Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de geest van hotel bloemberg.

U leest om dit moment het verhaal de geest van hotel bloemberg gepost door geesie. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: geesie
Gepost op: 2011-7-24

Verhaal:

de geest van hotel bloemberg
Tanya ging samen met haar ouders op vakantie. Toen ze daar binnen kwamen was er een jongen met zijn hond. De jongen heten tyler en de hond witje. Dat had Tanya gezegd. Tyler was heel erg bleek. Tijdens het ontbijt vertelde Tyler een verhaal over een jongen die in dit hotel was omgekomen.Tyler at niks. S avonds gingen de ouder van Tanya skieen. Tanya was aan het denken en dacht Ahh Tyler is de geest ze deed de deuren opslot en de ramen dicht. Even later klopt Tyler aan hij zegt rustig maar ik ben het Tanya schreeuwt ga weg. Hij blijft Witje komt blaffend aangerend. Goedzo Witje roept Tanya. Tyler was weg. Ze liet witje naar binnen. Toen begon witje te praten wat fijn dat je me binnen liet het was zo koud buiten. Tanya slikte dit was de stem van tyler.........

Aantal keer bekeken: 3372
Waardering: 4.95 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online