Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de koppelaarster.

U leest om dit moment het verhaal de koppelaarster gepost door femke lemmen. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: femke lemmen
Gepost op: 2010-12-11

Verhaal:

de koppelaarster
ik persoon is jane!!!!!! spreek je uit als tarzan en jane.!!!!!!!!!

jane kijkt naar haar beste vriendin amber. ze zien elkaar misschien niet zoveel omdat jane verhuisd is maar ze bleven jarenlang vriendinnen. ze zijn al vriendinnen sinds ze anderhalf zijn. jane is verhuisd toen ze 11 was. en nu zijn ze allebei 17. ze zijn dus al 15,5 jaar vriendinnen. precies vandaag was het die dag dat ze vriendinnen werden. ze vieren het elk jaar en het word telkens leuker. amber zit over haar vriend te praten. ze is al maanden verliefd maar durft het niet te zeggen tegen die jongen. hij heet marc. jane vind marc niet echt haar type maar als amber gelukkig is is zij blij voor haar. 'ik wil graag een leuke romantische boiscoop film met hem zien maar ik durf het niet te vragen.' zegt amber twijfelelend. we zien marc met een stel jongens praten. stiekem denk ik dat ik naar hun toe zal gaan om marc te vragen of hij uit wil met amber. opeens loop ik weg van amber naar de groep jongens. amber kijkt mij verbaasd aan. ik loop naar het groepje jongen en vraag:'wie van julli is marc??' een jongen met kortzwart haar en blauwe ogen steekt zijn vinger op. 'ik' 'mag ik je ff spreken?' marc loopt verbaasd van het groepje jongens vandaan mij achterna. ik loop naar amber toe. 'amber ontmoet marc. marc dit is amber. jullie gaan samen uit' allebei keken ze me vrabaasd aan maar spraken me niet tegen. ik zag amber verliefd naar marc kijken en marc keek verliefd terug. 'succes'riep ik nog maar ze liepen al weg. ik voelde me niet beledigd ook al hadden we afgesproken dat we samen de dag zouden doorbrengen. ik loop naar het groepje jongen om het uit te leggen. 'marc is een beetje te druk mijn mijn vriendin dus jullie moeten je maar met mij gaan vervelen'. het viel me op dat het allemaal sportieve leuke jongens waren. niet zulk jongens die misbreuk van een meisje zal maken. samen brachten we een leuke dag door en toen amber terug kwam vertelde ze dat ze verkering.

Aantal keer bekeken: 2391
Waardering: 3.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online