Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de mooie spaanse jongen.

U leest om dit moment het verhaal de mooie spaanse jongen gepost door lies. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: lies
Gepost op: 2009-7-9

Verhaal:

de mooie spaanse jongen
Ze deed de hotelkamer zachtjes achter haar dicht en liep de straat op die net begon op te warmen in de vroege ochtendzon. Het was al heerlijk warm op straat en de meeste mensen die in dit kleine spaanse plaatsje wonen waren al op en aan het werk. Alles voor de toeristen die zomers hun land overspoelden.
Eva liep richting de markt waar wat meer bedrijvigheid heerste. Vrouwen die verse vis en broden wilden hebben. En ze wisten dat hoe vroeg ze ook uit bed waren gekomen tussen de middag zouden even gaan liggen om de hitte te omzeilen van de dag en energie op te laden voor de middag en de lange avond die daarom volgt.
Heerlijk is het dacht ze bij zich zelf terwijl ze tafels met waren passeerde. Dat ze dat deze vakantie nog niet eerder had gedaan. Ach silvia en zij waren natuurlijk alle avonden tot diep in de nacht in de stad geweest niet ver hier vandaan. Om zich in het drukke uitgaansleven te storten. Van de tropische drankjes te genieten, te dansen tot ze niet meer konden en de mannen te keuren of te verleiden. Dat laatste was niet echt gebeurd natuurlijk al hadden ze van te voren grote verhalen gehad. En ze was er eigenlijk wel aan toe want wat Tom had geflikt. Dat was echt de druppel van hun relatie geweest en net voordat ze weg ging was het helemaal afgelopen. Met een rot gevoel was ze weg gegaan. Silvia had gezegd dat ze snel genoeg opgevrolijkt zou worden door een van de Spaanse casanova’s. maar jah daar zat ze nog niet echt op te wachten. Weer zo iemand die je dol zou maken en er vandoor gaan de volgende ochtend. Al nou ok voor een lekker potje sex dan misschien. Maar zo iemand was ze nog niet echt tegengekomen. Iets waardigheid had ze nog wel dus het zou geen dronken loser uit Nederland of omgeving mogen zijn die hier zen lusten kwam botvieren een keer per jaar.

Ze liet zich verleiden tot het kopen vaneen lekker broodje van een oudere dame achter de broodkraam. Met gebaren en wat half engels en Frans had ze het broodje gekocht. En eva moest toegeven het smaakte heerlijk vers.
De straat eindigde plotseling bij de haven. Water doemde spiegelend voor haar op en eva slenterde rustig naar de haven muur om daar op zitten d haar broodje te nuttigen. De nacht ervoor was ze eerder terug geweest dan Silvia om dat die bij een jongen uit dat zelfde hotel was blijven hangen. Silvia lag net nog te slapen en daarom was ze alleen de straat op gegaan.
Ze keek naar de kustlijn die voor haar lag langs het strand. Ze zag een eenzaam figuur lopen. De man had een lang licht gespierd lichaam. Maar was wel zo donker dat hij duidelijk wel uit Spanje of iets dergelijks kwam. Al was hij iets langer dan de meeste mannen hier. Ze volgde met haar ogen hoe hij richting het muurtje liep waar ze op zat, toen hij ineens opkeek. Hij was nog net iets te ver weg om zeker te zijn of hij haar aankeek. Ze wist alleen wel dat het gezicht niet tegen ging vallen en met dat mooie lichaam het een mooie man was. Ze keek snel de andere kant op maar keek snel weer naar hem. Zijn losse zwarte krullen vielen om zijn gezicht. Hij haalde er zijn hand doorheen. Liep hij nou richting haar? Ze probeerde zo onopvallend om zich heen te kijken of hij misschien ergens naar toe liep maar toen ze weer naar hem keek leek het duidelijk dat hij recht op haar af liep. Haar hart begon sneller te kloppen en ze ging rechter op zitten zodat ze er wat gracieuzer uitzag. Automatisme, een reactie dat ze deed voor mannen zodat ze aantrekkelijker over kwam. Voelde voorzichtig of er geen kruimels aan haar gezicht zaten. En keek weer naar hem. Nu recht in zijn gezicht. Wauw. Hij heeft lichte ogen. Even schrok ze er van want hij kijkt haar met een ondoorgrondelijke blik aan vanonder de dikke zwart wimpers. Haar wangen kleurden rood en ze probeerde te bedenken wat hij zag. Een jonge vrouw lang, iets voller dan de vrouwen hier maar goed van vorm gehuld in een lange witte rok, wit hemdje, witte bikini, grijze ogen en lange rode haren. Zijn blik verried nog steeds niets van wat hij van haar vond of waarom hij naar haar toe liep. Vlak bij haar gekomen stak hij ineens zijn hand uit. Wat moest ze nu doen stammelende lach schoot over haar nu blozende gezicht. Ze legde toch haar hand in de zijne. Hij trok haar overeind en ze volgde hem verward naar de water kant. Haar ogen ontmoetten zijn groene ogen die haar vriendelijk maar bewust van de spanning aankeken. Eva haar hart bonkte nu in haar keel. Haar blik ging weer naar de horizon alsof ze daar een antwoord zou vinden. Nog steeds aan zijn hand liep ze langs het water. Spanning en warmte joeg door haar lichaam. Hij keek haar regelmatig aan glimlachte lief en loom naar haar. Hij voelde vertrouwd en dat was ook de reden waarom ze nog niet weggerend was. Dat wilde ze wel maar iets in haar was hier naar op zoek geweest deze dagen.
Plotseling stopte hij bij een paar rotsen die half in het water half tussen het zand leken op te rijzen. Zijn blik hielde de hare vast terwijl hij zich naar haar toe keerde. Hij pakt een strook van haar haren en liet dat tussen zijn vingers door glijden. Ze volgde zijn vingers met haar ogen. De hand ging daarna omhoog naar haar lippen die iets van elkaar geweken waren. Zijn duim streek zachtjes langs haar onderlip toen voer haar wang langs haar hals naar beneden. Hij hield haar blik vast in zijn ogen terwijl ze zijn duim haar hemdje in voelde gaan. Het kriebelde langs haar bikini top ze begon sneller te ademen van de spanning die om hen heen hing. Niets liever wilde ze dan wat toen gebeurde, zijn vinger die onder de stof ging en haar tepel beroerde. De tepel werd meteen stijf en hij glimlachte met in zijn ogen een lust die bij haar waarschijnlijk ook te zien was. Zachtjes slikte ze en likte langs haar lippen. Hij boog naar voren en ze voelde warme lippen zacht op de hare duwen. Haar reflex was meteen dat ze dichter tegen hem aan ging staan en haar tong tegen zijn lippen aan duwde. Ze schokte toen hun tongen elkaar raakten. Hun lippen en tongen gleden eerst zachtjes maar nu steeds sneller en dwingender over elkaar. Ze voelde zijn lichaam tegen de hare aanduwen en tegen haar onderbuik drukte duidelijk zijn lid wat steeds harder werd. Hij duwde haar naar achteren met haar rug tegen de rots en volgde met zijn lippen de weg die zijn hand net was gegaan. Ze leunde achterover en begon harder adem te halen. Alle controle was weg, een heerlijke seksuele prikkel joeg door haar lichaam. Maar toen zijn mond zich om haar tepel sloot gaf ze zich helemaal over aan hem en een kreun ontsnapte aan haar mond. Even keek hij op en grijnsde lustig naar haar. Ze trok hem aan de band van zijn broek dichterbij en aaide hem over zijn vlakke onder buik. De spieren trokken daar samen en hij beet haar zachtjes in har nek. Haar handen gingen nu automatisch naar zijn tshirt en ze trok het over zijn hoofd. Hij op zijn beurt duwde de bandjes van haar hemd over haar schouders naar beneden. Vervolgens trok hij het koortje van haar top los en hij kreunde gelukzalig van de weelde die hij zag. Haar handen aaiden over zijn warme rug naar beneden bij zijn broek in raakten ze zijn gespierde billen aan. Een hand ging naar voren waar ze de zwelling tegen de broek aan voelde drukken en maakt zijn broek los. Ze was verrast te zien dat hij er niets onder aan had en zijn piemel stak groot naar voren en duwde tegen haar buik aan. Haast ongeduldig nu trok hij de rok en het hemdje naar beneden langs haar benen. Daarna haakte hij zijn vingers in haar broekje en die volgde al snel. Hij drukte zich tegen haar aan hmmm heerlijk die warme huid tegen de hare. Ze leek wel gek maar dit was heerlijk. Haar handen volgden zijn billen en raakte het stukje voor zijn ballen aan. Hij kreunde hard nu en legde haar in het zand onder de rotsen.
Haar lichaam ging vanzelf zo liggen met de benen iets opgetrokken en iets uiteen. Nu schaamde ze zich helemaal niet voor haar imperfecte lichaam. Hij keek er zo bewonderend naar dat ze zich een godin voelde onder zijn blik. Met zijn tong ging hij van haar borst naar haar navel en naar het streepje van haar haartjes. Hij duwde zijn handen onder haar billen en duwde ze iets omhoog. Ze zou bijna van genot en sensatie haar bekken omhoog geduwd hebben. Ze wilde meer want eva wist waar hij naar toe ging en het was er al heerlijk nat geworden. Dat was bij de eerste aanraking al bijna zo geweest. Zijn tong speelde even in haar lies en ging toen veel te langzaam naar het knopje wat opgezwollen net boven haar ingang naar voren stak. Een siddering ging door haar onderlijf. Ze kreunde en ademde hard toen zijn tong het bespeelde. Nu bewoog ze in ene reflex wel haar bekken naar voren. En haar handen speelden door zijn dikke haar. Meer verder dacht ze en ging op in het gevoel van haar lichaam. Eerst voelde ze zijn tong naar de opening gaan toen een hand haar losliet en zijn vinger diep naar binnen stak. Een explosie van opgewonden drang kwam in haar op en begon ritmisch op zijn hand te bewegen. In en uit gleden de vinger vakkundig en de tong bleef over haar knopje gaan. O ze ging sneller adem halen en ze voelde de golf van orgasme door haar heen gaan. Hard kreunend kwam ze klaar en haar spieren krompen samen in haar onder lijf. Het overmeesterde haar en trillend lag ze na te hijgen. Toe kwam ze verlegen overeind en keek recht in de groene ogen die haar geil aankeken. Ze drukte hem op haar beurt achterover en ging met haar mond op verkenning bij hem. Zachtjes beet ze in zijn hals, tepels en volgde een spoor van zwarte haartjes naar beneden. Ze beet net boven zijn lid even in zijn onderbuik. De spier spanden zich onder zijn huid en ze zag toen ze op keek dat hij met gesloten ogen met zijn mond open lag te genieten. Daar stopte ze even en begon bij zijn knieën omhoog te likken. Een hand streelde rond zijn piemel. Hij kreunde zachtjes en mompelde in het spaans wat in haar oren heel opwindend klonk. Nu had ze haar duim op het plekje er net onder en haar andere hand streelde over het gaatje eronder. Ze zag dat zijn ogen even verwonderd open flitsten maar sloten ze genietend weer. Die zelfde hand sloot zich ineens om zijn piemel hij kreunde, haar andere hand masseerde zijn ballen en ze bevochtigde haar lippen en sloot die langzaam om de omhoog staande top. Hij beet even op zijn lip maar gaf zich over aan haar. Ze bewoog haar mond en hand ritmisch over zijn piemel en hij begon mee te bewegen nu kreunend bij elke beweging. O mi amor mompelde hij en in eens duwde hij haar overeind en trok haar naar zich toe. Hij keek haar strak aan en ze wist precies war het naar toe ging en ze spreidde haar benen over hem heen en duwde hem langzaam naar binnen. Hij vulde haar goed en ze kreunde van het overwelgende gevoel dat het haar gaf. Ze sloot net als hij haar ogen en leunt achterover terwijl ze haar onderlijf over hem heen en weer bewoog. Het duurde niet lang want ze waren super opgewonden en toen hij vol overgave kreunend klaarkwam ging ze vanzelf mee doen en deze keer was de explosie nog groter. Ze liet zich zuchtend naast hem in het zand vallen. Ze lachten naar elkaar en bleven even zo liggen. Wat ga ik nu doen, dacht ze. Maar hij stond al op. Pakte zijn kleren bij elkaar trok zijn broek aan. Kuste haar op haar nog warme opgezwollen mond en draaide zich om. Weg waar hij vandaan kwam. Ze bleef even zitten nadenken over wat er net was gebeurd ze kon niet stoppen met lachen. Haar lichaam trilde nog na en ze gloeide helemaal. Toen was het voor haar ook tijd om terug te lopen naar het hotel. Zo goed en zo kwaad als dat in deze toestand ging raapte ze zichzelf bij elkaar en liep langzaam terug.

Het was maanden later toen Eva en Silvia op een terrasje zaten om van het laatste zonnetje van het jaar te genieten. Silvia liep net weg naar de wc toen er een schaduw over Eva heen viel. Mag ik hier komen zitten. Ze keek omhoog in staarde verschrikt in de mooie groene die ze na maanden nog zo goed voor de geest kon halen. Waarvan ze zich stiekem af had gevraagd of ze wel echt waren geweest. Uhm jah. Hoe uh ben je Nederlands dan, wat doe jij hier haha. Ze schold even in zichzelf over haar maffe reactie en probeerde tegelijkertijd het bonsen van haar hart te kalmeren. Ze keken elkaar aan. Hij zei zonder zijn ogen van haar los te maken. Mijn moeder is Nederlands mijn vader Spaans en ik werk bij mijn familie zomers in Spanje. Zij stak deze keer haar hand naar hem uit en ging staan. Kom mee sprak ze omfloerst. Ze herkende die blink in zijn ogen namelijk. Voor hem uit liep ze het terras af terwijl hij haar volgde. Ze zwaaide naar de verbaasd kijkende Silvia en liep toen zelfverzekerd naar haar kamer die in de straat om de hoek is, met zijn hand stevig in de hare…

Aantal keer bekeken: 20237
Waardering: 8.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online