Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de leraar wordt slaaf.

U leest om dit moment het verhaal de leraar wordt slaaf gepost door Eddy. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Eddy
Gepost op: 2009-8-25

Verhaal:

de leraar wordt slaaf
Waarschijnlijk kwam het omdat ik hem weleens langer had aangekeken dan gebruikelijk. Het was een erg knappe jongen, 16 jaar oud en mijn leerling. Als Rob, dat was zijn naam, naar je keek kon je alle kontrole over jezelf verliezen.
Op school had hij het niet zo moeilijk, maar in sommige vakken was het op het nippertje of hij zou kunnen overgaan, ook in mijn vak, biologie.
Ik had vaker tegen hem gezegd dat biologie een echt leervak was, het zou dus geen probleem moeten zijn om er een voldoende voor te krijgen als hij er even voor zou gaan zitten. Maar er gebeurde niets, en vlak voor de rapportenvergadering stond hij dus dan ook hopeloos op een onvoldoende.
Hij kwam na een les naar me toe vroeg, of ik hem een kans zou geven door extra werkstukken te laten maken, waar hij vervolgens cijfers voor zou krijgen, die de zaak nog in orde zouden laten komen. Hij was altijd heel zelfverzekerd als hij iets tegen me zei, waarschijnlijk merkte hij dat ik bang was om hem tegen te spreken en bang was voor mijn eigen gevoelens. Eigenlijk was het toch hopeloos. Ik zei dat er wel minstens 3 hele goede werkstukken nodig waren om de achterstand weer iets in te halen. Hij zei: "maar u helpt mij natuurlijk" en glimlachte naar me op een haast brutale manier. "Meneer, ik kom vanavond even naar uw huis toe. Er is niet meer veel tijd tot de rapportenvergadering. Dan kunt u over de opdrachten nadenken." Ik was zo verbaasd, dat ik niet zei, dat ik daarvoor tot die avond tijd nodig had, of dat ik beter niet wou dat hij naar mijn huis toe kwam. Maar iets hield mij tegen, en voordat ik behalve "maar..." of zoiets te hebben kunnen zeggen echt eraan toe was om met hem in discussie te gaan, zei hij al: "Dus tot vanavond dan! Doei!"
Ik woon alleen, was die avond net klaar met koken toen de bel ging. Ik deed wat geirriteerd open. Hij kwam binnen en zei: "oh, wat ruikt het lekker! Hebt u ook iets voor mij?" Het was natuurlijk onbeschoft, maar ik mompelde alleen dat ik niet wist of het wel voldoende was voor twee. Bij het eten was het even stil, ik zat niet goed in mijn vel, ik raakte opgewonden door zijn aanwezigheid, hij echter was helemaal meester van de situatie, alhoewel hij eigenlijk hulp nodig had. Hij zei iets dubbelzinnig: "U woont alleen, meneer, he..." Ik keek hem vragend aan en zei "ja". Plotseling vroeg hij heel brutaal of ik homo was. De vraag verrasde mij deermate dat ik iets onhandig uitweek met een "hoe kom je daarbij..." of zoiets, ik werd echter ook rood en begon te sweten. Hij bleef echter heel rustig en zei:" Meneer, ik heb een voorstel. Mijn computer is stuk. Daarom maak ik die werkstukken hier bij u, u helpt mij uiteraard daarbij, en ik doe verder geen enge dingen die uw geaardheid naar buiten brengen..." Volgens mij stond mijn mond toen even open. Maar toen zei ik dat het genoeg was en afgelopen moest zijn met die brutale praatjes, en dat het mij verder niets ging schelen wat met zijn cijfer gebeurde en wilde de opdrachten aan hem geven. Hij zei, dat ik er spijt van zou krijgen spugde op tafel en ging.
Ik probeerde mij weer te kalmeren en hervatte mijn avondbezigheden weer langzaam maar kon amper geloven wat er die dag allemaal was gebeurd.
Om half elf ging de bel. Ik deed open. Voordat ik wist wat er gebeurde stonden Rob en nog 3 jongens uit zijn klas in mijn woning. Johan, een slimme maar erg lastige leerling sloeg mij zonder waarschuwing in mijn gezicht en schreeuwde dat ik moest gaan knielen. Ik kreeg stoten in mijn buik en opnieuw slagen in mijn gezicht. Op een gegeven moment moest ik mij schikken in mijn lot, zij waren veel sterker. Ik knielde daadwerkelijk voor mijn leerlingen. "Kleed je uit slaaf Eddy, zo heet je vanaf nu" zei Rob tegen mij. Zij scheurden mij alle kleren van mijn lijf en zetten mij terug op die knielende houding. Ik huilde en was buiten mezelf. En ik wist niet wat er nog zou komen. Toen deden ook die vier hun kleren uit en begonnen aan hun palen te trekken, en stonden daarbij irritant dicht om mij heen. Toen zei Piet, ook zo'n leerling waar ik altijd weinig greep op had: "Kom, we leggen hem op tafel!" Het leek gepland, ze tilden mij op en ik lag met mijn rug op de keukentafel, het hoofd hing wat naar beneden, ik moest hem optillen om te kunnen volgen wat er verder ging gebeuren. Als een aardschok voedle ik plotseling een vinger aan mijn kontgat, het was de vinger van Rob. Ze dreigden mij, mij met een mes te verminken als ik niet correct antwoord zou geven op hun vragen. Vanaf nu moest ik zegggen, als zij wilden weten, van wie mijn ballen waren, dat het de vuile slavenballen van mijn meesters waren, evenals mijn slaven"kut"(!) slaventepels, slavenmondje, slavenpikki. En ikzelf moest hun meester Rob, meester Johann, meester Piet en meester Mike noemen. Mike was een erg krachtige kerel die alleen bodybuilding in zijn hoofd had. Ik moest dus steeds herhalen, dat ik de vuile slaaf Eddy was en diverse lichaamsdelen "correct" benoemen. De jongens hadden er duidelijk lol in, ze waren ook aangeschoten trouwens. Toen vonden ze wat slaolie in mijn keukenkast en ik werd gevingerd en helemaal ingevet en onder de olie gezet. "Nou, wie wil als eerste?" vroeg Rob? "Mike, kom op, ouwe jongen!" lachen...
Ik werd vastgehouden en Mike begon mij, zijn leraar, te neuken! Ineens zette Rob hem een zorro-achtig gezichtsmasker op en zichzelf ook, kwam aan de andere kant van de tafel staan en dwong mij om hem te pijpen. En nog iemand, ik dacht dat het Piet was kwam ook met zo'n masker op aan de zijkant van de tafel staan. Hij beval mij om hem rustig af te trekken. Pas na een tijdje. "Zo" zei Rob na een tijdje zo bezig te zijn geweest. "Als je je nu niet rustig ontspant, en eerlijk je gevoelens laat zien of in ieder gaval zo gaat doen dat je dit lekker vind vermink ik je alsnog met dit mes hier. Je zult nu een stijfe slavenpikki krijgen, dit is een bevel, ontspan je! Mike doe wat rustiger aan. Het is tijd om ons slaafje ook wat te laten genieten." Ik probeerde mij te ontspannen, ik wist natuurlijk dat het neuken van Mike dan niet meer zo zeer zou doen, maar ik was veel te bang voor die jongens om er zelf geil van te kunnen worden. "Johan, hou es even op met die kamera en kom hem even pijpen! Je hebt dat toch ook al een keer bij mij gedaan!" zei Piet lachend "weet je dat niet meer?"
Nu pas begreep ik, wat Johan de hele tijd had gedaan, hij stond ons vier te filmen!! Rob zei:"Goed idee! Doe maar!" En tegen mij "Kom op, ontspan je slaafje!" Hij streelde mij en zei: "Kom op, geniet, vergeet alles om je heen, sluit je ogen, dit is een bevel! Als je toch niet homo bent denk je maar dat het een meisje is, wie je pijpt!" Johan begon mij te pijpen, Rob maakte nog maar hele rustige neukbewegingen met zij pik in mijn mond, en Mike bewoog ook heel langzaam. Ik kreeg langzaam een stijve en probeerde alles om mij heen te vergeten. Ineens hield Johan weer op met pijpen, ik deed mijn ogen open en zag dat hij weer aan het filmen was. "Ik ga mijn pik nu af en toe uit je mond halen. jij gaat dan altijd lachen en een genietend gebaar maken. Ik hoef niet te zeggen wat er anders met je gaat gebeuren, slet." Hij trok zijn pik uit mijn mond en gaf mij met zij pik lichte klappen tegen mij voorhoofd en wangen om hem vervolgens weer in mijn mond te stoppen. Ik moest tussendoor enthousiast "heerlijk meester" roepen en lachen als een geile gekkerd wat ik ook deed. Johan kwam met zijn kamera dicht bij mijn hoofd en nam alles op. "Vinden jullie het goed als we het klusje afmaken?" vroeg Mike. "Ok, dan!" zei Rob en ging weer harder door met mondje neuken. Ook Mike bewerkte mijn kont (of zou ik "de vuile slavenkut van slaaf Eddy" moeten schrijven?) weer steviger. "Doe nog een beetje je best slafiboy" zei Piet "Ja goed zo, doe maar wat harder!"
Ik voerde het ruktempo van mijn linker hand op waarmee ik zijn paal bewerkte. "Trek jij hem ook maar af!" zei Rob, en tegen mij: "Slaaf, jij gaat nu klaarkomen, dat is een bevel!" Als een neutrale toeschouwer nu binnengekomen was, had die inmiddels niet meer in de gaten gehad dat niet iedereen vrijwillig meedeed, zo goed hadden de jongens mij (hun speelgoed) weten te sturen. En wij kwamen daadwerkelijk op hetzelfde moment met z'n vieren klaar, "Dat wordt een perfekte porno" zei Johan!
Toen gingen wij "gezellig" douchen, ook dit werd gefilmd door Johan. Ze deden ook hun maskers af, ze zouden later altijd nog hun hoofden onduidelijk kunnen maken op de video.
Als toegift moest ik voor de kamera (Rob was aan het filmen) gaan strippen en daarna Johan uitkleden en pijpen, uiteraard moest ik daarvoor zorgen, dat mijn pik weer mooi stijf was.
Verder die avond was ik bezig werkstukken te maken voor Rob en ook nog een voor Piet voor aardrijkskunde.
Dat Rob wel overging naar de volgende klas hoef ik waarschijnlijk niet eens te schrijven.
De jongens komen soms bij mij "op bezoek" voor een "feestje" hoe zij dat noemen...
Ik schaam me ervoor, dat ik steeds meer ook zelf erin geloof dat ik hun moet gehoorzamen en dat er geen andere weg is, naar de politie gaan bv. en aangifte doen. Maar er zijn inmiddels veel te veel momenten en gedragingen van mij erbij gekomen, die mijn oorspronkelijke onschuld wegvagen. Ik help de jongens ook financieel en verzin zelf cadeautjes voor mijn knappe meesters, waar zij niet om gevraagd hebben. Ik ben 14 jaar ouder dan hun, maar ik ben echt hun slaaf geworden en geniet er inmiddels zelfs van.

Aantal keer bekeken: 7478
Waardering: 6.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online