Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de laatste kus.

U leest om dit moment het verhaal de laatste kus gepost door ellen cavillot. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: ellen cavillot
Gepost op: 2008-10-22

Verhaal:

de laatste kus
als ik had geweten dat dit zou gebeuren,dan had ik je tegengehouden... maar ik wist het niet,ik wist het niet.maar wat ik wel weet is dat het nu te laat is om te zeggen dat het me spijt dat ik me zo afstandelijk heb gedragen,al die tijd dat jij zo voor me zorgde, alsof ik alles voor je was.en ik maar zeggen dat het onmogelijk zo kon zijn ,terwijl ik diep,heel diep vanbinnen wist dat het wel zo was,ook al was de dag zo vredig begonnen,hij was vreselijk geeindigd.ik kwam op school zoals gewoonlijk veel te vroeg,in de verstikkende donkerte van het schoolplein,maar jij was ook gekomen had me een kus gegeven en je praatte tegen me,ik hield zoveel van je,doe ik nog steeds trouwens.ik zal je nooit kunnen vergeten,ik zal je nooit willen vergeten.de zon was langzaam opgekomen als een bloedrood oog,iedereen was op school gekomen en de bel was gegaan,maar jij was er nog altijd,en nu ik er over nadenk was dat de mooiste dag van mijn leven,maar die was nog voor je met je ogen kon knipperen in een hel veranderd.ik volgde de eerste les met moeite omdat ik zover bij je vandaan zat.we hadden die dag een toneel,daar verheugde ik me op want ik zou naast jou zitten...zeker weten,en het was daar donker...we zaten samen in de bus,ik zat naast jou,ik zat altijd naast jou,ik kon niet meer zonder je.de lichten doofden en jij sloeg je arm om me heen,jij gaf om mij,een van de weinigen die dit deed,het toneel was begonnen,het ging over roken en de gevolgen,het was prachtig en dan bedoel ik niet het toneel... langzaanm kwam het eind in zicht,het eind van het toneel.de lichten doofden,jij boog je naar me toe...en kuste me,ik kuste terug.de lichten,ze gingen weer aan,we stopten.de bel ging,school was gedaan.ik wist wat we gingen doen...jij liep met me mee.mijn alles liep met me mee.het werd donker,langzaam,heel langzaam kwam de maan omhoog,ik keek ernaar en hij kuste me lang en passioneel,je zette een stap naar achter ten teke dat je naar huis moest.ik wou geen afscheid nemen,nog niet,je liep de straat op,een harde klap klonk, het piepen van autobanden,en het laatste wat ik hoorde voor ik flauwviel een ambulance.verder vertel ik niet want dat is ook voor mij het einde.

Aantal keer bekeken: 4068
Waardering: 8.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online