Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de ogenschijnlijk saaie middag.

U leest om dit moment het verhaal de ogenschijnlijk saaie middag gepost door lila69. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: lila69
Gepost op: 2009-2-17

Verhaal:

de ogenschijnlijk saaie middag
Het leek een saaie middag te worden, maar toen stond paul ineens voor de deur. "Hoi", zei hij, "ik had zin om even langs te komen." Paul was mijn ex, twee weken geleden hadden we het samen uitgemaakt omdat we beiden niet klaar waren voor een vaste relatie. We wilden meer van de wereld en ook van andere mensen zien en meemaken.
Ik schrok in eerste instantie, maar zei toen: "Kom binnen".
Eigenlijk wilde ik niet dat hij langskwam, maar ik voelde me nog steeds erg tot hem aangetrokken dus ik liet hem binnen. Ik moest hem laten weten dat ik het eigenlijk niet wilde, ik zei: "Paul, luister goed naar me.." Maar Paul had geen zin om te luisteren en duwde me de woonkamer in. Hij zei: "Ik luister niet, we gaan doen waar we samen goed in zijn, eindeloze hemelse seks..." Hij gromde en ik voelde dat ik opgewonden werd. Ik wilde dit niet, maar eigenlijk wilde ik het juist.. Ik had hem gemist in die 2 weken en ik was wel in voor een hete vrijpartij.
Hij zoende me op mijn mond en kreunde, "hmmm wat smaak je lekker schatje". Hij ging verder met het zoenen van mijn nek en daalde af naar mijn decollete. Ik genoot.. wat kon hij dit heerlijk! Met zijn handen ging hij over mijn buik, naar beneden, onder mijn truitje en weer naar boven. Hij kneedde mijn borsten en zoende mijn hals. Ik werd nu echt geil, ik voelde dat mijn slipje nat werd... doordrenkt van het kutvocht. "Paul, doe alles met me, ik wil het.." zei ik. Paul liet zich dit echt geen twee keer zeggen en knielde voor me neer. Hij stroopte mijn broek langzaam naar beneden en kuste mijn dijen. "Ooohh" kreunde ik. Hij duwde zijn neus tegen mijn natte string en trok deze daarna ruw naar beneden. "Ik wil je likken" zei hij, "ik wil je smaken proeven." Hij keek omhoog en zag hoe ik smachtte. Langzaam opende hij met zijn vingers mijn lippen, duwde ze uit elkaar en raakte met het puntje van zijn tong mijn klit. Een siddering schoot door mijn lichaam, dit voelde verukkelijk. Paul ging door, hij likte zachtjes, van onder naar boven. Langs mijn binnenste lipjes en speelde met zijn tong met mijn pruim. Ik was nat, het vocht droop langs mijn been. Zo geil was ik al tijden niet meer geweest. Ik pakte zijn hoofd en duwde hem harder tegen mijn natte kut. "Hmmmmmmm", kreunde ik.
Maar ik wilde meer, ik wilde hem ook naakt. Ik trok hem omhoog en rukte zijn shirt uit. Daarna begon ik zijn riem los te maken, toen zijn knopen open te maken. Ik zag dat zijn lid hierachter al heel groot was geworden. Ik was dol op Pauls pik, hij was groot, roze en besneden. Ik deed zijn broek en boxershort uit en zag dat hij zich die dag nog geschoren had. Dat zag er wel heel lekker uit.
Ik duwde hem op de bank en boog me over hem heen. Ik begon eerst zachtjes aan zijn tepels te likken, en er soms even in te bijten. Paul kreunde van de opwinding en ik wilde hem verwennen. Ik daalde af, gaf likjes op zijn buik en begon toen verder te likken. Aan zijn eikel, aan zijn stam en toen aan zijn ballen. Ik nam er een helemaal in mijn mond en zoog eraan. "Schatje, wat doe je dit goed" zei Paul. "Ik weet het, ik kan jou als de beste verwennen." Ik nam zijn stijve kloppende lul langzaam in mijn mond, voelde hoe het voorvocht uit zijn eikel kwam. Ik zoog eraan, bewoog mijn mond van boven naar beneden om zijn schacht. "Oooeeh" klonk het. Ondertussen kriebelde ik met mijn vinger het stukje tussen zijn lul en zijn anus, en langzaam liet ik mijn vinger rondjes om zijn aars draaien. Paul vond het heerlijk aan zijn voorvocht productie te merken, de smaak van het vocht in mijn mond maakte me geil. Ik stak mijn vingers in pauls mond en liet vervolgens een vinger in zijn anus glijden. Een schokkende heupbeweging volgde en hij slaakte een zucht van genot.
Ik kroop omhoog om hem op zijn mond te zoenen en liet mij toen met mijn kut op zijn gezicht zakken. Hij begreep het meteen en begon weer te likken, en te zuigen aan mijn klitje.
Het werd nat in mijn grotje en ik zakte naar beneden af en liet me op zijn paal zakken. Ik begon hem langzaam te neuken en het voelde heerlijk. Ondertussen pakte paul mijn billen stevig vast en masseerde ze, hij maakte soms een pauze om ook mijn borsten een lekker massagebeurt te geven. Ik begon sneller te bewegen, en pakte Pauls hand. Die duwde ik tegen mijn klit en ik klemde zijn hand tussen mijn klit en zijn buik. Ik reed op een neer en stimuleerde hiermee mijn klitje, die kletsnat werd. Het vocht kwam op pauls buik en het sopte lekker. Ik voelde dat ik klaar zou gaan komen, maar ik wilde nog niet. Vlak voor mijn hoogtepunt steeg ik af en gaf Paul de opdracht eens in het kastje naast de bank te kijken. Daar lag mijn nieuwe tarzan, die ik had aangeschaft na de breuk met paul. Paul zag de vibrator en glimlachte, "hier ga ik jou eens lekker mee neuken, lekker sletje van me". Ik ging op handen en knieen op de bank zitten en liet hem zijn gang gaan. Paul zette het apparaat aan en hield het eerst even op mijn klit, "oooeeh", kreunde ik, dit voelde goed. Daarna liet hij de tarzan in mijn kut glijden en bewoog ermee heen en weer. "Maar ik wil ook wat schatje" zei hij, "Ik ga je lekker in je nauwe holletje nemen.." En nog voordat ik tegen kon sputteren duwde hij zijn eikel hard tegen mijn anus, en liet hem naar binnen gaan. Het deed pijn, maar het voelde ook heel erg geil aan. Zeker met ondertussen de vibrator die lekker in mijn kutje trilde. Paul bewoog in en uit mijn nauwe aars en kreunde het uit. "O schatje!" riep hij, "ik ga al bijna komen...!" Hij laste snel een pauze in maar ging door met mij verwennen, hij zette de klit-stimulator van de tarzan aan het werk en kneep ondertussen zachtjes in mijn tepels. "O.. ja, dit is lekker schatje" zei ik. Ook Paul begon weer te genieten door zijn harde pik weer in beweging te brengen. Langzaam voerde hij het tempo omhoog en bewoog tegelijk met zijn slurf mijn vibi heen en weer in mij. Ik begon hard te hijgen, "Ooh Paul, ik wil dat je doorgaat.. ga door..!" "Ik wil ook doorgaan schatje, ik wil je volspuiten...' zei Paul.
Hard neukte hij door in mijn kont en hij zette ondertussen de vingers van zijn vrije hand ook op mijn klit en begon me hard te stimuleren.
"Oooooh", kreunde ik, "oooooh wat lekker". "Ik kom bijna.. echt bijna" bracht Paul hortend en stotend uit. "Spuit me vol schatje, toe maar!" zei ik, ondertussen bijna mijn eigen hoogtepunt bereikend. Paul ging door, hij neukte en vingerde me door. Dit was zo intens! "Ja, ja, ja!" schreeuwde Paul terwijl hij me volspoot. "O, o, o" was alles wat ik nog kon uitbrengen terwijl ik ook klaarkwam... Zijn sperma in mijn darmen en mijn vocht op de tarzan,het was heerlijk.
Ik zakte naar beneden en zo lagen we nog een tijd bij te komen.

Aantal keer bekeken: 14011
Waardering: 7.66 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online