Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de geest wil rust.

U leest om dit moment het verhaal de geest wil rust gepost door po. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: po
Gepost op: 2010-2-18

Verhaal:

de geest wil rust
Er werd een nieuw huis gebouwd.
Een mevrouw ging er wonen.
Ze had veel plannen ,schilderenen en nog wat.
Als ze naar de woonkamer ging hoort ze een geluid dat iets valt in de keuken ,ze gaat er naar toe en ziet dat het gordijn is gevallen.
Ze dacht een ongelukje die zat slecht vast .
Ze ging slapen in de nacht wordt ze gewurgd .
Ze wordt wakker en ziet een man een geest.
Ze schrikt en vertelt het aan een familielid en die gaat daar ook slapen in dat bed .

Hij wordt ook gewurgt.
En de tante sliep in een andere kamer maar bij haar gebeurde niets dus het was precies dat bed.
En uiteindelijk wist ze dat op de plaats waar haar huis was gebouwt een begraafplaats was en de geest zoekt dus rust.
En op een nacht liet hij haar in haar slaap van een berg laten springen en ze slaapwandelde maar toen ze in het sneeuw stapte werdt ze metteen wakker.
En dacht waar ben ik? wat doe ik hier?

De gees liet haar niet in het huis laten wonen en ze verhuisde.


ps:het is echt gebeurd.

Aantal keer bekeken: 2850
Waardering: 3.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 5 bezoekers online