Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de man met de bloedende vingers.

U leest om dit moment het verhaal de man met de bloedende vingers gepost door lala. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: lala
Gepost op: 2011-6-5

Verhaal:

de man met de bloedende vingers
een mama en 2 kinderen zijn thuis plots belt er iemand de mama neemtcde tel.op. ik ben de ma me de bloederige vingers en ik ben nog 2 straten ver van u.
de mama legt de telefoon neer.
exaxt 5 min later belt nog iemand.
die herhaalt ik ben de man met de bloederige vingers en ik ben nog maar 100 m ver van u. 2 min later gaat de bel. de man zegt:''ik ben de man met de bloederigevingers heeft u een plakkertje?

hahahah xd

Aantal keer bekeken: 4128
Waardering: 4.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online