Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de lekkerste homo van de wereld!!.

U leest om dit moment het verhaal de lekkerste homo van de wereld!! gepost door andy. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: andy
Gepost op: 2009-7-24

Verhaal:

de lekkerste homo van de wereld!!
ik ben Andy, ik ben 31 jaar en trukker van beroep. trukker zelf is een saai beroep; maar als je in de buurt werkt van een café met veel geile homo's ... dan wordt die pik vreselijk hard!!

het is vrijdag. ik heb gevraagt om vroeger te stoppen op mijn werk want ik heb een afspraak met een homo in het café. het is 4 uur en ik stap binnen in het café. ik zeg tegen de barman waarom ik kom en hij zegt dat ik naar suite 3 mag gaan. bij de gedachte alleen al word mijn paal lekker hard! ik ga zonder kloppen binnen. ik zie dat er een naakte body - bulder op het bed ligt. mijn paal wordt nu erg hard. ik laat er nooit gras over groeien dus ik ga bij hem op het bed liggen en streel zijn harde pik. hij lacht en kust me. een vette tong!! hij trekt m'n t - shirt uit. ik sta recht en hij komt op z'n knieën voor me zitten. traag laat hij mijn broek zakken en langzaam maar zeker komt mijn harde paal tevoorschijn! hij begint direct met mn paal te pijpen. wat een tempo. ik spuit zijn mond vol met sperma en ik kreun. hij slikt het allemaal in. zalige homo! ik bepaal nu zelf het tempo! snel en diep! daarna zet hij zich op handen en voeten op het bed. en voor de gene die dat niet wisten : mannen kunnen ook een paal in hun achterste krijgen. oh! zalig hoe ik naar binnen glijd! ik heb een grote pik! en dat vind de jongen zalig! ik kom klaar en haal mij, pik eruit en lik aan zijn kont! zalig. hij draai zich om en ik leg me op het bed. zijn pik glijd nu bij mij naar binnen. in een keer zit hij lekker diep. ik pijp zo hard ik kan. hij spuit zijn sperma tot diep in mijn keel! het is misschien wel een liter! ik krijg het niet allemaal naar binnen! hij pakt nu m'n hoofd vast en gaat op en neer. hij komt nog eens klaar, maar dit keer was ik voorbereid! hij rukt mijn hoofd van zijn piemel af en gaat op zijn knieën zitten en sprijd mijn benen! hij gat er traag in. zijn ballen zitten er van de eerste keer ook in. hij neukt me tot het 7 uur is dan spreken we een nieuwe datum af. als ik naar huis ga kom ik raar maar waar nog eens klaar. ik kreun! zalig!

Aantal keer bekeken: 9277
Waardering: 5.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online