Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de huisvriend.

U leest om dit moment het verhaal de huisvriend gepost door eddy. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: eddy
Gepost op: 2009-2-28

Verhaal:

de huisvriend
We groeide samen op in een dorp. (Twee vrienden)
We deden alles samen, maar op een gegeven moment trouwde hij toch. met een beeld schone italiaanse.
Vies van sex was ze niet.Als hij op reis was voor zijn werk
brachten wij ik en zijn vrouw enkele uurtjes door samen.
Dat ging enkele jaren zo door tot dat ze kinderen kregen.
Ik bleef er vriend in huis.
De kinderen groeide op.
De namen van de kinderen zijn Wendy en Marc, mijn vriend heet Rogier en zijn vrouw Monique.
Op een avond toen ik daar zat was ik allen met marc.
We waren tv aan het kijken en hij vroeg op eens heb jij wel eens sex als vrijgezel.
Ik keek hem aan en zei genoeg.Ik heb sex met wie ik wil als de persoon het ook wil natuurlijk.
Heb jij ook wel eens sex gehad met mijn moeder dan? Ja zei ik. Is ze goed in bed vroeg marc meteen want ik geil wel een beetje op mijn moeder als ze onder de douch staat.
Lekker trekken zeker zei ik. Ja zei marc, ik heb wel eens een vriendje op mijn kamer en als mijn moeder of mijn zusje onder de douch staat kunnen wij dat zien door een gaatje in de muur. en dan als ik kijk trekt hij mij en als hij kijkt trek ik hem.
Zo zo vind je dat lekker, ja hoor, ik ben geen homo maar ik vind het wel lekker als iemand anders het doet maakt niet uit wie.
Ik heb ook al eens gepijpt dat vond ik heerlijk al dat zaad in mijn mond en doorgeslikt.
Mag ik jouw eens pijpen vroeg marc direct erna.
Voordat ik hem antwoord kon geven zat hij al op zijn knieen en opende mijn broek.
Hij haalde mijn pik er uit en begon er heerlijk aan te sabbelen.JIj kan goed pijpen voor je leeftijd.
IK heb ook al wat ervaring met mijn vriendje.
Hij was zo lekker aan het pijpen dat ik niet merkte dat wendy met monique binnen kwamen.
Marc keek even op en pijpte weer verder Ik riep wendy en vroeg wil je meedoen, ze gaf geen antwoord maar stroopte de broek af van haar broer en pakte zijn pik in haar mond.Jij kent er ook wel iets van.
Monique zei we hebben allles meege kregen van af het begin via de kamera. we stonden in de garage.
KOm met die kut van je eens hier, terwijl marc gepijpt word en ik ook wil ik je likken.
Ze deed haar broek uit en kwam boven op mijn gezicht zitten zodat ik het grotje van monique helemaal kon uitlikken. Ze kwam schreeuwd klaar.
Marc vroeg aan zijn moeder, mam mag ik je ook eens likken. Ga je gang zei monique. Wendy nam het roer bij mij over en pijpte mijn pik terwijl marc de kut van zijn moeder uitlikte.
Ik wil je neuken zei marc en als het mag wil ik ook geneukt worden door de vriend van pappa.
Wil je dat echt zei ik er op. Ja riep hij om alles te verduidelijken.
Heb je hier vaseline in huis vroeg ik eerst aan monique. Monique pakte het uit een keukenkastje en kwam terug.
Ik zei dat we naar boven moesten op de slaapkamer.
Op de slaapkamer aangekomen hebben we ons eerst helemaal uitgekleed zodat we (IK en marc)voor het eerst het gehele naakte godelijke lichaam van wendy en monique zagen.
Ik zei blijven julli daar even staan en friemel wat met elkaar ik trek hem ondertussen eerst even klaar zodat hij wat rustiger wordt.
Terwijl moeder en dochter langs het bed staanend elkaar kuste en vingerde trok ik de pik van marc helemaal leeg, Zijn eertse straal spoot meters hoog, de rest werd om en om door ons drieen opgevangen.
Zijn moeder en zusje zorgde dat de pik van hem weer op oorlogstrekte kwam door hem en elkaar overal te betaste.
Kom zei wendy Ik wil die pik van Eddy wel eens in mijn kutje voelen, Mam pak jij die pik van marc in je kut.
Ik was de eerste man die bij wendy met mijn pik in haar kutje kwam.Ze kreunde toen ik hem erin duwde. Die kreun kwam ook bij marc, want door zijn onervarenheid kwam hij al direct klaar, voor de tweede keer.
Terwijl ik wendy neukte riep haar moeder haar voor het zaat van haar broer uit haar kutt te likken.
Dat deed ze gulzig. Daar werd haar broer zo geil van zodat zijn pik weer begon te groeien.
Ik haalde mijn pik uit het kutje van wendy duwde de twee vrouwen op hun rug en kwam klaar in hun gezichten Marc likte mijn pik schoon.
Het verbaasde mij maar mijn pik bleef stijf,Zo zei marc nu wil ik allemaal in elkaar.
Hoe dan vroeg ik, Nou Wendy wordt door mij geneukt jij neukt mij en mam doet zich een voorbind lul om en neukt jouw.
Dat lijkt me wel wat zei monique erop.
Wendy werd hard door haar broer geneukt, zijn kont voor de eerste keer een lul binnen kreeg en ik kreeg eerst twee vingers in mijn kont daarna een echte pik, IK keek om en zag dat ondertussen rogier was binnen gekomen.Neuken jullie riep hij we schreeuwden van genot.
Het duurde niet lang maar lang genoeg.
Rogier stond op springen, Monique die achter rogier stond ving zijn zaat op in haar mond en slikte het helemaal door.
Wendy kreeg het zaat in haar kutje van marc die nu voor de derde keer klaar kwam, Wat hij ook trots vertelde aan zijn vader.
Ik duwde mijn pik op het moment dat ik klaar kwam in de mond van monique bij die van rogier zodat zei met twee pikken even in haar mond zat.
Ik spoot mijn zaat in haar keel Ze verslikte zich wel even, Maar likte ze daarna schoon.
Wendy kwam recht en kuste me flink op mijn mond, bedankte mij hier mee. Zei nog, dit moeten we nog een keer doen.
Marc schudde mij de hand en wou mij zo bedanken.
Ik pakte hem vast en kuste en tongde hem even. Ga jij maar even rusten jonge.
Toen de kinderen de slaapkamer hadden verlaten keek ik om en zag dat monique met haar voorbind dildo rogier aan het neuken Ik ging er heen en nam zijn pik in mijn mond en zo kwam hij ook klaar.
Hij spoot zijn zaat helemaal kreunend over mij heen, wat monique oplikte.
Daarna kreeg ik een innige kus van monique.
Rogier kreeg een kus op zijn voorhooft en ik vertok naar huis om me te douchen.



Aantal keer bekeken: 10893
Waardering: 5.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online