Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de onvergetelijke zaterdag!.

U leest om dit moment het verhaal de onvergetelijke zaterdag! gepost door Elise Kraamhagen. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Elise Kraamhagen
Gepost op: 2011-6-29

Verhaal:

de onvergetelijke zaterdag!
de familie jaspers zaten op een zaterdagnacht gezellig thuis.
Totdat er werd gebelt dat de ouders naar het ziekenhuis moesten gaan.
de 2 kinderen ( Marieke van 12 en Sander van 15) moesten thuis blijven en voor niemand open doen!!.
de kinderen beloofde dat en de ouders deden de deuren op slot .
En toen gingen ze weg.
Eenmaal bij het ziekenhuis kregen ze te horen dat ze een paar dagen moesten blijven.
Dus ze belden de kinderen op.
Sander nam op en vroeg waarom ze moesten blijven maar dat mochten ze niet zeggen.
Wie pas er nu dan op ons vroeg Marieke?
Sander zei dat hij dat wel kon hij was immers 15 jaar.
Marieke zei dat ze moe was en ging naar bed.
Ik ga ook zo zei Sander maar je hoeft niet bang te zijn er gebeurt niks!!!
Een paar minuten later ging ook Sander naar bed.
Op hetzelfde ogen blik liep er een man over straat en zag een persoon naar het huis van de buren kijken en die had een bijl bij zich.
Hij rende naar huis en belde 112.
Op dat moment kreeg Sander een sms’je van een vriend van hem : Hee kom je ff buiten moet je spreken!!!.
Dus hij liep naar buiten waar hij bruut af werd geslacht.
Hij was helemaal aan stukjes gehakt en de moordenaar had de stukjes in bed gelegd.
Marieke werd wakker en ging naar de kamer van haar broer.
Ze deed het licht aan en deed een afschuwelijke ontdekking.
Ook zij werd afgeslacht!
Toen kwam de politie eraan en zagen 2 kinderen in hun bedden liggen dus dachten dat het
vals alarm was.
Toen de ouder weer thuis kwamen vonden ze het stinken.
Ze vonden hun kinderen en belden snel 112.
De recherche startte een onderzoek.
En de moordenaar is nooit terug gevonden.
Nu zegt de mythe dat elke zaterdagavond de moordenaar op zoek gaat naar andere slachtoffers!!


Aantal keer bekeken: 3927
Waardering: 7.07 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online