal stonden we met ze tweeen op de gang . ik pakte ze hand en kuste hem..........

Aantal keer bekeken: 2809
Waardering: 2.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online