Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de ongelukkige dierentuin met een goed einde.

U leest om dit moment het verhaal de ongelukkige dierentuin met een goed einde gepost door soumia. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: soumia
Gepost op: 2011-8-11

Verhaal:

de ongelukkige dierentuin met een goed einde
er was een dag dat er een nieuw dierentuin was.bijna niemand kwam.er waren wijnig dieren en de dierentuin was heel klein.niemand wou komen zogezegd,er kwamen wel een paar maar niet lang want ze vonden het stom.toen het gesloten was gingen de werkers naar huis het was avond en ze gingen slapen,ze konnen bijna niet slapen.toen de dag erna kwamen een paar mensen maar.toen kwam er nog iemand in zijn eentje.de werker zij:ik denk dat je direckt naar huis gaat.hoezo zij de man die kwam.de werker zei:het is erg stom.nou ik kan helpen,ik ben heel goed daarin zei de man.werker zei:ECHT WAT LEUK!!!de man ging naar de dierenwinkel en koopte grappige dieren zoals apen en veel meer.hij maakte de dierentuin schoon.en maakte mooie beelden en banken om te zitten en plante mooie bloemen en maakte hekken en zo hadden ze een mooie dierentuin.iedereen kwam door de hulp van de man maar nog een kleine ding.de man noemt jessel.het verhaaltje is uit met een lange snuit!!

Aantal keer bekeken: 6712
Waardering: 4.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online