Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de kapel.

U leest om dit moment het verhaal de kapel gepost door (waargebeurd verhaal)de kapel. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: (waargebeurd verhaal)de kapel
Gepost op: 2011-5-8

Verhaal:

de kapel
we waren eens op kamp ik en mijn vriendin .we waren voor een weekje
in melle hetw as heel leuk en we deden
veel.de dinsdag gingen we naar de speelplaatd van melle waar we konden spelen het was leuk ik en mijn vriendin
zagen in de verte een heel oude kapel staan het zag er verlaten uit ik en mijn vriendin gingen er vastberaden
naar toe.je zag een voortuintje maar daar rond was het omringd door een poortje we gingen erin wat het stond open en dan zag je een grote deur die open stond dat was de ingang van de kapel.ik en mijn vriendin gingen naar binnen en zagen dat alles omver gesmeten was . wegingen naar binen en hoorde enge geluiden we dachten dat dat gewoon onze verbeelding was.ik vond het eng en zij dat we maar beter weg konden gaan maar mijn vriendin zij nee ik wil dit wel eens goed bekijken ik zij ja doe jij maar ik ben bang kom mee ! ze zij nee ga maar alleen ik kom zo .dat gebeurde ook ik wachte op haar aan de schommels en ik wachte en wachte en wachte ik zij tegen de leider van dat zij daar in de kapel wat aan het rond snufelen was hij zij kom we gaan gaan kijken ik en de leider kwamen daar toe deden de door van de kapel open ,daar lag mijn vriendin met 2 kaarsen en de aansteker op de grond en in haar gezicht lagen scherven de spiegel was gebroken .bij de politie moest ik alles uitleggen en tijdens de begrafenis legde ik een mooie pak bloemen met een kaartje waar op staat ga nooit in een kapel of het zal je bezuren !
nu ga ik nog steeds elke keer naar haar maar altijd als ik iets over de kapel zeg hoor ik iets in mijn oor dat lijkt op :sssstt!

Aantal keer bekeken: 2267
Waardering: 3.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online