Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de moordende barbiepop.

U leest om dit moment het verhaal de moordende barbiepop gepost door anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2009-12-20

Verhaal:

de moordende barbiepop
een meisje ging met haar vader naar de winkel in haar buurt. ze had een goed rapport en mocht een cadeautje kiezen. in de etalage zag ze een barbiepop staan. ze hield 2 vingers omhoog. het meisje wou de barbiepop en haar vader kocht het.

het meisje was er zo dol van dat ze de barbiepop mee in haar bed nam die avond. ze sloot net haar ogen toen ze een stem hoorde: "als ik je pak zal ik je vermoorden." het meisje dacht dat ze droomde en sloot haar ogen. maar weer hoorde ze de stem. nu echt. ze ging naar beneden en zei het tegen haar vader. de vader besloot de pop beneden te houden. het meisje ging terug naar boven. maar weer hoorde ze de stem. ze liep terug naar haar vader maar die was er niet. ze ging naar de tafel waar de barbiepop lag. ze hoorde iets achter haar en keek om. ze zag nog net een mes. ze werd vermoord.

de diepbedroefde vader bracht de pop terug naar de winkel. enkele dagen later ging hij nog eens naar de winkel. de pop stak nu 3 vingers omhoog.


Aantal keer bekeken: 4176
Waardering: 5.85 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online