Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de jongen in mijn klas (L).

U leest om dit moment het verhaal de jongen in mijn klas (L) gepost door isabella (L). Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: isabella (L)
Gepost op: 2011-9-18

Verhaal:

de jongen in mijn klas (L)
Ik ken hem ongeveer 30 dagen. En hij is leuk. Het stomme is dat Lisanne (ander meisje uit de klas) hem ook leuk vindt. Lisanne zit bij iedere les voor hem of achter hem. Maar ik heb de meeste lol met hem. 2 vriendinnen denken dat ik hem leuk vindt. Maar ik ontken het zo hard als maar kan. Zij hoeven niks te weten van mijn liefde voor hem. Maar laat ik maar begingen.

Tijdens wiskunde les zaten Merijn (zo heet hij trouwens) en ik weer een beetje te klieren. Ik had een blaadje uit mijn agende gescheurd en maakt het tot een propje. Ik stopte het propje in zijn shirt. Ik kreeg na een paar seconde de slappe lach. Naomi keek achterom en zag mij lachen, toen moest ze ook lachen. Ik ging huilen van het lachen en Merijn dacht dat ik wat op zijn shirt had gedaan. Ongeveer aan het einde van de les hoefde ik niet meer zo erg te lachen. Maar om alles wat er gezegd werd kon ik wel lachen. We gingen de hele dag door met propjes in elkaars shirt doen. Aan het einde van de dag toen we naar huis gingen pakte ik mijn fiets en ging wachten op Lisanne :( (anders fietse ik in mijn eentje). Lisanne zou de hele weg over Merijn gaan praatten. (ik walg van dat kind.) Maar Lisanne was al weg. Ik ging fietsen en Merijn fietste op ten duur naast me. Hij vroeg waar ik woonde. Hij moest gelukkig ook die kant op naar een vriend. Hij wist de weg niet dus hij vertelde me waar dei vriend woonde en ik zou hem ernaartoe brengen. Toen we er waren was er niemand thuis. ik had als idee dat we naar mijn huis zouden kunnen gaan. Hij vond het een goed idee. We gingen naar mijn huis en toen we daar aankwamen was er ook niemand thuis. We gingen tv kijken, er was een spannende film. We hadden de gordijnen dicht gedaan tegen het licht. Het was behoorlijk donker. Ik voelde zijn arm achter bij me hoofd. (ik weet dat jongens het lkkr vinde om met hun arm zo et zitten) Ik zei er niks van. We keken de film en toen was er een heel vies stuk. Ik keek weg, zijn richting op en hij sloeg een arm om me heen. Ik had geen verwachtingen dat er iets zou gebeuren. Maar ik had het mis. Hij duwde me tegen zich aan en gaf me een kusje op mijn voorhoofd.Ik bleef zo zitten. Op ten duur keek ik weer naar hem en zag zijn mooie blauwe ogen. En ik begon hem te zoenen. En de rest vande film heb ik niet gezien omdat ik met hem aan het zoenen was. We staan nu iedere pauze bij elkaar en zoenen er op los. En lisanne, zij is zoo jaloers op me dat ze me niet meer aankijkt.

Hoop dat jullie nhet leuk vonden..
heb nog een paar tips voor jullie als je iemand leuk vindt
1.wordt vrienden met hem
2.ga uit met hem en meerder vrienden
3.bel m
4.zeg dat je hem meer dan leuk vindt
5.w8 totdat hij reactie geeft
6.vind hij jou ook leuk? w8 af of hij wat gaat doen
7.vraag of hij met je wil daten
8.als hij nog een keer wil spreek dan nog een keer af of kom onverwachts langs

Aantal keer bekeken: 15012
Waardering: 6.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online