Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de mevrouw uit de bus.

U leest om dit moment het verhaal de mevrouw uit de bus gepost door justme. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: justme
Gepost op: 2010-4-19

Verhaal:

de mevrouw uit de bus
De mevrouw uit de bus

Dit verhaal speelt zich z'n 2 jaar geleden af.
Ik stapte in de bus op een zonnige middag. Toen ik binnenkwam zag ik dat de bus erg vol zat ,ik kon alleen nog staan tussen de andere mensen.
Het was erg warm in de bus en het rook naar zweet van de mensen voor me. Ik droeg een rok en mijn benen onder mijn rok kleefde van het zweet tegen elkaar aan.
Ik haate dit echt z´n drukke bus. We stonden echt hutje aan mutje tegen elkaar aan. Gelukkig wist ik dat over 5 haltes een overstap halte kwam waar altijd veel mensen uitstapte.
De bus trok op om weg te rijden en iedereen schudde nog is lekker tegen elkaar aan.
Ik voelde achter mij iemand anders tegen mijn been aan plakken. Ik keek om en zag een vrouw van een jaar of 45 vriendelijk naar me kijken.
Ik bestede er niet al te veel aandacht aan maar op een gegeven moment dacht ik wel te merken dat ik steeds hoger op mijn been werd aangeraakt. Ik voelde duidelijk het huidcontakt van iemand op mijn achterbeen.
Ik vreef nonchaland mijn rokje een beetje naar beneden maar ik bleef iemand voelen op mijn achterbeen.
Langzaam werd ik steeds hoger aangeraakt. Volgens mij was het nu zelfs onder mijn rokje. Ik probeerde wat naar voren te gaan staan maar het was te druk in de bus. Ik kon geen kant op.
Nogmaals keek ik om en weer keek die vrouw me vriendelijk aan. Net toen ik weer de andere kant op wou kijken zag ik dat ze me een knipoog gaf.
Ik schrok ervan, was deze vrouw me bewust aan het betasten? Ik had nog nooit intresse in vrouwen gehad en om eerlijk te zijn ook nog niet echt in jongens.
Een vreemd gevoel maakte zich van me meester, ik wist niet echt wat ik ermee aan moest. Aan de ene kant dacht ik hoe brutaal dit was en aan de andere kant wond het mij toch ook wel een beetje op.
Ik voelde de hand nog wel op mijn been maar hij bewoog niet meer. Ik betrapte me erop dat ik dit toch wel jammer vond, ik werd toch echt opgewonden van de gedachte dat ik betast zou worden.
Maar de hand bleef stil op mijn achterbeen liggen. Ik besloot nogmaals om te kijken naar de vrouw achter mij. Zij keek mij aan en gaf me weer een knipoog. Ditmaal draaide ik niet weg en knipoogde ik terug.
Blijkbaar was dit waar de vrouw op wachte want ik voelde de hand weer bewegen. Ik keek naar beneden maar kon niets zien omdat we te dicht op elkaar stonden.
Ik draaide me weer terug en voelde de hand nog steeds bewegen, ik voelde hem nu duidelijk over mijn achterbeen vrijven.
Langzaam vreef de hand over mijn been, steeds een stukje naar boven om vervolgens weer naar beneden te glijden.
Maar hij ging wel steed een stukje hoger tot hij bijna bij mijn schaamstreek aankwam. Ik rilde van spanning. Nog nooit had iemand mij daar aangeraakt. Misschien wel de dokter eens tijdens een onderzoek maar toen voelde ik daar niets bij.
Dat was nu wel anders, ik voelde een vreemd soort spanning en opwinding. Dit was echt een ongelofelijk gevoel zoals ik nog nooit gevoeld had.
Een mix van spanning en opwinding. De hand was nu weer een stukje naar beneden gezakt en ik kon niet wachten tot hij weer naar boven gleed. En ja hoor langzaam vreef de hand over mijn been naar boven.
Dit keer raakte hij zelfs de rand van mijn slipje. Maar meteen gleed hij weer een stukje naar beneden, alsof de hand geschrokken was van de aanraking.
Snel deed ik mijn benen tegen elkaar om de hand niet de gelegenheid te geven om verder naar beneden te zakken.
Het werkte want de hand bleef nu stil liggen. En toen ik mijn benen weer een beetje uit elkaar deed ging de hand weer naar boven. Weer tegen de rand van mijn slipje, dit keer bleef hij daar even vrijven en ik voelde mijn schaamlippen zwellen. Ik voelde dat ze dikker werden. Ik wist dat ik nu erg geil was en dat mijn kutje nu dus ook wel erg nat zou zijn. Even was ik bang dat dit de vrouw van de hand zou afschrikken.
Toen voelde ik de vinger onder het randje van mijn slipje glijden. De vinger gleed lans mijn schaamlippen en toen...
Toen voelde ik opeens de hand weggaan, de bus stopte bij de halte en een aantal mensen maakte aanstalte om de bus uit te gaan.
De vrouw achter me zei opeens tegen mij, "Ga je mee? Ik moet er hier uit".
Ik keek achterom en ze keek me lachend aan. "Je zult er geen spijt van krijgen meisje". De deuren van de bus gingen open en enkele mensen stapte uit.
Ook de vrouw stapte uit en zei nog een keer tegen me "kom op ,ik woon hier om de hoek".
Eventjes stond ik perplex en wist ik niet wat ik moest doen. Maar ik besloot toch de vrouw te volgen.
Toen de bus wegreed pakte de vrouw mijn hand beet en stapte naar een groot flatgebouw toe. Ik moest wel volgen want ze trok mij gewoon mee. Binnen in het flatgebouw stapte we samen in de lift en de vrouw drukte op het knopje van de bovenste etage.
"Je bent een mooi meisje" zei ze in de lift tegen me. "Ïk hou wel van mooie meisjes met van die lekkere benen".
Ik wist even niet wat ik moest zeggen. Allerlei gedachten schoten door mijn hoofd. Wilde ik dit wel ?? Was dit niet gevaarlijk?? Ik val helemaal niet op vrouwen, en al helemaal niet op oudere vrouwen??Hoe zou het aflopen vandaag??
Maar de nieuwsgierigheid en geilheid wonnen het. Opeens draaide de vrouw haar hoofd naar me toe en begon me op mijn mond te zoenen, als vanzelf zoende ik terug en ik voelde meteen haar tong mijn mond binnen dringen. Ik wilde wat zeggen maar kon mijn mond niet losmaken want de vrouw had nu haar hand achter mijn hoofd gelegd en drukte zo onze monden op elkaar.
Ik voelde vreemde tong mijn mond rondgaan alsof ze alle plekjes wilde ontdekken. Als een soort automatisme drukte ik nu ook mijn tong de mond van de onbekende vrouw binnen.
Het voelde vreemd zo opeens met een vrouw te staan kussen, maar het wond me wel enorm op.
Pas toen de deuren van de lift weer opengingen liet de vrouw m'n hoofd weer los.
Weer pakte ze me hand en trok me mee naar haar voordeur. Ze opende de deur en trok me haar gang in, alsof ze bang was dat ik ervandoor zou gaan.
Toen de deur weer dicht was begon ze me weer te kussen en ondertussen voelde ik haar hand weer op mijn been.
"je bent een geil meisje, weet je dat". Ik bedacht me dat het wel een beetje kleinerend was om me steeds meisje te noemen.
Haar hand gleed nu heel snel naar boven en haar vingers zaten alweer bij het randje van mijn slipje. Ditmaal gingen ze er niet onder maar vreef ze met haar vingers over mijn slipje over mijn schaamlippen.
Deze waren natuurlijk weer erg gevoelig en ik rilde ditkeer dan ook weer van geiligheid.
"Gatverdamme"zei de vrouw nu luid "je slipje is zeiknat".
"Üit dat ding" komandeerde ze me nu. Ik schrok ervan, wat was dat nou net was ze nog zo vriendelijk en nu loopt ze te komanderen.
Ik twijfelde even wat ik moest doen, moest ik gewoon weggaan of moest ik gehoorzamen.
De vrouw zag mijn twijfel en nam me weer bij mijn hand. "even goed luisteren meisje" zei ze.
"Ik vind je een heel lekker meisje en wil jou graag laten genieten. Maar ik wil wel dat je dan doet wat ik zeg. Dat is mijn manier van plezier beleven.
Ik beloof je dat je de tijd van je leven hebt ,maar dan wil er ook zelf wel plezier aan beleven.
Je mag nu weggaan of je blijft maar dan luister je naar mij. Als je blijft zul je er geen spijt van krijgen dat beloof ik je".
Ze keek me vragend aan. Even twijfelde ik maar mijn geilhed en nieuwsgierigheid overwonnen.
"Ik blijf" zei ik.
"goed meisje dan noem je me van nu af aan mevrouw en spreek je me met U aan , begrepen?"
"Ja mevrouw" antwoorde ik.

"En nu dat vieze natte slipje uit en kom verder dan krijg je wat te drinken van me". Ik stroopte mijn slip naar beneden en stapte eruit toen volgde ik haar naar de woonkamer en keek er zenuwachtig rond.
Het was een keurige kamer welke modern en luxe ingericht was. Volgens mij zat deze dame er warmpjes bij.
Aan de muur hingen een paar moderne schilderijen en er was een prachtige parketvloer. Deze kamer was duidelijk met smaak ingericht en daarbij was niet gekeken op een paar centen meer of minder.
"Ga maar lekker op de bank zitten dan schenk ik een glas wijn voor je in". De vrouw klonk nu weer heel gewoon en van het komanderende was niets meer te bespeuren.
Ze kwam naast me zitten en vroeg me of ik uit de buurt kwam en hoe oud ik eigenlijk was.
Ik antwoorde keurig dat ik uit het dorp verderop kwam en dat ik net 18 geworden was. Gelijk zei de vrouw dat ik er jonger uitzag.
"Dat hoor ik wel vaker "mevrouw "de meeste schatten mij jonger in"
"En heb je al een vriendje ?" vroeg ze
Ik antwoorde weer keurig dat ik geen vriendje had en er ook nog niet echt een gehad had.
"Ow je bent dus nog maagd" zei de vrouw verheugd. "dat zie ik graag meisje ik wil je wel het een en ander leren voordat je je maagdelijkheid verliest".
En zo keuvelde we nog enige tijd door.
Opeens legde de vrouw haar hand weer op mijn been. Er ging een siddering door mij heen.
Ditmaal bewoog de hand niet langzaam maar gleed hij meteen op zijn doel af. Voor ik het wist gleden de vinger van de vrouw over mijn schaamlipjes. Ik voelde direkt weer het bloed naar m'n kutje stromen.
Ik had het gevoel dat mijn schaamlippen helemaal opzwollen. Dit gevoel werd nog sterker toen haar vinger ook over mijn klitoris begon te vrijven. Ik kon een zachte kreun niet onderdrukken.
"Dit vind je lekker he"zei de vrouw en ik antwoorde zachtjes van ja.
"Ik voel de spanning in je kutje meisje, je hebt een heerlijk zacht huidje"
"Wanneer heb je je voor het laatst geschoren?". Ik zei dat ik het dezelfde morgen nog had geschoren .
"Dat kan dan beter meisje, ik voel nog allemaal stoppeltjes , volgende keer dat je bij me komt moet je het goed geschoren hebben".
Haar vingers bewogen nu heerlijk over mijn natte kutje heen en weer. Een vinger drukte steeds wat harder over mijn lipjes tot hij uiteindelijk een beetje tussen mijn lippen door gleed. Dat ging makkelijk want ik was natuurlijk zeiknat vanonderen.
Hij drukte nu een bij de opening van mijn kutje en glipte zo een stukje naar binnen. Ik had het ondertussen niet meer en liet geregeld een zacht gekreun horen nu.
Dit was voor de vrouw alleen maar een aanmoediging om door te gaan ,ze genoot er zichtbaar van om mij zo te betasten. De vinger ging steeds sneller in en uit mijn kutje. Ik hoorde elke keer als de vinger heen en weer ging mijn kutje soppen. Zo nat was ik nog nooit geweest.
Terwijl 1 vinger in mijn kutje heen en weer ging vreef een andere vinger over mijn klitoris heen. Ik mastrubeerde natuurlijk wel eens zelf maar zo iets had ik nog nooit gevoeld.
Plots stopte de vrouw waarmee ze bezig was. Ze trok haar hand terug en likte haar vingers af. Ik keek haar vragend aan.
"Jij bent zo nat meisje volgens mij kan jij ook spuitend klaarkomen". zei ze.
Ik zei dat ik dat nog nooit gehad had en ook niet wist of ik dat kon.
"zullen wel het proberen ?" vroeg de vrouw.
Ik knikte van ja want ik wilde dat ze zo snel mogelijk door zou gaan met waar ze mee bezig was.
Ik moest op de rand van de bank gaan zitten en mijn rok helemaal omhoogtrekken.
De vrouw had een goed uitzicht op mijn bloote kutje zo. "prachtig meisje, je doosje glimt helemaal".
Ze ging naast me voor de bank staan en vreef met een hand over nijn onderbuik tot aan mijn schaamstreek.
Met een vinger van haar andere hand ging ze m'n kutje binnen.
Meteen had ik dat heerlijke gevoel weer terug. Ze begon haar vinger sneller in en uit mijn kutje te bewegen terwijl haar andere hand nu steeds meer druk op mijn onderbuik begon te zetten.
Steeds als ze d'r vinger uit mijn kutje bewoog ging hij langs mijn klitoris.
Al na een paar seconden begon ik het uit te schreeuwen van genot. Dit was echt hemels ,wat een gevoel. Onbeschrijfelijk.
Ik liet me helemaal gaan en de vrouw begon steeds wilder te bewegen met haar vingers.
Plots kreeg ik sterk het gevoel dat ik moest plassen. Maar de vrouw hielt me goed vast en bewoog gewoon door.
Het kon me allemaal niets meer schelen, ik liet me helemaal gaan, dit genot .. Ik schreewde het uit en plots voelde ik dat er iets met kracht uit mijn kutje spoot. Verbaast keek ik naar beneden en zag nu duidelijk dat er nog een keer een scheut vocht uit mijn kut vloog.
Ik wist niet wat me overkwam ,ik lag te schudden en te trillen en schreeuwde het uit van genot.
Toen de vrouw stopte met het bewerken van mijn kutje moest ik nog zeker 5 minuten bijkomen van hetgeen me net overkomen was.
Ik keek voor me op de grond en zag een hele plas met helder vocht op de grond liggen ook de salontafel die een meter verder stond was geraakt want ook daar lagen kleine plasjes vocht op.
Toen ik weer een beetje bijgekomen was begon ik me te verontschuldigen tegen de vrouw.
"S s sorry" stamelde ik "ik kon het niet meer ophouden, e e echt ik deed het niet expres".
Maar de vrouw lachte en stelde me gerust . "dit is juist wat ik probeerde te bereiken meisie, ik wilde je spuitend zien klaarkomen schat ".
Ik keek haar vragend aan "heb ik niet gewoon staan plassen dan"?
"Nee meisie, je hebt de boel wel flink nat gemaakt maar dat was geen urine". "geloof me wat jij net gedaan hebt kunnen niet veel vrouwen je na doen". Ze gaf me een kus ten teken dat ze er blij mee was en dat ze niet boos op me was.
"Ik heb voorzichtig gedaan met je ,hoewel ik af en toe je maagdevliesje kon voelen is hij volgens mij nog helemaal heel gebleven."
Toen gebood ze me te gaan douchen want ik was helemaal bezweet.
Toen ik terugkwam uit de douche had ze de kamer alweer opgeruimd en zag alles er weer spik en span uit.
"Je moet nu gaan meisje, maar zaterdag klokslag 10 uur verwacht ik je hier weer. Dan mag je mij verwennen want daar ben ik nu wel aan toe"
Of ik inderdaad terug ging en wat er toen gebeurde kan je lezen in deel 2






Aantal keer bekeken: 40291
Waardering: 8.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online