Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de nieuwe bewoners of is er toch meer dan dat..

U leest om dit moment het verhaal de nieuwe bewoners of is er toch meer dan dat. gepost door larice. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: larice
Gepost op: 2011-9-24

Verhaal:

de nieuwe bewoners of is er toch meer dan dat.
isa keek uit haar raam er kwamen nieuwe bewoners in dat verlaten huis aan de overkant, ze had er niks mee met dat huis het griezelde daar, altans dat had robin gezegd.
ze was toch benieuwd wie er kwamen wonnen dus ging ze maar kijken.
ze liep er naar toe en zei: hallo nieuwe bewoners ik ben isa en jullie?
hoi isa ik ben fleur en dit zijn mijn ouders mike en rachelle.
fleur zei: oke aangenaam kenis te maken maar ik zal jullie vertellen dat dit huis griezellig is het spookt daar.
ach wel nee zei fleur.
dan niet en isa liep weer naar huis.
2 weken later.
isa had veel contact met fleur ze kwam vaak spelen en ik bij haar.
vandaag hadden we ook afgesproken we gingen bij haar maar 1 nadeel was dat haar ouders vandaag weg gingen dus waren we alleen thuis ik vroeg noch of ze bij mij wou spelen maar dat wou ze niet. we zaten op haar kamer en vroeg waarom hun niet boven woonde.
fleur zei: dit is ook zo'n groot huis en ja boven komen wij niet mensen zeggen dat daar een lijk van een meisje licht, en als je naar boven gaat dat ze dan tot leven komt.
isa zei: geloof je dat wat een onzin kom we gaan kijken maar fleur stond te trillen op haar benen ik ga niet zei fleur. hoezo niet zei isa.
I..K..W..I..L..HET NIET!!!!
isa liep stilletjes naar boven het was er donker.
fleur kwam toch mee en nam haar zaklamp mee het felle licht verkleurde de aarde donkere zolder het was zelfs ook donker buiten dus het was noch enger.
ze liepen naar het dode lijk.
opeens hoorde ze een stem en geritsel ze rende naar beneden, wat was dat zei isa, ik weet het niet zei fleur.
ze woude weer naar boven lopen toen ze een lijk wit meisje zagen met heel lang zwart haar dat voor haar ogen hingen ze had rode kringen om haar ogen het droeg een witte nachtjapon, fleur en isa gillden het uit en rende weer naar de huis kamer maar maar daar stond ze ze rende weer naar boven maar nu kwam ze liggend van de trap afdonderen aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh zei isa en fleur help help help!!!!!!!
maar niemand die het hoorde het meisje stond in de keuken en pakkte een mes liep naar isa en fleur toen en probeerde de meisjes dood te steken isa en fleur gillden het uit isa keek naar haar vriendin die onthoofd werd al het bloed stroomde over de vloer en fleurs hoofd lag bij de voeten van isa isa gillden en gillden het hoofd beet isa in haar been en ze begion te kreunen van de pijn ze huilden en huilden en voor ze weg wou trommpellen was het te laat het mes was gestoken.
toen de ouders van fleur thuis kwamen gillden hun het uit nee neee!!!
er lach een briefje waarop stond.
SORRY MAAR WE ZIJN TOCH NIKS WAARD.
EN ZO EIDIGDE HET LEVEN VAN DE 12 JARIGE(ISA) EN DE 13 JARIGE (FLEUR)
EN ER IS NIKS MEER VAN DE OUDERS GEHOORD HET HUIS STAAT ER NOG STEEDS MAAR HET MEISJE IS VERDWENEN.

VRAAG !

A. DIT IS EGT GEBEURD
b. DIT IS ONZIN
C. IK GELOOF HET NIET HELEMAAL
D. IK GELOOF HET MAAR IS DIT HET PRECIESSEN VERHAAL.

Aantal keer bekeken: 11311
Waardering: 5.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online